Peugeot onlinespaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peugeot onlinespaarrekening
Je zal waarschijnlijk wel bedoelen "... van 2 naar 3 jaar" (ook naar de koers aan het kijken tijdens het posten?)djtw schreef:(Bij Citroën doen ze met de regelmaat v/d klok acties dat je 0% financiering krijgt op 3 jaar, en tegelijk wordt dan je garantieperiode ook opgetrokken van 2 naar 3%).
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Iemand hier antwoord op?jempi25 schreef:Iemand ervaring met telefoon contacten?
Als je bv kiest om uzelf te laten telefoneren ( ze nemen contact met u op ) zijn de kosten dan voor hun of moet je dit zelf betalen?
Hebben ze zelf geen chat?
En per mail snel antwoord of niet?
Ga misschien ook een openen
greetz
jempi25
Greetz
jempi25
Net proberen bellen naar helpdesk.
Van zodra ik "1" kies voor "ik ben reeds klant", krijg ik te horen "dit nummer is niet toegekend" en daarna gedaan...hopla zo al 2 gesprekken aan mijn been
Morgen probeer ik nog eens en kies ik voor "nog geen klant", ik ben het wel stilaan GOED BEU.
Van zodra ik "1" kies voor "ik ben reeds klant", krijg ik te horen "dit nummer is niet toegekend" en daarna gedaan...hopla zo al 2 gesprekken aan mijn been
Morgen probeer ik nog eens en kies ik voor "nog geen klant", ik ben het wel stilaan GOED BEU.
Ik ga proberen om weer te geven wat zonet gebeurd is.
Het begint zachtjes aan belachelijk te worden...
Om 18u25 opnieuw een poging gedaan om de eerste keer in te loggen.
Zelfde resultaat geen sms.
Om 18u28 alvast beginnen bellen naar PSA, per ongeluk opnieuw gekozen voor optie 1 en deze keer wel verbinding...met het wachtmuziekje.
Om 18u45 eindelijk iemand aan de lijn en mijn verhaal gedaan.
IK: ik probeer voor de eerste keer in te loggen en ontvang de sms met de code niet
HIJ: Welke provider heeft u.
IK: Heu...telenet
HIJ: Dit is een gekend probleem van telenet
IK: ...tja...
HIJ: Maar dat zou ondertussen opgelost moeten zijn!
IK: Fijn! Maar ik heb het 15 minuten gelden geprobeerd en het werkte niet...
HIJ:...
HIJ:...en kan u gewoon de code ingeven die u in de sms ontvangen heeft?
IK: Niet echt, aangezien ik geen sms ontvang, dat is mijn probeleem
HIJ:...euh...jamaar de code van de sms
IK: Ik heb tot nutoe 0 sms-en gekregen, dat is het probleem, ik krijg geen sms-en.
HIJ: ach zo, maar dat is sinds deze ochtend opgelost want een andere klant heb ik ook aangeraden eens uit het programma te gaan en opnieuw te proberen.
IK: Ik wil dat best doen, maar ik heb 20 minuten geleden mijn pc opgestart en 15 minuten geleden geprobeerd in te loggen. Tot op heden geen sms.
HIJ:...ik zal dat doorgeven mijnheer...ik zal dat melden...
Waarna hij mijn telefoonnummer vraagt en nogmaals zegt dat hij het zal melden.
Het begint zachtjes aan belachelijk te worden...
Om 18u25 opnieuw een poging gedaan om de eerste keer in te loggen.
Zelfde resultaat geen sms.
Om 18u28 alvast beginnen bellen naar PSA, per ongeluk opnieuw gekozen voor optie 1 en deze keer wel verbinding...met het wachtmuziekje.
Om 18u45 eindelijk iemand aan de lijn en mijn verhaal gedaan.
IK: ik probeer voor de eerste keer in te loggen en ontvang de sms met de code niet
HIJ: Welke provider heeft u.
IK: Heu...telenet
HIJ: Dit is een gekend probleem van telenet
IK: ...tja...
HIJ: Maar dat zou ondertussen opgelost moeten zijn!
IK: Fijn! Maar ik heb het 15 minuten gelden geprobeerd en het werkte niet...
HIJ:...
HIJ:...en kan u gewoon de code ingeven die u in de sms ontvangen heeft?
IK: Niet echt, aangezien ik geen sms ontvang, dat is mijn probeleem
HIJ:...euh...jamaar de code van de sms
IK: Ik heb tot nutoe 0 sms-en gekregen, dat is het probleem, ik krijg geen sms-en.
HIJ: ach zo, maar dat is sinds deze ochtend opgelost want een andere klant heb ik ook aangeraden eens uit het programma te gaan en opnieuw te proberen.
IK: Ik wil dat best doen, maar ik heb 20 minuten geleden mijn pc opgestart en 15 minuten geleden geprobeerd in te loggen. Tot op heden geen sms.
