promocontrol.com - aankoop terugbetaald
Re: promocontrol.com - aankoop terugbetaald
tip : hou steeds een fotokopie van je bon en aankoopbewijs bij want wij hebben ervaring dat er soms iets foutloopt bij promocontrol, dat ze af en toe eens iets verliezen...
Is het voldoende om de pdf af te drukken vanop site van Promocontrol en deze in te vullen voor een actie?
Of moet het het briefje zijn die rond het product hangt in de winkel?
Want in de winkel zijn deze meestal snel op (als er al altijd hangen?)
Superbedankt voor de tip ![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Ga ik zeker uitproberen!
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Ga ik zeker uitproberen!
Dit varieert. Soms moet je de originele bon er bijdoen maar dit is niet altijd een vereiste.BartVW schreef: Is het voldoende om de pdf af te drukken vanop site van Promocontrol en deze in te vullen voor een actie?
Dan staat het er vermoedelijk op geschreven zoals er staat "origineel kasticket"? Dus als er niets opstaat is hetgene je afdrukt van promocontrol voldoende vermoed ik? Waarom zouden ze die anders op hun site zetten vraag ik mij af? Ze staan zeker niet allemaal op hun website.cleo schreef:Dit varieert. Soms moet je de originele bon er bijdoen maar dit is niet altijd een vereiste.BartVW schreef: Is het voldoende om de pdf af te drukken vanop site van Promocontrol en deze in te vullen voor een actie?