KIID Foutmeldingen
-
- Full Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 23 aug 2012
- Contacteer:
KIID Foutmeldingen
Als ik de KIID van de volgende effecten wil zien krijg ik een foutmelding te zien:
Invesco Asian Eq. A (USD) Dis
BlackRock Global Allocation A2 Acc (USD)
Als bijlage een screenshot van de foutmelding.
Invesco Asian Eq. A (USD) Dis
BlackRock Global Allocation A2 Acc (USD)
Als bijlage een screenshot van de foutmelding.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: KIID Foutmeldingen
Je moet eens naar de 'home' pagina gaan in de klantenomgeving.
Daar staat een mededeling dat Binckbank het fondsenaanbod drastisch verminderd heeft (zou tijdelijk zijn).
De twee fondsen die je opsomt staan niet meer in de beperkte lijst van 30 fondsen die nu nog maar aangeboden worden (voor aankoop).
Overigens, ik heb enkele van die 30 fondsen geopend en zie nog altijd (is al sinds begindatum van de 'nieuwe' website, december 2013 dus!) twee verschillende voorstellingen: links de gegevens uit de vroegere website; rechts die uit de nieuwe website. Gek genoeg zijn de gegevens uit de oude website meer up to date dan die van de nieuwe als het om de koers van het fonds gaat.
En ook overigens, de gegevens uit de oude website kreeg je dacht ik enkel voor die fondsen die vroeger in de kernselectie zaten. Voor alle andere kreeg je in dat deel van het scherm één of andere foutmelding (ook al sinds de overgang naar de nieuwe website).
Daar staat een mededeling dat Binckbank het fondsenaanbod drastisch verminderd heeft (zou tijdelijk zijn).
De twee fondsen die je opsomt staan niet meer in de beperkte lijst van 30 fondsen die nu nog maar aangeboden worden (voor aankoop).
Overigens, ik heb enkele van die 30 fondsen geopend en zie nog altijd (is al sinds begindatum van de 'nieuwe' website, december 2013 dus!) twee verschillende voorstellingen: links de gegevens uit de vroegere website; rechts die uit de nieuwe website. Gek genoeg zijn de gegevens uit de oude website meer up to date dan die van de nieuwe als het om de koers van het fonds gaat.
En ook overigens, de gegevens uit de oude website kreeg je dacht ik enkel voor die fondsen die vroeger in de kernselectie zaten. Voor alle andere kreeg je in dat deel van het scherm één of andere foutmelding (ook al sinds de overgang naar de nieuwe website).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 23 aug 2012
- Contacteer:
Re: KIID Foutmeldingen
Dat verklaart waarom het niet meer werkt inderdaad.
Ze zouden temminste deze mededeling mogen weergeven ipv een technische foutmelding van hun partner die hen deze info verschaft (vwd group).
De knop om bij te kopen werkt echter wel nog. Ik vermoed dat je na het invullen van 't formulier een foutmelding krijgt ipv een aankoopbevestiging?
Ik zet de boel over naar een andere bank tot ze alles in orde hebben (we hebben niet eens een deadline...).
Ze zouden temminste deze mededeling mogen weergeven ipv een technische foutmelding van hun partner die hen deze info verschaft (vwd group).
De knop om bij te kopen werkt echter wel nog. Ik vermoed dat je na het invullen van 't formulier een foutmelding krijgt ipv een aankoopbevestiging?
Ik zet de boel over naar een andere bank tot ze alles in orde hebben (we hebben niet eens een deadline...).
Re: KIID Foutmeldingen
Beste klant,
Bedankt om deze foutmelding aan ons te melden.
Deze fondsen worden inderdaad tijdelijk niet meer aangeboden en zouden dus ook niet meer in de koersenlijst mogen verschijnen,
enkel nog in uw persoonlijk overzicht indien u deze fondsen reeds in portefeuille heeft.
We zijn volop bezig om dit te herstellen of eventueel de boodschap op het scherm aan te passen.
Nogmaals bedankt,
BinckBank
Bedankt om deze foutmelding aan ons te melden.
Deze fondsen worden inderdaad tijdelijk niet meer aangeboden en zouden dus ook niet meer in de koersenlijst mogen verschijnen,
enkel nog in uw persoonlijk overzicht indien u deze fondsen reeds in portefeuille heeft.
We zijn volop bezig om dit te herstellen of eventueel de boodschap op het scherm aan te passen.
Nogmaals bedankt,
BinckBank