Afwezigheid moderator
Afwezigheid moderator
Beste Binckbank,
De lange periode die er ondertussen verstreken is tussen het stellen van enkele vragen in dit deelforum en het (nog) niet beantwoorden ervan begint het lachwekkende te overschrijden. Zou het mogelijk zijn om net iets vaker heel kort dit forum te checken?
Met dank
De lange periode die er ondertussen verstreken is tussen het stellen van enkele vragen in dit deelforum en het (nog) niet beantwoorden ervan begint het lachwekkende te overschrijden. Zou het mogelijk zijn om net iets vaker heel kort dit forum te checken?
Met dank
Re: Afwezigheid moderator
Ik vind het een beetje gek dat bepaalde banken zich op dit forum mengen.Als er conversaties moeten gebeuren tussen een client en bank of andersom dat kan dit toch rechtstreeks gebeuren zonder dat men een publiek forum moet raadplegen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Afwezigheid moderator
In dat geval kan dit subforum beter helemaal gesloten worden...
Het is niet mengen, het is een deel van het forum waar mensen vragen kunnen stellen aan de bank. Het nut ervan is dat er bepaalde vragen beantwoord worden die vele mensen zich stellen.
Het is niet mengen, het is een deel van het forum waar mensen vragen kunnen stellen aan de bank. Het nut ervan is dat er bepaalde vragen beantwoord worden die vele mensen zich stellen.
Re: Afwezigheid moderator
Het is in het belang van zowel de klant als de bank die hier op het forum vragen kunnen gesteld worden aan de bank..................... op grote voorwaarde dat de vragen (binnen een redelijke termijn ) beantwoord worden.
Dit voorkomt dat klanten honderden keer dezelfde vraag moeten stellen, en is ook heel leerzaam voor de andere forumleden
Er is hier een bank op het forum die altijd heel correct de vragen- en binnen een redelijke termijn - heeft beantwoord.
Nu de intresten op tegen het vriespunt gaan, zakt wel de interesse en het aantal vragen.
Dit voorkomt dat klanten honderden keer dezelfde vraag moeten stellen, en is ook heel leerzaam voor de andere forumleden
Er is hier een bank op het forum die altijd heel correct de vragen- en binnen een redelijke termijn - heeft beantwoord.
Nu de intresten op tegen het vriespunt gaan, zakt wel de interesse en het aantal vragen.
Re: Afwezigheid moderator
Beste Maarten
Beste aanwezigen op het ‘Vraag het aan BinckBank'-platform
Vooreerst onze excuses voor het later reageren op jullie vragen. De notificaties die ons normaliter worden bezorgd kwamen later tot niet aan. Inmiddels werd dit probleem opgelost en staan we weer klaar om jullie via dit platform bij te staan met vragen rond BinckBank.
Uiteraard kunnen jullie steeds terecht bij onze klantendienst via het nummer 03 303 31 11 en dit van maandag tot vrijdag van 8u00 tot 22u00 en op zaterdag van 10u tot 17u00.
We dragen de persoonlijke service waar u recht op hebt hoog in ons vaandel.
Met vriendelijke groet,
Michiel Sallaets
Persverantwoordelijke BinckBank
Beste aanwezigen op het ‘Vraag het aan BinckBank'-platform
Vooreerst onze excuses voor het later reageren op jullie vragen. De notificaties die ons normaliter worden bezorgd kwamen later tot niet aan. Inmiddels werd dit probleem opgelost en staan we weer klaar om jullie via dit platform bij te staan met vragen rond BinckBank.
Uiteraard kunnen jullie steeds terecht bij onze klantendienst via het nummer 03 303 31 11 en dit van maandag tot vrijdag van 8u00 tot 22u00 en op zaterdag van 10u tot 17u00.
We dragen de persoonlijke service waar u recht op hebt hoog in ons vaandel.
Met vriendelijke groet,
Michiel Sallaets
Persverantwoordelijke BinckBank
Re: Afwezigheid moderator
Ik zal dan maar helpen: in dit onderwerp wacht ik op een antwoord houdbaarheid-orders-t18241.html" onclick="window.open(this.href);return false;