Tessenderlo
TIP
Re: Tessenderlo
Veel goed nieuws zit reeds in de koersen.
"Stefaan Haspeslagh, al 25 jaar de rechterhand van Luc Tack, wordt de nieuwe voorzitter van Tessenderlo Group. Hij is ook al voorzitter van Picanol.
...
Tack en Haspeslagh vormen al langer een tandem. ‘Hij staat me al 25 jaar bij’, zei Tack in 2010 toen Haspeslagh benoemd werd tot Picanol-voorzitter en er de functie van financieel directeur bekleedde."
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 2-3069.art" onclick="window.open(this.href);return false;
...
Tack en Haspeslagh vormen al langer een tandem. ‘Hij staat me al 25 jaar bij’, zei Tack in 2010 toen Haspeslagh benoemd werd tot Picanol-voorzitter en er de functie van financieel directeur bekleedde."
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 2-3069.art" onclick="window.open(this.href);return false;
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb id tijd gelezen dat ze concurrentie hebben van Griekse Yugoert !
Die zou een hype zijn id VS en bevat vele minder gelatine.
Die zou een hype zijn id VS en bevat vele minder gelatine.
Enkele procentjes hoger. Vind nergens geen reden.
Volgende week halfjaarcijfers. Vandaag feestdag waardoor de handel wat kalmer is en een aankooporder mooie winst kan betekenen.
Voor mij is Tessenderlo een lange-termijn-belegging en vooral een geloof in Ceo L. Tack, die Tessenderlo wel terug op het rechte pad zal krijgen.
Ik vermoed dan ook dat mijn Tessenderlo's nog jaren in portefueille blijven.
Ik vermoed dan ook dat mijn Tessenderlo's nog jaren in portefueille blijven.
Ceo Luc Tack heeft eindelijk wat winst op zijn ruim aangekocht pakket aandelen Tessenderlo.
Ik heb reeds een tijdje winst op Tessenderlo, maar aan verkopen denk ik geenszins. Ik blijf alvast aan dezelfde kant van Ceo Luc Tack staan.
Mijn inziens zal mijn geduld ook worden beloond.
Ik heb reeds een tijdje winst op Tessenderlo, maar aan verkopen denk ik geenszins. Ik blijf alvast aan dezelfde kant van Ceo Luc Tack staan.
Mijn inziens zal mijn geduld ook worden beloond.
Al 3 dagen in uitstekende doen. Rabo geeft een koopadvies van 25€ naar aanloop van de halfjaarcijfers. Ben benieuwd.
-
- VIP member
- Contacteer:
Vandaag ook een pakketje van gekocht. ben ook benieuwd
Voor mij is Tessenderlo echter wel een lange termijnbelegging.
Kortere termijn dan je denkt Piper!
Rebitda +18% terwijl analisten een daling veronderstelden.
Nettowinst van 27,7 miljoen terwijl analisten 10 miljoen verwacht hadden.
Nu al een Tack effect?
Nu al een Tack effect?
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Hij heeft ervoor gezorgd dat er minder met geld gesmost wordt in de onderdelen. Maar ik peins dat ie op het lijntje S&GA nog veel geldverspilling gaat schrappen.reteiP schreef:Kortere termijn dan je denkt Piper!
Nu al een Tack effect?
En hij denkt erover na de kapitaalstructuur te veranderen, hij haat die net debt positie - die tegen eind 2014 weer zal groeien. ik verwacht een kapitaalverhoging.
>:D
-
- Hero Member
- Contacteer:
een tijdje geleden nog wat van bijgetankt.
Fijn.
Fijn.
Het goede nieuws is al in de koers verwerkt. Ondertussen (11.15u) 0,8% in het rood. Waarschijnlijk door de aangekondigde kapitaalsverhoging.
De resultaten van Tessenderlo zijn wel een stuk beter dan verwacht. Tack weet hoe hij een bedrijf moet laten draaien.