Houdbaarheid orders
Houdbaarheid orders
Eind 2013 vernieuwde Binckbank zijn platform. Om een of andere illustere reden werd de houdbaarheid van orders van een jaar teruggeschroefd naar een maand. In een mail die volgde, stelde men dat op basis van de suggesties van de klanten dit terug op 1 jaar gezet zou worden. We zijn nu anderhalf jaar later en het staat nog steeds op 1 maand. Bijzonder vervelend voor gedeeltelijk uitgevoerde orders (die bij illiquide aandelen wel eens voorkomen). Mijn vraag is dus: is het verlagen van de termijn naar 1 maand een doelbewuste strategie om klanten meer transactiekosten te laten betalen door gedeeltelijk verwerkte orders? Of gaat Binckbank dit eindelijk eens effectief veranderen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Experiment626
- Newbie
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Houdbaarheid orders
+3
Ik ben de voorbije jaren zeer tevreden geweest over Binck Bank. Maar sinds Giro er is, is het net alsof men bij Binck Bank in paniek is geschoten en niet meer helder nadenkt.
Ik ben de voorbije jaren zeer tevreden geweest over Binck Bank. Maar sinds Giro er is, is het net alsof men bij Binck Bank in paniek is geschoten en niet meer helder nadenkt.
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
Goede.vraag!
De woordvoerder van Binckbank heeft zich al niet meer sinds 6 maart laten zien op dit forum. Kwestie van een snel antwoord te kunnen geven op de vragen hier.
misschien tijd dat spaargids hem/haar C4 geeft
Beste Maarten
Dank voor je bericht op dit platform. De geldigheid van orders bij BinckBank ligt vandaag op 1 maand en zal de komende tijd ongewijzigd blijven.
We nemen je feedback zeker ter harte om ons platform verder te optimaliseren.
Aarzel niet om onze klantendienst te contacteren op het nummer 0800 50 320.
Vriendelijke groet,
BinckBank
Dank voor je bericht op dit platform. De geldigheid van orders bij BinckBank ligt vandaag op 1 maand en zal de komende tijd ongewijzigd blijven.
We nemen je feedback zeker ter harte om ons platform verder te optimaliseren.
Aarzel niet om onze klantendienst te contacteren op het nummer 0800 50 320.
Vriendelijke groet,
BinckBank
Ok.
Ik vrees dat ik er hiermee dus boenk op zit.Maarten schreef:is het verlagen van de termijn naar 1 maand een doelbewuste strategie om klanten meer transactiekosten te laten betalen door gedeeltelijk verwerkte orders
Hoe is dat bij andere banken?
bij fortis was het vroeger ( of nu ? ) geldig tot ze de coupons eraf knippen. Maar dat is ook logisch, dat het dan vervalt. Het is dan niet forits, maar de beurs zelf die het order doet vervallen.
Mij lijkt het toch ook dat binckbank wat meer geld voor hen in het bakje wil brengen
het is ook een hollandse bank : ik heb eens gelezen dat ze daar als teambuilding, samen op een zaterdag de boel gaan schilderen
( echt hollands dus )
Mij lijkt het toch ook dat binckbank wat meer geld voor hen in het bakje wil brengen
het is ook een hollandse bank : ik heb eens gelezen dat ze daar als teambuilding, samen op een zaterdag de boel gaan schilderen
( echt hollands dus )
Goeie vraag. Het erge is niet dat dit altijd geweest is. Het erge is dat het vroeger 1 jaar was, en ze hun kans met het nieuwe platform mooi gezien hebben om dit op 1 maand te zetten. Achteruitgang, daar heb ik het persoonlijk heel moeilijk mee.vdb0 schreef:Hoe is dat bij andere banken?
Bij KBC Bolero kun je de einddatum zelf ingeven (zeker verder dan 1 jaar). Bij een lopend order kan de einddatum achteraf aangepast worden.vdb0 schreef:Hoe is dat bij andere banken?
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad nu de beursen hoger staan wil een mens als eens met stoploss (natuurlijk met limiet) werken. Kwestie van nog een handrem te hebben in de afdaling.
Telkens dit weerom moeten inbrengen is een lastige zaak en bij binck gaan ze blijkbaar geen rekening houden met de wensen van de klant;
Telkens dit weerom moeten inbrengen is een lastige zaak en bij binck gaan ze blijkbaar geen rekening houden met de wensen van de klant;