krijg je slechts 1 kredietkaart per bankinstelling
krijg je slechts 1 kredietkaart per bankinstelling
een vraagje; ik heb een persoonlijke zichtrekening bij keytrade (loon wordt hierop gestort) en hier is mijn persoonlijke visa kaart aan gekoppeld. Samen met mijn vriendin hebben we een gemeenschappelijke keytrade zichtrekening genomen en willen ook hier een visa kaart op nemen. Dit duurt lang alvorens we hier een antwoord op krijgen; Zou het kunnen dat je als particulier slechts recht hebt op 1 kredietkaart per bankinstelling?
Re: krijg je slechts 1 kredietkaart per bankinstelling
Stuur gewoon een mail met je vraag aan info@keytradebank.com
Er is ook nog de telefoon: 02 679 90 00
Er is ook nog de telefoon: 02 679 90 00

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zou het logisch vinden dat je voor elke zichtrekening een kredietkaart kan krijgen.
Mijn man en ik hebben elk op onze eigen naam een Keytrade zichtrekening en ook elk een eigen Visakaart Classic. Dus hebben we alletwee een eigen maandlimiet van 1250 euro.
Ook bij Argenta hebben we ieder onze eigen Mastercard op een gemeenschappelijke zichtrekening, maar daarop geldt de maandlimiet voor ons beider uitgaven tesamen.
Ook bij Argenta hebben we ieder onze eigen Mastercard op een gemeenschappelijke zichtrekening, maar daarop geldt de maandlimiet voor ons beider uitgaven tesamen.