Holdings
TIP
Re: Holdings
Hey Ronnie,ronnie schreef:Vroeger publiceerde KBC securities regelmatig een zeer goed rapport over Holdings.
Ze doen dit nog steeds, maar minder regelmatig, door een andere analist, en met een veel mindere kwaliteit heb ik de indruk.
Ik kan mij wel voorstellen waarom. Iemand dezelfde indruk?
Kan je in de toekomst eens zeggen wanneer dat is? Of kan ik het nu het laatste nr. nog raadplegen en waar vind ik dat.
groeten
Laeka, gewoon registreren op http://www.kbcsecurities.com" onclick="window.open(this.href);return false;, eens ingelogd zal je het wel vinden.
bedankt!ronnie schreef:Laeka, gewoon registreren op http://www.kbcsecurities.com" onclick="window.open(this.href);return false;, eens ingelogd zal je het wel vinden.
Ben op de site van bolero zelf gaan zien en het stond er ook op.
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Meerderheidsbelang in een Nederlandse brouwerij voor GIMV ... Zie De Tijd
Kapitaalsverhoging Recticel is slecht nieuws voor Bois Sauvage.
Heb Bois Sauvage sterk verminderd.
Heb Bois Sauvage sterk verminderd.
Ben terug in Brederode gestapt aan 31.93 euro.
Donderdag cijfers en wijzigingen in de portefeuille. Ben wel eens benieuwd of ze al hun oliebelangen nog hebben.
Donderdag cijfers en wijzigingen in de portefeuille. Ben wel eens benieuwd of ze al hun oliebelangen nog hebben.
@Laeka, Van der Mersch is niet de persoon om portefeuille flink te wijzigen.laeka schreef:Ben terug in Brederode gestapt aan 31.93 euro.
'k Denk dat zij nog alle belangen zijn blijven houden.
Bijkomend pakket Luxempart aangekocht aan 33.60 euro.
Waar kan men Luxempart het goedkoopste aankopen.
Cijfers Sofina op 2/4/'15.
Wat mogen we verwachten?
Wat mogen we verwachten?
bij Binck kost dit voor een order lager dan 5000 euro (12.75 euro)AMA schreef:Waar kan men Luxempart het goedkoopste aankopen.
voor orders tot 25000 euro (19.75 euro)
Cijfers in een holding zijn niet belangrijk. Vb. Indien ze veel participaties in die periode hebben verkocht zal de winst uitzonderlijk zijn.Zeus schreef:Cijfers Sofina op 2/4/'15.
Wat mogen we verwachten?
Indien ze er weinig verkochten zal de winst klein zijn maar is daarom niet slechter he met de stijgende beurzen.
Belangrijk zijn de verschuivingen in de portefeuille.
Dividend zal zeker stijgen zoals we dat gewend zijn.
Mooi zo de koers explodeert!laeka schreef:Ben terug in Brederode gestapt aan 31.93 euro.
Veel persaandacht + beperkte liquiditeit = dit.
Mooie resultaten, maar niet genoeg om een sprong van 8% te verantwoorden.
Eigen vermogen eind 2014 bedroeg 45.80 euro! Sindsdien zijn de beurzen meer dan 10% gestegen. Tis maar dat je het weet.jens_dev schreef:Veel persaandacht + beperkte liquiditeit = dit.