De Beurs vandaag
TIP
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
OEPS ! Handel met voorkennis. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Amerikaanse beurs schiet in één keer 3% omhoog 

Ik vraag me toch af...
De beurs staat momenteel uitzonderlijk hoog wat dan het beste is waar je nu kan ik investeren?
- spaarboekjes brengen niets op
- kasbons en termijnrekeningen brengen niets op
- aandelen staan hoog en wachten op correctie
- fondsen zitten vol obligaties die vanaf nu misschien negatief gaan draaien.
Sent from my iPhone using Tapatalk
De beurs staat momenteel uitzonderlijk hoog wat dan het beste is waar je nu kan ik investeren?
- spaarboekjes brengen niets op
- kasbons en termijnrekeningen brengen niets op
- aandelen staan hoog en wachten op correctie
- fondsen zitten vol obligaties die vanaf nu misschien negatief gaan draaien.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kevva;
Tegelijk is geld bij mijn weten nog nooit zo goedkoop geweest.
Dus: ideale moment om je geld te investeren in een woning INDIEN je er nog geen hebt.
Je leest hier genoeg voorbeelden over hoe verhuren op dit moment niet meer interessant is qua belegging.
En dan rustig terug sparen, en binnen een paar jaar terug richting beurs.
Tegelijk is geld bij mijn weten nog nooit zo goedkoop geweest.
Dus: ideale moment om je geld te investeren in een woning INDIEN je er nog geen hebt.
Je leest hier genoeg voorbeelden over hoe verhuren op dit moment niet meer interessant is qua belegging.
En dan rustig terug sparen, en binnen een paar jaar terug richting beurs.
@ Kevva : Zoals ik onlangs las op de Tijd.be, zei een econoom van BNP dat TINA haar naam veranderd heeft naar TRINA
maw : "There is no alternative" wordt "there REALLY is no alternative"
Vond dit wel een goeike
maw : "There is no alternative" wordt "there REALLY is no alternative"
Vond dit wel een goeike
Ja, Kevva, ik denk dat iedereen met hetzelfde probleem worstelt. Waar moet je met je geld naar toe, niets lijkt een goed alternatief.
dus de bazooka begint z'n werk te doen...
Exmar vandaag een flinke duik aan het nemen...
http://www.tijd.be/ondernemen/milieu_en ... 9-3088.art" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/ondernemen/milieu_en ... 9-3088.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Keytrade bereid haar klanten alvast voor op negatieve rentes, ze vinden het zelf een normale zaak dat je moet betalen om je geld op de bank te plaatsen.
Als ze dit menen neem ik m'n boeltje wel!
Ik denk om heel wat van m'n geld in de olie-industrie te investeren. Ik denk hierbij aan turbo's of trackers. Zijn er mensen die hier ook aan denken of mee bezig zijn?
Als ze dit menen neem ik m'n boeltje wel!
Ik denk om heel wat van m'n geld in de olie-industrie te investeren. Ik denk hierbij aan turbo's of trackers. Zijn er mensen die hier ook aan denken of mee bezig zijn?
Ik heb wat Shell gekocht sinds het najaar - voornamelijk voor dividend en (zeer) lange termijn. Maar ik koop niets meer tot de olieprijs fors omhoog gaat - of de olieaandelen fors omlaag.
Ik zou ook nooit een groot deel van een portefeuille in olie stoppen. In geen enkele sector eigenlijk, maar zeker niet deze...
Ik zou ook nooit een groot deel van een portefeuille in olie stoppen. In geen enkele sector eigenlijk, maar zeker niet deze...
Valt toch op dat veel majors de recente daling in olieprijs niet meer volgen.
Picanol records aan het slopen, meer dan 50% gestegen op 3 maand tijd.
Zo wordt de onderwaarderingskloof wat dichtgereden.
72% aandelen, 17% obligaties, 11% cash
Valt mij ook op, terwijl men aan de andere kant fluistert over prijsstijgingen naar 90 en 100 dollar.jens_dev schreef:Valt toch op dat veel majors de recente daling in olieprijs niet meer volgen.
Om even met een vlotte pen te rekenen. Als we Tessenderlo + cash waarderen op 20 euro per aandeel Picanol en de winst geschat voor 2015 op 4 euro, beiden redelijk conservatief geschat, dan komen nog altijd uit op een KW van minder dan 5. Picanol was gewoonweg sterk ondergewaardeerd op de beurs. Dat begint nu wat te beteren.reteiP schreef:Picanol records aan het slopen, meer dan 50% gestegen op 3 maand tijd.
Op basis van vrije kasstroom heeft Picanol voor mij een faire waarde in de buurt van 53 €, dus ook vanuit die optiek nog zeker groeipotentieel.