Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Waarom protesteer je hiertegen en niet tegen de Telenet-fans (werknemers?) hierboven?kweeni schreef:lijkt mij nu klaar en klontje wat de agenda is van Monrose, kan dat zomaar hier op spaargids ....
Ik ben overigens ook een zéér tevreden klant van Scarlet
Telenet heeft een monopolie op de kabel, en zolang dat monopolie er is kunnen zij hun klanten pluimen, deze kunnen toch bijna niet weg. En daar maakt Telenet handig gebruik/misbruik van !
Heb vroeger nog Scarlet gehad en ben er weg moeten gaan uit miserie.Monrose schreef:@BratzzBratzz schreef:Bij Scarlet en die toestanden heb je al trager internet wanneer je terzelfder tijd naar tv kijkt.
Voor mij niet aanvaardbaar.
Sorry maar uw informatie klopt niet. Zonder enige twijfel kan je bij Scarlett tegelijkertijd surfen en digitale TV kijken zonder verlies aan snelheid.
Ook de klantendienst en dito facturatie trok nergens op.
Volgens mij krijg je overal de service waarvoor je betaald en dat zal hier niet anders zijn.
@Patrick1
Lees de Netto van November 2014 en je zal zien dat er meer concurrentie dan je denkt.
Scarlet, Snow, TV-Vlaanderen en binnen enkele maanden komt ook Mobistar met een volwaardig aanbod aan digitale televisie.
Lees de Netto van November 2014 en je zal zien dat er meer concurrentie dan je denkt.
Scarlet, Snow, TV-Vlaanderen en binnen enkele maanden komt ook Mobistar met een volwaardig aanbod aan digitale televisie.
Die nieuwe operatoren verliezen geen klanten maar winnen alle dagen nieuwe klanten bij.
Ik ben zeer tevreden voor mijn pack bij Scarlet vaste telefonie,internet en digitale televisie. Nooit geen problemen gekend.
Mijn schoonouders zijn klant bij TV Vlaanderen. Ook zij zijn zeer tevreden.
Dat alleen Telenet goede service aanbiedt, is volledige nonsense. Ook Scarlet en TV-Vlaanderen hebben zeer tevreden klanten.
Ik ben zeer tevreden voor mijn pack bij Scarlet vaste telefonie,internet en digitale televisie. Nooit geen problemen gekend.
Mijn schoonouders zijn klant bij TV Vlaanderen. Ook zij zijn zeer tevreden.
Dat alleen Telenet goede service aanbiedt, is volledige nonsense. Ook Scarlet en TV-Vlaanderen hebben zeer tevreden klanten.
Maar een minderwaardig product voor intensieve gebruikers.
Monrose schreef:@Patrick1
Ik, en 1.000 den anderen dromen van 'echte' concurrentie zoals bij de GSM operatoren. Switchen, en uw telefoonnummer behouden, of switchen en uw huidige mail adres behouden.
Op de kabel is er geen concurrentie vandaag, en net als 1.000 den anderen wil ik graag veranderen, maar, zonder veel rompslomp. En dat is vandaag onmogelijk. Slaat Telenet, bij wijze van spreken, morgen 30 % op, 90 % en meer, blijft nog, bij gebrek aan alternatief op de kabel, en dat beseffen ze in Mechelen bij Telenet maar al te goed. Uitmelken, nu het nog kan.
@Patrick
Over enkele maanden zit ook Mobistar op de kabel, dan zal het gaan beginnen met de concurrentie. Ik wacht er in ieder geval op en hoop op een gelijkaardig product als de huidige Whop, maar dan zonder volumebeperking, aan een goedkopere prijs. De snelheid die ik hier kan halen met koper is 20Mbps down en 2Mbps up... Vooral die upload houdt mij tegen (heb nu een 60/5 profiel).
Over enkele maanden zit ook Mobistar op de kabel, dan zal het gaan beginnen met de concurrentie. Ik wacht er in ieder geval op en hoop op een gelijkaardig product als de huidige Whop, maar dan zonder volumebeperking, aan een goedkopere prijs. De snelheid die ik hier kan halen met koper is 20Mbps down en 2Mbps up... Vooral die upload houdt mij tegen (heb nu een 60/5 profiel).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Geruchten gaan al dat Mobistar overgekocht zou worden door Telenet.
Terug naar af dus, ze doen dan nog wat ze willen.
http://www.zdnet.be/nieuws/158242/is-te ... te-kopen-/" onclick="window.open(this.href);return false;
Terug naar af dus, ze doen dan nog wat ze willen.
http://www.zdnet.be/nieuws/158242/is-te ... te-kopen-/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die geruchten doen idd al een tijdje de ronde, nu nog de vraag wat er effectief van aan is Ik hoop ook dat het niet waar is...
Maar er komen meerdere spelers en ook de regering wil de tarieven op het niveau van onze buren brengen. Dat zal automatisch resulteren in meer concurrentie en prijsverlagingen.
...ik hoop met je mee.Vaganzza schreef:Die geruchten doen idd al een tijdje de ronde, nu nog de vraag wat er effectief van aan is Ik hoop ook dat het niet waar is...
Zou ook wel minder willen betalen maar de kwaliteit die je bij Telenet krijgt vind ik nergens anders.
Heb al bij andere providers gezeten maar is veelal kommer en kwel.
Telenet heeft goede producten maar ook slechte producten.
Plus verschil tussen Telenet en Belgacom (en dus ook Scarlet) is bijzonder klein.
Vooral het gsm-verkeer bij Telenet is zeer slecht.
Plus verschil tussen Telenet en Belgacom (en dus ook Scarlet) is bijzonder klein.
Vooral het gsm-verkeer bij Telenet is zeer slecht.
Telenet zit op Mobistar netwerk en ik ben onlangs naar dat netwerk overgestapt. De data is de laatste maanden echt enorm verbeterd, zelfs in die mate dat ik het persoonlijk beter vind dan Proximus. Dat had je mij een half jaar geleden niet horen zeggen! Ik betaal bovendien 5€ minder en heb 1GB meer.Monrose schreef:Vooral het gsm-verkeer bij Telenet is zeer slecht.
I.v.m. Telenet gsm-verkeer had ik vooral kwaliteit en bereikbaarheid in gedachte.