Wanneer uitkering
Wanneer uitkering
LU0243957312 - Invesco High income fund
Dit fonds zou maandelijks uitkeren. Ik kocht het begin vorige maand aan. Ondanks dat het om bijzonder kleine bedragen gaat vraag ik Me af waarom ik (nog) geen dividend heb ontvangen. Volgens de site is de laatste uitkering op 1/9 geweest.
Of wanneer had je dit fonds in port moeten hebben om een uitkering te verwachten?
Dit fonds zou maandelijks uitkeren. Ik kocht het begin vorige maand aan. Ondanks dat het om bijzonder kleine bedragen gaat vraag ik Me af waarom ik (nog) geen dividend heb ontvangen. Volgens de site is de laatste uitkering op 1/9 geweest.
Of wanneer had je dit fonds in port moeten hebben om een uitkering te verwachten?
Laatst gewijzigd door hansv op 12 september 2014, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wanneer uitkering van IE00B01VQZ85
Geduld, er is een verschil tussen de dag van het dividend, de dag dat het dividend uitgekeerd wordt en de dag dat je dit op je rekening vindt. Kan wel enkele weken tussen zitten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Wanneer uitkering van IE00B01VQZ85
Is gisteren al uitbetaald geweest (Rabobank 11-9-2014 ) je moet ze wel ten laaste al gekocht hebben op 29-8 (order 28-8)
Bij andere banken gebeurd de uitbetaling meestal 1 dag later. Via de standaard fondsenzoeker kun je zien wanneer een fonds ex dividend noteert en wanneer de uitbetaling is .Invesco heeft verleden maand beslist om elke maand vanaf heden uit te betalen rond de 11ste voordien was dit rond de 21 ste.
Bij andere banken gebeurd de uitbetaling meestal 1 dag later. Via de standaard fondsenzoeker kun je zien wanneer een fonds ex dividend noteert en wanneer de uitbetaling is .Invesco heeft verleden maand beslist om elke maand vanaf heden uit te betalen rond de 11ste voordien was dit rond de 21 ste.
Re: Wanneer uitkering
In mijn originele post stond een verkeerde isin.
De juiste is ISLU0243957312 en betreft het per kwartaal uitkerende fonds. Laatste was ook op 1/9, maar heb het nog niet ontvangen.
Ik wacht nog even af.
De juiste is ISLU0243957312 en betreft het per kwartaal uitkerende fonds. Laatste was ook op 1/9, maar heb het nog niet ontvangen.
Ik wacht nog even af.
ex-dividend: 01/09
payment date: 22/09
http://www.londonstockexchange.com/exch ... 47&lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
payment date: 22/09
http://www.londonstockexchange.com/exch ... 47&lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor het opzoekwerk!
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Bedankt Werkpaard voor het antwoord!