termijnrekeningen
TIP
Re: termijnrekeningen
idd, ik zou advisern om te investeren in een potje slaappillen.chukky2 schreef: lUDO , zoals personen hier nog melden moet je niet in je hoofd gaan halen dat fortis niet meer gaat bestaan.
Ze hebben op dit ogenblik de meeste spaarboekjes van al de banken,
en de beurs is iets helemaal anders .
de belgisch/ned bank zal blijven bestaan .
Je gaat je in jou geval zeer veel geld verliezen door die termijnrekeningen stop ts zetten.
Natuurlijk kan je bv er eentje weg doen als dat je leven aangenamer maakt.
Maar geloof me , dit is echt niet nodig!
En wanneer je termijnrekeningen aflopen gewoon gaan spreiden. Hiervoor zal je echter je wantrouwen tov internetbanken moeten opzij zetten.
Indien je echt zeker wilt zijn zal je toch minstens een 10tal banken moeten hebben. Kies in elk geval banken die méér dan 4% intrest geven...
Waiting for the financial meltdown...
ING heeft een LION LONG TERM ACCOUNT.
Men spreekt in hun productfiche over een belegging met een vaste rentevoet voor een welbepaalde termijn van 1 tot 10 jaar.
Wie kan me verduidelijken welk produkt dit juist is, is dit een termijnrekening?? een kasbon . Is er enig risico aan verbonden???
Graag enige verduidelijking .
Men spreekt in hun productfiche over een belegging met een vaste rentevoet voor een welbepaalde termijn van 1 tot 10 jaar.
Wie kan me verduidelijken welk produkt dit juist is, is dit een termijnrekening?? een kasbon . Is er enig risico aan verbonden???
Graag enige verduidelijking .
Deze topic heb ik naar hier verplaatst omdat hij volgens mij in een foute rubriek stond.
Momenteel krijg ik op mijn spaarrekening bij Rabo 4,20%.Ik lees in verschillende topics dat de rente op de spaarboekjes zou kunnen dalen.
Op 19/10 komt er nog een kapitaal vrij van 15.000€,welke ik zou willen investeren in een termijnrekening, heb momenteel het max op Rabo spaarrekening (41000€) Mijn voorkeur gaat uit naar Credit europe 5,75% bruto (=4,89% netto) voor een periode van 2 jaar. Een goed idee? Heeft iemand ervaring bij CE. Ik heb gelezen dat de rente na 12 maanden gecrediteerd wordt. Dit zou volgens mij betekenen dat de interest na 12 mnd op mijn spaarrekening bij Credit europe wordt gestort. Aangezien ik onder de 20000€ blijf, denk ik dat ik op safe speel mbt het garantiefonds
Momenteel krijg ik op mijn spaarrekening bij Rabo 4,20%.Ik lees in verschillende topics dat de rente op de spaarboekjes zou kunnen dalen.
Op 19/10 komt er nog een kapitaal vrij van 15.000€,welke ik zou willen investeren in een termijnrekening, heb momenteel het max op Rabo spaarrekening (41000€) Mijn voorkeur gaat uit naar Credit europe 5,75% bruto (=4,89% netto) voor een periode van 2 jaar. Een goed idee? Heeft iemand ervaring bij CE. Ik heb gelezen dat de rente na 12 maanden gecrediteerd wordt. Dit zou volgens mij betekenen dat de interest na 12 mnd op mijn spaarrekening bij Credit europe wordt gestort. Aangezien ik onder de 20000€ blijf, denk ik dat ik op safe speel mbt het garantiefonds
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
@Filip
je bent gedekt €100 000,- bij Credit Europe
5,75 % lijkt idd een zeer goede belegging voor de komende 2 jaar.
Daar ben ik het volledig mee eens. Ik ben ongeveer 1,5 jaar klant en ben tot nu toe tevreden. Enig minpuntje was bij de opening van de spaarrekening dat dit wat lang duurde, daarna ging alles zeer snel en vlot.centenkliever schreef: @Filip