Nieuwe forumsoftware
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Nieuwe forumsoftware
Bij mij ook
Hier ook hetzelfde.
Idem hier.
Wel vreemd dat ik dan nog steeds 'online' ben ... bericht gepost om 13:06, sluit browser af, ga iets anders doen, rond 14:15 start ik de browser terug op, ga naar spaargids, zie mijzelf online staan, maar moet wel terug aanloggen om te kunnen reageren...
Wel vreemd dat ik dan nog steeds 'online' ben ... bericht gepost om 13:06, sluit browser af, ga iets anders doen, rond 14:15 start ik de browser terug op, ga naar spaargids, zie mijzelf online staan, maar moet wel terug aanloggen om te kunnen reageren...
alles zou nu terug werken zoals voorheen
iemand die dit kan bevestigen?
iemand die dit kan bevestigen?
Aanmelden terug ok bij mij 

Hier terug ok.
vg
Pol
vg
Pol
Hier ook terug OK !
Dik in orde!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik zie geen titels en geen posts meer... Oorzaak: lettertype van titels en inhoud van de posts wordt in hetzelfde lettertype gezet dan de achtergrond. Leestekens, cijfers en emoticons worden wel weergegeven.
Mail: naar info@spaargids.be met voorbeeld.
Ik kan dus enkel maar de teksten lezen als ik de inhoud van de ganse webpagina selecteer. (daardoor wordt de achtergrond donkerblauw
) Het probleem doet zich niet voor op de indexpagina. 
Ook met nu een voorbeeldweergave te doen merk ik in m'n eigen post dat ik enkel de tekst zie die ik in vet heb gezet, de emoticons en het email-adres (dat automatisch een andere tekstkleur krijgt)
Mail: naar info@spaargids.be met voorbeeld.
Ik kan dus enkel maar de teksten lezen als ik de inhoud van de ganse webpagina selecteer. (daardoor wordt de achtergrond donkerblauw

Ook met nu een voorbeeldweergave te doen merk ik in m'n eigen post dat ik enkel de tekst zie die ik in vet heb gezet, de emoticons en het email-adres (dat automatisch een andere tekstkleur krijgt)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
hallo spruitekop
welke browser en operating systeem gebruik je?
Mvg,
Kristof
welke browser en operating systeem gebruik je?
Mvg,
Kristof
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Win XP - Google Chrome (Versie 40.0.2214.111 m)
Meer info (en afbeeldingen in de mail)
Raarrrrrrr
Meer info (en afbeeldingen in de mail)

Raarrrrrrr

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
ik kan het niet reproduceren, heb je ad blockers of iets dergelijks draaien, kan je dan even uitzetten en terug proberen?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Probleem opgelost. Het zat hem niet in de ad blocker.
Gewoon cachegeheugen gewist.
(info) Zit teveel op het net.
Oef!! Ik dacht al dat ik een ban aan m'n been had en voortaan enkel nog mocht meegenieten van hoofdletters, leestekens, emoticons, links en cijfers.
Bedankt voor de snelle respons.
Gewoon cachegeheugen gewist.

Oef!! Ik dacht al dat ik een ban aan m'n been had en voortaan enkel nog mocht meegenieten van hoofdletters, leestekens, emoticons, links en cijfers.

Bedankt voor de snelle respons.

Heb ook een probleem
Als ik een bericht, notificatie krijg dan klik ik op de link om te openen nieuwste bericht
Kom ik op de site dan moet ik soms aanmelden tot daar normaal.
En dan krijg ik de melding bericht bestaat niet meer?
Ga ik terug naar mijn email account en klik dan opnieuw dan gaat het wel terug en opent het bericht!
tip
greetz
jempi25
Als ik een bericht, notificatie krijg dan klik ik op de link om te openen nieuwste bericht
Kom ik op de site dan moet ik soms aanmelden tot daar normaal.
En dan krijg ik de melding bericht bestaat niet meer?
Ga ik terug naar mijn email account en klik dan opnieuw dan gaat het wel terug en opent het bericht!
tip
greetz
jempi25
Ik kreeg dit (pagina bestaat niet) ook telkens na het opnieuw moeten inloggen. Na login word je blijkbaar fout geredirect.
Maar dat loginprobleem lijkt nu opgelost.
Maar dat loginprobleem lijkt nu opgelost.