dividendgroei aandelen wereldwijd
TIP
Re: dividendgroei aandelen wereldwijd
wat is jullie idee over Synergie Healt
groeiende omzet, groeiende EPS, stijgende dividendgroei
sector is ook booming
Year
Interim
Final
Total
2014 8.57 14.20 22.77
2013 7.90 12.80 20.70
2012 6.82 11.18 18.00
2011 6.00 9.84 15.84
2010 4.90 8.30 13.20
2009 4.20 6.80 11.00
2008 3.50 6.60 10.10
2007 2.80 5.60 8.40
groeiende omzet, groeiende EPS, stijgende dividendgroei
sector is ook booming
Year
Interim
Final
Total
2014 8.57 14.20 22.77
2013 7.90 12.80 20.70
2012 6.82 11.18 18.00
2011 6.00 9.84 15.84
2010 4.90 8.30 13.20
2009 4.20 6.80 11.00
2008 3.50 6.60 10.10
2007 2.80 5.60 8.40
indrukwekkende cijfers in ieder geval, ga ze aan mijn watch list toevoegen
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Ziet er peperduur uit.
Dividendrendement van 1% bruto en komt toch in aanmerking voor je lijst, zeezout? Zelfs met een stijging van 10% per jaar ga je nog lang moeten wachten op een redelijk dividend.
Dividendrendement van 1% bruto en komt toch in aanmerking voor je lijst, zeezout? Zelfs met een stijging van 10% per jaar ga je nog lang moeten wachten op een redelijk dividend.
ga ze op mijn watch list zetten hé kopen is nog een stapje verder
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Algemeen vallen resultaten goed mee en opmerkelijk veel dividendverhogingen.
Vbn Fagron, CFE, Lotus Bakeries, Solvay, AB Inbev, KBC, Barco, Ageas, Sioen, Van de Velde, Heineken, Randstad, USG People, Acomo, Kendrion ...
Vbn Fagron, CFE, Lotus Bakeries, Solvay, AB Inbev, KBC, Barco, Ageas, Sioen, Van de Velde, Heineken, Randstad, USG People, Acomo, Kendrion ...
RPS, Imperial tobacco kinepolis, de vastgoedbevaks, texaf Leuke tijden voor de liefhebbers van dividendgroeiers
internationaal viel Ahold voor mij wat tegen 0,47 => 0,48 en telenor 7 => 7,3
speel met idee om ahold te verkopen en te kopen.
Gjensidige Forsikring en centrica verlaagde hun dividend, verdwijnen uit mijn internationale lijst
Gjensidige verkocht voor sectorgenoot Legal&Gen , centrica had ik niet.
Mijn zorgenkindje AMEC moet nog komen net als o.a. TKH
Gjensidige Forsikring en centrica verlaagde hun dividend, verdwijnen uit mijn internationale lijst
total produce lijkt me een te overwegen aandeel.
Iemand hier die weet hoeveel buitenlandse voorheffing je betaald op de dividenden Ierse ? Engelse = 0%
alvast bedankt
Iemand hier die weet hoeveel buitenlandse voorheffing je betaald op de dividenden Ierse ? Engelse = 0%
alvast bedankt
@Zeezout
bronheffing is 20% op Ierse beurs.
Morgen jaarresultaten Total Produce, kan meevallen of tegenvallen.
Bruto-dividendrendement is wel magertjes:
2014 1H: +5,0% (volledige jaar: €0,023863 ?)
2013: €0,022727
2012: €0,020790
2011: €0,018900
2010: €0,017830
2009: €0,016900
2008: €0,016900
2007: €0,016500
bronheffing is 20% op Ierse beurs.
Morgen jaarresultaten Total Produce, kan meevallen of tegenvallen.
Bruto-dividendrendement is wel magertjes:
2014 1H: +5,0% (volledige jaar: €0,023863 ?)
2013: €0,022727
2012: €0,020790
2011: €0,018900
2010: €0,017830
2009: €0,016900
2008: €0,016900
2007: €0,016500
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
bedankt,
trend is mooi stijgend daar hou ik wel van.
trend is mooi stijgend daar hou ik wel van.
Hier een interessant artikel over Pfizer's dividend evolutie, gepubliceerd op Seeking Alpha: Pfizer's Strong FCF Means Big Dividend Growthzeezout schreef:...Momenteel denk ik eraan om pfizer te kopen via turbo...(3 januari 2015)
Ik ben wel niet helemaal akkoord met de auteur wanneer hij de dividend cut van 2009 toeschrijft aan de financiële crisis. Dat zal zeker een rol gespeeld hebben, maar de voornaamste reden was toch wel de overname van Wyett (als ik me nog goed herinner voor $B60+)
Voor de rest kan ik me er in vinden.
zeezout schreef:RPS, Imperial tobacco kinepolis, de vastgoedbevaks, texaf Leuke tijden voor de liefhebbers van dividendgroeiers
@Zeezout, TKH heb ik ook maar da's geen zorgenkind.
'k Heb 30% winst op TKH.
Zeus schreef:zeezout schreef:RPS, Imperial tobacco kinepolis, de vastgoedbevaks, texaf Leuke tijden voor de liefhebbers van dividendgroeiers
@Zeezout, TKH heb ik ook maar da's geen zorgenkind.
'k Heb 30% winst op TKH.
@Zeezout, goede resultaten bij TKH.
Koersstijging en dividendverhoging.
@Zeezout, sedert de kwartaalresultaten is TKH aan het knallen.
+6% en dit jaar +19%.
+6% en dit jaar +19%.
legal en general (LGEN) gekocht in mijn internationale portefeuille. Had de hoogste zeezout score van de aandelen die ik nog niet had. Bijna alle dividenden opgezocht , daarna zal ik mijn lijstje nog eens publiceren.
Dit wordt 3de UK aandeel na Amec en RPS. Voorlopig slechts presterend deel van mijn portefeuille.
NL (acomo, TKH, Royal Dutch, Unilever, NN Group , en nog een beetje Ahold)
USA (general electrics)
Noor (Statoil Orkla, Telenor)
Denk dat ze dat zijn.
Nordea Bank meeste kans om volgende te zijn. Zou dan de eerste bank zijn sinds Fortis&co.
tips voor buitenlandse aandelen met mooi stijgende dividenden blijven meer dan welkom.
Dit wordt 3de UK aandeel na Amec en RPS. Voorlopig slechts presterend deel van mijn portefeuille.
USA (general electrics)
Denk dat ze dat zijn.
Nordea Bank meeste kans om volgende te zijn. Zou dan de eerste bank zijn sinds Fortis&co.
tips voor buitenlandse aandelen met mooi stijgende dividenden blijven meer dan welkom.
Qualcomm & Cisco systems al overwogen?zeezout schreef:legal en general (LGEN) gekocht in mijn internationale portefeuille. Had de hoogste zeezout score van de aandelen die ik nog niet had. Bijna alle dividenden opgezocht , daarna zal ik mijn lijstje nog eens publiceren.
USA (general electrics)
Denk dat ze dat zijn.