Exmar
TIP
Re: Exmar
Meelopen met de kudde is altijd heel gevaarlijk he. Dat eindigt in vele gevallen bijna altijd op verlies.Kevva schreef:Ik zit er in boven de 10 europukkie007 schreef:Heeft er nog iemand orders geplaatst net boven de 9 euro?
Iedereen zei dat we in no-time 12 euro zouden staan.
Beetje flauw geformuleerd, hé.
Als iemand dus een tracker van de Nasdaq koopt, zoals zovelen ( = kudde ?), dan lijdt hij gegarandeerd verlies?
Tuurlijk mag je niet afgaan op iets dat je hoort of leest, maar dat is een open deur intrappen.
Als iemand dus een tracker van de Nasdaq koopt, zoals zovelen ( = kudde ?), dan lijdt hij gegarandeerd verlies?
Tuurlijk mag je niet afgaan op iets dat je hoort of leest, maar dat is een open deur intrappen.
pukkie007 schreef:Beetje flauw geformuleerd, hé.
Zoals er dan ook zoveel verkopen?
Of is er dan enkel een koopkudde?
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Als ik het goed begrijp is Exmar een bedrijf zonder rendement en toekomst boven 12 euro?
Ach ach. De koers doet het even wat minder en het is direct een slecht bedrijf.
Exmar is een goed geleid bedrijf met naar mijn mening een mooie toekomst. Maar op kortermijn kunnen de lage olieprijzen mogelijk ook lagere LNG prijzen teweeg brengen. Wat juist de impact gaat zijn van lagere olieprijzen, is momenteel moeilijk te zeggen. Daarnaast heeft Exmar ook veel schulden.
Exmar is een goed geleid bedrijf met naar mijn mening een mooie toekomst. Maar op kortermijn kunnen de lage olieprijzen mogelijk ook lagere LNG prijzen teweeg brengen. Wat juist de impact gaat zijn van lagere olieprijzen, is momenteel moeilijk te zeggen. Daarnaast heeft Exmar ook veel schulden.
Ik heb daar mijn twijfels bij. Waarom krijgen we geen reactie van Exmar? Is er meer aan de hand en wordt het verzwegen?Maarten schreef:Ach ach. De koers doet het even wat minder en het is direct een slecht bedrijf.
Hou in het achterhoofd dat het slecht gaat met hun partner die samen met Exmar 2 LNG-fabrieken wil bouwen hé!
Exmar heeft enkele dagen geleden gereageerd.
met te zeggen dat zij geen last hebben van de lage olieprijs.jens_dev schreef:Exmar heeft enkele dagen geleden gereageerd.
Eindelijk koersherstel. Profiteert van bazooka-afterparty en het nieuws rond Euronav, want Exmar wil ook een notering op Wall Street.
http://www.exmar.be/file.aspx?id=1079" onclick="window.open(this.href);return false;
Een bloedbad bij Exmar na de slechte jaarresultaten
Sent from my iPhone using Tapatalk
Resultaten vallen best goed. Maar de schrik voor uitgestelde/geannuleerde projecten zit erin, daarom daalt de koers.
Wow, ik dacht dat dat uitstel al deels in de koers verwerkt zat door de koerszwakte van de afgelopen weken.
-13% lijkt er wel wat over.
COO heeft 2 weken geleden de markt nog gerustgesteld. Was dit oprecht?
"We zijn niet getroffen door de val van de olieprijs"
"We zien niet echt een vertraging of stopzetting van projecten, zeker niet van projecten die wij volgen".
"We zien niet echt een vertraging of stopzetting van projecten, zeker niet van projecten die wij volgen".
Laatst gewijzigd door jens_dev op 30 januari 2015, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Koopopportuniteit?
Dat is het enige wat je als CEO kunt zeggen als het slecht gaat!jens_dev schreef:Wow, ik dacht dat dat uitstel al deels in de koers verwerkt zat door de koerszwakte van de afgelopen weken.
Spijtig dat ik deze gekocht heb.