Exmar
TIP
Re: Exmar
Als dit dan wel zo blijkt te zijn, lijd je behoorlijk gezichtsverlies natuurlijk.jens_dev schreef:Wow, ik dacht dat dat uitstel al deels in de koers verwerkt zat door de koerszwakte van de afgelopen weken.
-13% lijkt er wel wat over.
COO heeft 2 weken geleden de markt nog gerustgesteld. Was dit oprecht?
"We zijn niet getroffen door de val van de olieprijs"
"We zien niet echt een vertraging of stopzetting van projecten, zeker niet van projecten die wij volgen".
Duidelijk niet goed voor het vertrouwen i/h management.
Wimpie85 schreef:Als dit dan wel zo blijkt te zijn, lijd je behoorlijk gezichtsverlies natuurlijk.jens_dev schreef:Wow, ik dacht dat dat uitstel al deels in de koers verwerkt zat door de koerszwakte van de afgelopen weken.
-13% lijkt er wel wat over.
COO heeft 2 weken geleden de markt nog gerustgesteld. Was dit oprecht?
"We zijn niet getroffen door de val van de olieprijs"
"We zien niet echt een vertraging of stopzetting van projecten, zeker niet van projecten die wij volgen".
Hun partner heeft zware financiële problemen en mogelijk kunnen ze Exmar niet betalen. Dat zou betekenen dat Exmar zelf ook financiële hinder zal ondervinden. De kans dat dit ook gaat gebeuren is gigantisch groot, vandaar het verlies van 16%.
Hun uitstel op Wall Street speelt hier ook in mee.
Exmar lijkt een zinkend schip te worden waar ik veel te duur in zit!!!
Hopelijk staat het alsnog eind 2015 terug op 11 euro!
Verlies van 14,30% om exact te zijn!Kevva schreef:Wimpie85 schreef:[
Als dit dan wel zo blijkt te zijn, lijd je behoorlijk gezichtsverlies natuurlijk.
Hun partner heeft zware financiële problemen en mogelijk kunnen ze Exmar niet betalen. Dat zou betekenen dat Exmar zelf ook financiële hinder zal ondervinden. De kans dat dit ook gaat gebeuren is gigantisch groot, vandaar het verlies van 16%.
Hun uitstel op Wall Street speelt hier ook in mee.
Exmar lijkt een zinkend schip te worden waar ik veel te duur in zit!!!
Hopelijk staat het alsnog eind 2015 terug op 11 euro!
Mja, prettig is anders natuurlijk... bij mij is het zorgenkindje vooralsnog ArcelorMittal (-30%).
't Is finaal goed gekomen met Econocom en ik reken erop dat ook Exmar zich herstelt.
Ben vrijdag ingestapt aan 7,99 euro
Had Exmar al tijdje in het oog, maar het leek me de moment om op de kar te springen
Had Exmar al tijdje in het oog, maar het leek me de moment om op de kar te springen
Ik gisteren aan 7,84, leek me inderdaad een buitenkans.
De koers lijkt gestabiliseerd sinds vrijdag, dus hopelijk gaat de weg terug naar boven nu.
De koers lijkt gestabiliseerd sinds vrijdag, dus hopelijk gaat de weg terug naar boven nu.
Van de Velde omgewisseld voor Exmar. Ben benieuwd.
Inderdaad, het is ook op basis hiervan dat ik de stap gezet heb.molenveld schreef: De koers lijkt gestabiliseerd sinds vrijdag, dus hopelijk gaat de weg terug naar boven nu.
Lijkt me echt een keerpunt, maar ik kan er ook ferm naast zitten natuurlijk
Volgens Test-aankoop Invest waren ze op 8,40 al te zwaar gezakt om goed te zijn. Zij raadden toen al aan om te kopen.
Blij dat ik nog even gewacht heb.
Ik zit er in aan 10,20 euro, hopelijk stijgen ze direct door naar 11 of 12 euro.
+6%. Beleggers die recent kochten, hebben reeds een mooie winst.
Exmar heeft 300 000 eigen aandelen ingekocht: http://www.exmar.be/file.aspx?id=1083" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvg,
Geblin
Mvg,
Geblin
Beleggers kunnen misschien beter letten op het antwoord op de vraag of dit het gefundeerde begin is van hét herstel, of dat dit een bij kneuzen passende stuiptrekking is. Zowel hét herstel als kneuzen kennen positieve sprongen, met als meest relevante verschil dat kneuzen ook negatieve sprongen kennen.Zeus schreef:+6%. Beleggers die recent kochten, hebben reeds een mooie winst.
Willekeurige voorbeelden van positieve sprongen van (veronderstelde) kneuzen waren verleden week te zien: CGG +5,04%, Fugro +12,98%. Willekeurige voorbeelden van negatieve sprongen van (veronderstelde) kneuzen waren verleden week te zien: ThromoboGenics -11,95%, Vallourec -5,19%. Oh, en Exmar: -10,86%. Grote sprongen zijn voor (ex-) kneuzen de normaalste zaak van de beurswereld, en soms gaan die sprongen inderdaad omhoog. Per saldo meer omlaag. Niet iets voor beleggers, maar dat geheel terzijde.
Het goede nieuws is dat het zeer makkelijk en zwartwit hoort te zijn om het gefundeerde, zinnige, redelijke begin aan te geven. Bijvoorbeeld een aandelenuitgifte om schulden te saneren, of gewoon betere marktomstandigheden. Geen reden, geen gefundeerd herstel. Gemiddeld blijven deze noteringen duidelijk achter op de markt, maar een individuele notering is niet het gemiddelde: af en toe de moeite van het korte bekijken waard, maar niet wegens een typerende koersstijging.
@ KKY616
begrijpt u uw eigen schrijfsels ? het lijken wel google vertalingen
begrijpt u uw eigen schrijfsels ? het lijken wel google vertalingen
Volgens mij is het een test van een stukje software dat automatisch analyses schrijft
Smijt een hoop jargon bij elkaar en doe daarna alsof het bijzonder en belangrijk is ...
Ik denk dat KKY616 ondertussen al op velen hun blacklist staat
Smijt een hoop jargon bij elkaar en doe daarna alsof het bijzonder en belangrijk is ...
Ik denk dat KKY616 ondertussen al op velen hun blacklist staat