Peugeot onlinespaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Peugeot onlinespaarrekening
Vandaag nodige info ontvangen om rekeningen te voeden.
Dit duurde exact één week.
Op beide rekeningen (zicht en spaarrekening) elk 5,00 € geplaatst, uitgevoerd via Rabo.
Rest zien we dan later wel hoe het evolueert, of we er mee stoppen of aanvullen.
In theorie kunnen we er nu mee werken.
Op beide rekeningen (zicht en spaarrekening) elk 5,00 € geplaatst, uitgevoerd via Rabo.
Rest zien we dan later wel hoe het evolueert, of we er mee stoppen of aanvullen.
Vandaag aanvraag voor ME ingediend, Peugeot volgende week....alles van rabo afgehaald (50.000euro)E10ne schreef:Vandaag nodige info ontvangen om rekeningen te voeden.
Vandaag code (bijna niet te lezen) ontvangen.
Mijn tweede overschrijving naar PSA bank duurde 3 dagen (22/9 in de voormiddag gestort van Keytrade - 24/9 aangekomen bij PSA bank in de namiddag) Zou sneller mogen, hopelijk gaat terugstorten rapper.
Overschrijving van Rabo naar PSA, zelfde dag aangekomen, Top!
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
ik na meer dan een week een brief teruggekregen. Had het klaarblijkelijk alleen ondertekend en niet geschreven 'gelezen en goedgekeurd'.
Gisteren weer alles op de post gedaan. Hopelijk komt het nu in orde
Gisteren weer alles op de post gedaan. Hopelijk komt het nu in orde
Vandaag in de bus gestoken.....
Aangevraagd voor mezelf en mijn vriendin.
Kort daarna email met hun privacy-probleem verhaal. Dacht dat begint al goed, SLIK.
Paar dagen later 3 brieven:
-1 met rekeningnummers en identificatie
-1 met geheime code (goed dat dit apart veerzonden wordt als het dezelfde dag verzonden wordt en natuurlijk dan ook dezelfde dag aankomt)
-1 met brief dat bij de aanvraag van de vriendin de melding "gelezen en goedgekeurd" vergeten was, dus opnieuw opsturen. Natuurlijk mijn eigen schuld.
Vandaag pas tijd om hier verder mee te gaan.
Kort daarna email met hun privacy-probleem verhaal. Dacht dat begint al goed, SLIK.
Paar dagen later 3 brieven:
-1 met rekeningnummers en identificatie
-1 met geheime code (goed dat dit apart veerzonden wordt als het dezelfde dag verzonden wordt en natuurlijk dan ook dezelfde dag aankomt)
-1 met brief dat bij de aanvraag van de vriendin de melding "gelezen en goedgekeurd" vergeten was, dus opnieuw opsturen. Natuurlijk mijn eigen schuld.
Vandaag pas tijd om hier verder mee te gaan.
Live verslaggeving!
Ben nu bezig met voor de eerste maal in te loggen en na het ingeven van gebruikersnaam en opgestuurde PIN zou een sms gestuurd worden...zit hier nu al 5 minuten te wachten...telefoonnummer dat ik heb doorgegeven toch nog maar eens gecheckt, is OK,....wachten...
Aanvulling 17u44:
De sms zal nu wel niet meer komen.
Enige wat ik kan bedenken is dat het foutloopt door het +32-formaat dat ik heb gebruikt voor m'n gsm-nummer.
Maar zou verwachten dat dit dan toch daar onderschept wordt?
Ik heb nu een tweede poging gedaan en wacht opnieuw op de sms, vrees dat het echter helpdesk zal worden...fijn
Ben nu bezig met voor de eerste maal in te loggen en na het ingeven van gebruikersnaam en opgestuurde PIN zou een sms gestuurd worden...zit hier nu al 5 minuten te wachten...telefoonnummer dat ik heb doorgegeven toch nog maar eens gecheckt, is OK,....wachten...
Aanvulling 17u44:
De sms zal nu wel niet meer komen.
Enige wat ik kan bedenken is dat het foutloopt door het +32-formaat dat ik heb gebruikt voor m'n gsm-nummer.
Maar zou verwachten dat dit dan toch daar onderschept wordt?
Ik heb nu een tweede poging gedaan en wacht opnieuw op de sms, vrees dat het echter helpdesk zal worden...fijn
Grappig: ik was in de FAQ van PSA aan het neuzen. Als je 'Beheer van rekeningen' aanklikt krijg je volgende Latijnse tekst te zien:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
-
- Full Member
- Contacteer:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum" onclick="window.open(this.href);return false;Yaris schreef:Grappig: ik was in de FAQ van PSA aan het neuzen. Als je 'Beheer van rekeningen' aanklikt krijg je volgende Latijnse tekst te zien:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Haha, ik kende die tekst en de bedoeling ervan wel. Ik ben vroeger actief geweest op een forum waar veel mensen uit de grafische sector kwamen, vandaar. Maar toch vind ik het vermakelijk dat ze vergeten zijn die tekst weg te halen van de site van een nieuwe online bank.
Iemand ervaring met telefoon contacten?
Als je bv kiest om uzelf te laten telefoneren ( ze nemen contact met u op ) zijn de kosten dan voor hun of moet je dit zelf betalen?
Hebben ze zelf geen chat?
En per mail snel antwoord of niet?
Ga misschien ook een openen
greetz
jempi25
Als je bv kiest om uzelf te laten telefoneren ( ze nemen contact met u op ) zijn de kosten dan voor hun of moet je dit zelf betalen?
Hebben ze zelf geen chat?
En per mail snel antwoord of niet?
Ga misschien ook een openen
greetz
jempi25
-
- Newbie
- Contacteer:
Kan iemand dit bevestigen naar verluidt wanneer men een rekening opent bij de nieuwe PSA bank zou men dan goedkoper kunnen lenen wanneer men een Citroen of Peugeot model aankoopt kan iemand dit voor mij uitzoeken en tegen welk jkp A.U.B. ?
MvG
MvG
Goedkoper dan 0% financiering zal je alleszins niet krijgen, al had je 20 miljoen bij PSA bank staan.
(Bij Citroën doen ze met de regelmaat v/d klok acties dat je 0% financiering krijgt op 3 jaar, en tegelijk wordt dan je garantieperiode ook opgetrokken van 2 naar 3%).
Dus dat lijkt me alleszins weinig reden om m'n geld toe te vertrouwen aan een labiele bank.
(Bij Citroën doen ze met de regelmaat v/d klok acties dat je 0% financiering krijgt op 3 jaar, en tegelijk wordt dan je garantieperiode ook opgetrokken van 2 naar 3%).
Dus dat lijkt me alleszins weinig reden om m'n geld toe te vertrouwen aan een labiele bank.