Peugeot onlinespaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Peugeot onlinespaarrekening
ik weet niet of dat een echte contra is,Renteshopper schreef:soja een extra contra is ook de minder goede ratingvan PSA bank
wat was nu weer de rating van FORTIS, DEXIA en KBC op het moment dat ze met ons belastingsgeld moesten gered worden?
Iemand al een rekening geopend? Wat zijn de eerste indrukken ivm snelheid? Waarschijnlijk komt deze vraag iets te vroeg, omdat het precies allemaal via de post moet gaan. Maar toch probeer ik het al
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Zeker en rekening openen nadat ik de gp van optima heb "ontvangen"Vaganzza schreef:Iemand al een rekening geopend? Wat zijn de eerste indrukken ivm snelheid? Waarschijnlijk komt deze vraag iets te vroeg, omdat het precies allemaal via de post moet gaan. Maar toch probeer ik het al
we zijn benieuwd wie de eerste review zal plaatsen
https://www.spaargids.be/sparen/bij-psa-bank.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/bij-psa-bank.html" onclick="window.open(this.href);return false;
hopelijk is hun spaarekening beter dan hun auto's
(grapje want hun auto's vallen nogal mee )
als ik eens geld tekort kom zal ik ook eens een bank openen
-
- Newbie
- Contacteer:
lolpaul schreef:als ik eens geld tekort kom zal ik ook eens een bank openen
"Waarborgregeling door de Franse overheid"
Paul Dhoore zou er beter bij zeggen dat ze niet enkel een lage kredietwaardigheid hadden, maar bijna failliet waren en miljarden staatssteun nodig hadden.
Ja, dat hadden de grootbanken van hier ook nodig. Maar deze bank leent enkel hun geld uit aan mensen die Peugeots en Citroens kopen, dus als op de automarkt nog eens een klap volgt, zit ze helemaal op zijn gat..
Paul Dhoore zou er beter bij zeggen dat ze niet enkel een lage kredietwaardigheid hadden, maar bijna failliet waren en miljarden staatssteun nodig hadden.
Ja, dat hadden de grootbanken van hier ook nodig. Maar deze bank leent enkel hun geld uit aan mensen die Peugeots en Citroens kopen, dus als op de automarkt nog eens een klap volgt, zit ze helemaal op zijn gat..
Awel da's nog eens idee....van Europa 0,05 % en verlenen aan 2 6 %.paul schreef:hopelijk is hun spaarekening beter dan hun auto's
@Pol
Wat denk je dat de ECB al sinds 2008 aan het doen is?
Wat denk je dat de ECB al sinds 2008 aan het doen is?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
-
- VIP member
- Contacteer:
Internetlek bij net gelanceerde PSA Bank
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... Bank.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Econom ... Bank.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Hackers zullen denken dat een autobedrijf makkelijker te kraken valt dan een bank
En kan je ze ongelijk geven?
En kan je ze ongelijk geven?
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
die bank moet toch een "Belgische keuring " krijgen. Als die ok is, krijg je geld tot 100000 veiligheid. Dus doen hé.Kevva schreef:Eigenlijk best een interessant voorstel, komt daarbij aande top te staan samen met Me Direct.
Alleen is de vraag hoe veilig PSA BANK wel is!
het is wel het franse waarborgsysteem ; het lijkt meer op de Fred-Flinstonesbank wat zal de volgende kemel zijn ? Als het geld op verkeerde rekeningen storten
"Valt onder depositogarantiestelsel dus doen"
Korte samenvatting van wat er vandaag misloopt.
Korte samenvatting van wat er vandaag misloopt.
Om het even wie kan zich tegenwoordig een bank noemen en een hogere interest aanbieden dan andere banken en iedereen holt er met zijn geld naartoe want "we zijn toch gedekt door het depositogarantiestelsel".