Uw 3 banken met het meeste geld (update vanaf 01-09-2013)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Uw 3 banken met het meeste geld (update vanaf 01-09-2013)
Een beetje uit het oog verloren, maar nu zal het gemakkelijker te onthouden zijn wanneer deze polls gelanceerd zijn
Dit is een 6 maandelijkse update van dit topic. Zo kunnen we de cijfers vergelijken. Deze poll loopt 6 maanden, dan zal er een nieuw topic geopend worden.
MeDirectBank werd toegevoegd, er verdwijnt niemand uit de lijst.
De uitslagen van alle polls kan je hier vinden.
Dit is een 6 maandelijkse update van dit topic. Zo kunnen we de cijfers vergelijken. Deze poll loopt 6 maanden, dan zal er een nieuw topic geopend worden.
MeDirectBank werd toegevoegd, er verdwijnt niemand uit de lijst.
De uitslagen van alle polls kan je hier vinden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Uw 3 banken met het meeste geld (update vanaf 01-09-2013
Kan het niet zijn dat dit wel een beetje een vertekend beeld geeft, gezien er in de laatste peiling maar 173 personen hebben gestemd. Of deze lijst dan echt betrouwbaar te noemen is weet ik niet.. Misschien is in het echt er een heel andere utslag Vaganza????
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik kan het natuurlijk maar doen met de stemmen die ik heb he, ludo... Stemmen is de boodschap!
Uiteraard geeft dit een vertekend beeld. Voor een goed beeld zouden we alle Belgen moeten laten stemmen, Spaargidser of niet. Dat is met alle polls zo. Er wordt maar een beperkte groep aangesproken en van die groep is maar een klein aantal dat een stem uitbrengt.
dat is met statistieken altijd het geval. Zie maar naar de recentste nieuwe politieke peiling.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ja, dat is waar.Yaris schreef:Uiteraard geeft dit een vertekend beeld. Voor een goed beeld zouden we alle Belgen moeten laten stemmen, Spaargidser of niet. Dat is met alle polls zo. Er wordt maar een beperkte groep aangesproken en van die groep is maar een klein aantal dat een stem uitbrengt.
Een vertekend algemeen beeld, dit is enkel afhankelijk wat je ermee wil doen.
Langs de andere kant is dit een telling bij Belgen die actief met 'geld' bezig zijn. Ik vind het persoonlijk
belangrijker om te weten bij welke fin. instellingen deze mensen actief zijn, dan 'alle andere' Belgen die
andere passies hebben ...
Dit om te vergelijken en eigen keuzes te evalueren.
My 2 cents ...
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
Ik lees dat dit forum om de 6 maanden vernieuwd wordt. Kijk ik erover, dan graag een linkje waar ik moet zijn.
Wie heeft ervaring met MoneyYou en wie met MeDirect ?
Wie heeft ervaring met MoneyYou en wie met MeDirect ?
Wat is de zin om nu te weten hoeveel mensen er geld op welke bank plaatsen, en welke bank er het meeste geld heeft???? Wie legt me dat is uit..
- geldwolvinnetje
- Full Member
- Contacteer:
de zin is, dat je weet welke banken vertrouwen hebben bij de klant; en je blijft ook niet klant bij een bank als ze geen goede werking hebben
Deze poll is inderdaad niet meer vernieuwd, ik zal bekijken of ik die vandaag nog eens kan lanceren (als ik de tijd vind). Als iemand al een lijst kan maken van de huidige banken, graag. Dan moet ik dat al niet meer nakijken
Ik keek vorige week nog even uit nieuwsgierigheid naar de spaarrekening vergelijker en zag dat mijn spaarrekening (ING Lion Premium) nog slechts 0.25% rente opbrengt! De laatste keer toen ik keek was dit nog 0,90% een maand of 2 terug.
Omdat ik dit niet kon aanzien ben ik dan maar wat online spaarrekenigen gaan vergelijken; MeDirect, PSA,.. en uiteindelijk gekozen voor MoneYou. Bij hun Flex rekening staat alles aan 1,3 (0,9 basis + 0,4 getrouwheid), in deze rente-arme tijden toch een van de hoogste zónder vervelende voorwaarden als max 500/maand inleg zoals bij de grootbanken of 3 maanden vooropzeg eer je aan je geld kan (MeDirect).
Het sop is bijna de kolen niet waard maar aan 0,25 laat ik het echt niet staan, ik steek het nog liever onder de matras.
Nu afwachten hoe lang die 1,3 overeind blijft…
Omdat ik dit niet kon aanzien ben ik dan maar wat online spaarrekenigen gaan vergelijken; MeDirect, PSA,.. en uiteindelijk gekozen voor MoneYou. Bij hun Flex rekening staat alles aan 1,3 (0,9 basis + 0,4 getrouwheid), in deze rente-arme tijden toch een van de hoogste zónder vervelende voorwaarden als max 500/maand inleg zoals bij de grootbanken of 3 maanden vooropzeg eer je aan je geld kan (MeDirect).
Het sop is bijna de kolen niet waard maar aan 0,25 laat ik het echt niet staan, ik steek het nog liever onder de matras.
Nu afwachten hoe lang die 1,3 overeind blijft…
Re: Uw 3 banken met het meeste geld (update vanaf 01-09-2013)
Hoe komt het dat een bank zoals AXA zo weinig stemmen of aandacht krijgt?
Internationaal zijn zij nochtans een grote speler op de vermogensmarkt. Zijn ze dan zo 'slecht' bij ons? Qua verzekeringen althans niet.
Ik ben zelf aan het overwegen klant te worden bij hen. Momenteel klant bij BNP, maar kan geen enkele reden bedenken om er te blijven.
Iemand ervaringen met AXA of een duidelijke mening?
Internationaal zijn zij nochtans een grote speler op de vermogensmarkt. Zijn ze dan zo 'slecht' bij ons? Qua verzekeringen althans niet.
Ik ben zelf aan het overwegen klant te worden bij hen. Momenteel klant bij BNP, maar kan geen enkele reden bedenken om er te blijven.
Iemand ervaringen met AXA of een duidelijke mening?
AXA heeft dezelfde streken en truken van de foor als elke andere grootbank: lage interesten, hoge kosten en constant van (in mijn geval TAK21) producten veranderen om de oude dan te laten uitdoven.
Misschien hierdoor?Nenzurax schreef:Hoe komt het dat een bank zoals AXA zo weinig stemmen of aandacht krijgt?
https://www.spaargids.be/sparen/axa-ban ... est20.html
Hopelijk zijn ze bij hun verzekeringen minder achterbaks dan bij hun tak21...Internationaal zijn zij nochtans een grote speler op de vermogensmarkt. Zijn ze dan zo 'slecht' bij ons? Qua verzekeringen althans niet.
Dit is al een oude pol, en sedert december 2014 niet meer bijgewerkt zo schreef Vaganzza toen.