HIJ:...ik zal dat doorgeven mijnheer...ik zal dat melden...
Waarna hij mijn telefoonnummer vraagt en nogmaals zegt dat hij het zal melden.
Blijkbaar waren die sms'en via Telenet ook al een probleem met Fortuneo.
sms-code-fortuneo-niet-te-ontvangen-via ... 14663.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is eerder een probleem van uw gsm provider dan van psabank denk ik.
sms-code-fortuneo-niet-te-ontvangen-via ... 14663.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is eerder een probleem van uw gsm provider dan van psabank denk ik.
hetzelfde probleem heb je bij monyou en evi. maar bij evi kan je tenminste ook inloggen met je paspoort. Ik denk dat er op dit ogenblik zo masaal ingelogt wort wegens de getrouwheidspremie dat dat systeem niet kan volgen, het duurt zeker 2 minuten eer je die sms krijgt, of je krijgt hem helemaal niet zoals bij monyou, daar heb ik al mijn geld nu weggehaald bij monyou en naar psa gestuurt, ik heb 2 simkaarten base en proximus, en dat probleem is bij allebeij hetzelfde
Zou wel beter zijn dat ze dat aan de klanten kenbaar maken eer ze hen 3 x laten bellen en 20 minuten aan de lijn laten hangen.
Nu heeft het mij verdorie al veel moeite, tijd en zelfs een beetje geld gekost en sta ik nog nergens.
Denk dat dit een "slapende" rekening zal worden...
Nu heeft het mij verdorie al veel moeite, tijd en zelfs een beetje geld gekost en sta ik nog nergens.
Denk dat dit een "slapende" rekening zal worden...
Papieren ontvangen.....ingelogd.....geen enkel probleem ondervonden (sms binnen 10 seconden met code)
Ben ook al 3 weken klant bij PSA, werkt perfekt! (bye bye nibc en moneyou) Heb hen ook een mail gestuurd met de vraag of ik eventueel een grotere korting zal krijgen als ik een citroen of peugeot koop later.
Ik wou er ook nog wel bij vermelden, NIBC en MONEYOU hebben mijn getrouwheidspremie correct uitbetaald op 1/10 jl. Alhoewel AL mijn geld er weg was de dag na de vervaldag, ergens in september. Alls bij evi en psa nu, nog enkele duizendjes bij praktisch alle andere banken (leef-en lolgeld)
Overschrijving naar psa rekening gaat vlot (1dag)
Goed om een gedeelte van spaargeld op over te plaatsen.
Afwachten wanneer eerste daling van spaarrente...
Goed om een gedeelte van spaargeld op over te plaatsen.
Afwachten wanneer eerste daling van spaarrente...
de getrouwheidspremie is steeds een jaar geldig. Dat moet je leiddraad zijn om je poen er te plaatsen! Volgend jaar kijken we wel naar iets anders!
Is toch niet zo slecht denk ik?Spruitekop schreef:Om een positief artikel over het PSA-aandeel te vinden moet je toch al ver gaan zoeken.
Misschien het enige dat nog iets positief is ... PSA weer eens gered. Als is dat toch met 'n sterke negatieve ondertoon.
Maar wat is goed en veilig > Dexia - BNP enz... hoge rating en zéér veilig? Ze waren er ook bijna aan!
Bij welke bank moet je dan nog gaan?
Ik zou zeggen geen enkele eigenlijk, maar wat dan met je geld?
greetz
jempi25
Fransen, he ?jempi25 schreef:Moet hier voor openen nog alles per post?
Dit bestaat toch niet!
De goede oude tijd, ofwel misschien nog per postduif
greetz
jempi25
Als we dan toch bezig zijn... ik had graag een chequeboekje gehad.
Het mijne van de Crédit Agricole ligt in de kluis, maar daar heb je hier zo weinig aan. :-)
Heb opgestuurd donderdag verleden week, nog niets ontvangen?
Maar als je het systeem van de post bekijkt
3 dagen voor een brief te laten aankomen op adres ontvanger
Ze moeten het behandelen
Dan misschien voor hun ook 3 dagen eer dat het bij de verzender terug komt?
Dan komen we op meer dan 1 week!
Dus normaal zou het morgen of ten laatste vrijdag moeten in de bus vallen.
Ik hoop het toch
greetz
jempi25
Maar als je het systeem van de post bekijkt
3 dagen voor een brief te laten aankomen op adres ontvanger
Ze moeten het behandelen
Dan misschien voor hun ook 3 dagen eer dat het bij de verzender terug komt?
Dan komen we op meer dan 1 week!
Dus normaal zou het morgen of ten laatste vrijdag moeten in de bus vallen.
Ik hoop het toch
greetz
jempi25