Lotus Bakeries
TIP
Re: Lotus Bakeries
zolangs de sprongen omhoog gaan, zoals vandaag heb ik er geen probleem mee.
Lotus Bakeries kan misschien vandaag nog een sprongetje wagen.
+8%! Iemand op het verkeerde knopke gedrukt?
Of iedereen naar de ingang?
Sinds de publicatie van de resultaten drie volle dagen flink omhoog.
Of iedereen naar de ingang?
Sinds de publicatie van de resultaten drie volle dagen flink omhoog.
Blijft gas geven. Terugval is logisch, maar Lotus Bakeries kende nooit een echte dip.
Hoogste koersdoel bereikt. Iedere analist geeft een Houden-advies.
Da's exact wat ik zal doen. Houden en rekenen op verdere groei en stijgende dividend van Lotus Bakeries.
Da's exact wat ik zal doen. Houden en rekenen op verdere groei en stijgende dividend van Lotus Bakeries.
Het klopt inderdaad dat Lotus nog nooit echt een terugval heeft gehad, maar ... het klopt ook dat de stijging van de laatste dagen ook nog nooit heeft plaatsgevonden. Hoewel de meeste analisten adviseren om te houden, zou ik toch overwegen om te verkopen. Als je nu niet zou verkopen ... wanneer ga je dan wel verkopen.
rubbring schreef:Het klopt inderdaad dat Lotus nog nooit echt een terugval heeft gehad, maar ... het klopt ook dat de stijging van de laatste dagen ook nog nooit heeft plaatsgevonden. Hoewel de meeste analisten adviseren om te houden, zou ik toch overwegen om te verkopen. Als je nu niet zou verkopen ... wanneer ga je dan wel verkopen.
@rubbring, Lotus Bakeries heeft reeds verschillende spurten getrokken.
Zie http://grafieken.tijd.be/60124581" onclick="window.open(this.href);return false;
Buy and Hold-strategie.
Toen ik ze recent kocht had ik niet gedacht om in no time +17% te staan.
@Jhn, sometimes you win, sometimes you loose. Bij Lotus Bakeries we both win much more than expected.Jhn schreef:Toen ik ze recent kocht had ik niet gedacht om in no time +17% te staan.
Iedere dag fors omhoog sinds de jaarresultaten. Eentje om te koesteren.
Lovend artikel en koers Lotus Bakeries +3,24%.
mijn lotus speculaaskoekjes smaken mij elke morgen meer en meer
de speculaaspasta op de kinderen hun boterhammen wordt elke dat dikker
de speculaaspasta op de kinderen hun boterhammen wordt elke dat dikker
Speculaas, speculaaspasta, gebakjes, dinosauruskoeken, peperkoeken..
Lotus Bakeries staat garant voor groei.
En de aandeelhouders zullen er goed bij varen.
Bah speculaaspasta, zo'n droge boel, ik versta niet waarom dat zo goed verkoopt. De frangipanes en mergpijpjes zijn wel heel lekker.Zeus schreef:Speculaas, speculaaspasta, gebakjes, dinosauruskoeken, peperkoeken..
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
@GPV, speculaaspasta is een groot succes bij de kids. Ik vind vooral de fagripances, madeleintjes en de Dinosauruskoeken lekker.
Dinosauruskoeken ook voor de kids, maar misschien ben ik een stukje kind gebleven.
Lotus Bakeries staat garant voor Belgische topkwaliteit. Het aandeel ook en dankzij het immense groeiparcours is nog veel mogelijk.
Dinosauruskoeken ook voor de kids, maar misschien ben ik een stukje kind gebleven.
Lotus Bakeries staat garant voor Belgische topkwaliteit. Het aandeel ook en dankzij het immense groeiparcours is nog veel mogelijk.
+3%. Nieuwe koopinteresse dankzij inkoop topmanagement.
'k Heb grote positie en die doe ik nooit meer weg.
'k Heb grote positie en die doe ik nooit meer weg.