AXA CREST 40 is hier een garantie op indien AXA zou failliet gaan!!
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
AXA CREST 40 is hier een garantie op indien AXA zou failliet gaan!!
Hallo,
Kunnen jullie mij zeggen of er op AXA Crest 40 Tak 21 een garantie is op uitbetaling en hoeveel indien AXA zou failliet gaan???
Kan iemand hier op antwoorden, want inderdaad de meeste banken hebben mij al een schrijven gestuurd maar AXA niets.....en er staat ook niets op de site van hen...
Zowiezo zullen we zeker geen intresten zien van het jaar... eigenlijk kan je toch best altijd bij het gewoon spaarboekje blijven , maar ja dat is nu te laat, je moet namelijk veel betalen om eruit te gaan...laat staan om er in te gaan!!
Danku
Kunnen jullie mij zeggen of er op AXA Crest 40 Tak 21 een garantie is op uitbetaling en hoeveel indien AXA zou failliet gaan???
Kan iemand hier op antwoorden, want inderdaad de meeste banken hebben mij al een schrijven gestuurd maar AXA niets.....en er staat ook niets op de site van hen...
Zowiezo zullen we zeker geen intresten zien van het jaar... eigenlijk kan je toch best altijd bij het gewoon spaarboekje blijven , maar ja dat is nu te laat, je moet namelijk veel betalen om eruit te gaan...laat staan om er in te gaan!!
Danku
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: AXA CREST 40 is hier een garantie op indien AXA zou failliet gaan!!
Voor axa bank moet je geen schrik hebben hoor
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
onverantwoorde uitspraak.Jort schreef: Voor axa bank moet je geen schrik hebben hoor
Op dit forum werd hetzelfde meermaals over Kaupthing beweerd, hier kon ook niets fout mee gebeuren. Géén reden tot schrik, met Kaupthing zal het niet mis gaan enz.....
Ook Fortis was ooit een heilig huis. De zaakvoerders à la Lippens kochten de laatste weken zelf nog aandelen in. Die wisten het blijkbaar zelf niet wat er nog allemaal kon gaan gebeuren.
Dus als buitenstaander kan u maar beter uw uitspraken nuanceren.
Laatst gewijzigd door centenkliever op 13 oktober 2008, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb met mijn agent van axa gisteren nog gebeld hij beweerd dat er ook kapitaalsgarantie voor 100.000 euro zal zijn!!!!!
Wat er met het produkt Crest 30, 40 gaat gebeuren daar heb ik mijn bedenkingen over!!!!!
Wat er met het produkt Crest 30, 40 gaat gebeuren daar heb ik mijn bedenkingen over!!!!!
Ik ben vandaag naar de Axa bank geweest er is dus totaal geen garantie vandaag wat betreft de Tak 21 indien Axa failliet gaat...
Wat denken jullie hiervan?????
Sara51 schreef: Ik ben vandaag naar de Axa bank geweest er is dus totaal geen garantie vandaag wat betreft de Tak 21 indien Axa failliet gaat...
naar aanleiding van mijn vorige Post wil ik mij vooral excuseren.Jort schreef: Voor axa bank moet je geen schrik hebben hoor
Gisteren ook met paar collega's over dit gegeven eens gepraat en idd als een maatschappij falliet Zou gaan en ook al heb je garantie op die tak21 is er geen garantie....
Ben ik ook teweten gekomen....
ik hoop alvast het beste
mvg,
Jort
De regering heeft vorige week wel gezegd dat de garantie ook overloopt naar tak 21 producten.
Dit deels door de vele mensen die een ethias first rekening hebben, wat valt onder de tak 21. Ik heb hierval alleen maar een verklaring op tv gehoord, en weet niet of dit ergens officieel geschreven staat.
Dit deels door de vele mensen die een ethias first rekening hebben, wat valt onder de tak 21. Ik heb hierval alleen maar een verklaring op tv gehoord, en weet niet of dit ergens officieel geschreven staat.
ja maar zit dit in de 50000 euro waarborg of? want dan euhm ja is er niet zoveel ECHT gegarandeerd he ....
als het potje leeg is het ook leeg he ![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
grtz
![Undecided :-\](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/undecided.gif)
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
grtz
jort , potje heeft driekwart miljard euro
daarmee gaat men straks alle zicht,spaarrekeningen, takxxx ed. producten garanderen
10 mio belgskes met een rekening ?
100.000 eurotjes garantie
10.000.000 x 100.000 = theoretisch dus 10 met 11 nullen ! het potje heeft zelfs nog geen 10 met 8 nullen
3 nullen te weinig !! of zowat 1000 keer te weinig in dat potje
voor het overige, in deze (franstalige) regering geen gebrek aan nullen !
daarmee gaat men straks alle zicht,spaarrekeningen, takxxx ed. producten garanderen
10.000.000 x 100.000 = theoretisch dus 10 met 11 nullen ! het potje heeft zelfs nog geen 10 met 8 nullen
Ja!!!! ik kan u niet anders dan gelijk geven, de garantie die ze geven bij faillissementen waar gaan ze die halen als ze die ooit moeten betalen!!!
Als de Staat zowiezo al altijd problemen heeft gehad!!!!!
Maar men moet wel iets doen om het vertrouwen ( als dat er nog ooit zal zijn ) terug te creëren en de onrust op de markt te demperen...
Ikzelf ik kan u eerlijk zeggen ik voel mij hier helemaal niet goed bij!!! Ik ben maar een kleine burger mag zag dit al 3 jaar geleden dat dit ging gebeuren!!!Ik begrijp nog steeds niet dat men dat niet heeft zien aankomen!!! Het systeem zit compleet totaal verkeerd!!!!
Maar het zal altijd de kleine burger zijn die voor alles zal moeten boeten!!!!
Als de Staat zowiezo al altijd problemen heeft gehad!!!!!
Maar men moet wel iets doen om het vertrouwen ( als dat er nog ooit zal zijn ) terug te creëren en de onrust op de markt te demperen...
Ikzelf ik kan u eerlijk zeggen ik voel mij hier helemaal niet goed bij!!! Ik ben maar een kleine burger mag zag dit al 3 jaar geleden dat dit ging gebeuren!!!Ik begrijp nog steeds niet dat men dat niet heeft zien aankomen!!! Het systeem zit compleet totaal verkeerd!!!!
Maar het zal altijd de kleine burger zijn die voor alles zal moeten boeten!!!!
da bedoel ik met potje leegDe Mertens schreef: jort , potje heeft driekwart miljard euro
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Omdat die zogezegde garantie eigelijk totaal geen garantie is. Nuja mijn potje steekt bijna niks in dus kunne ze niets afpakken
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
wel spijtig voor de mensen met wat kapitaal....
grtz