Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
Ik kom nu weer telkens op het login scherm, ipv het scherm met "afmelden" knop...webmaster schreef:Voor het inlogprobleem hebben we gisteravond een fix geinstalleerd, het bizarre scherm met inloggen/uitloggen zou nu niet meer mogen verschijnen.
ook hier alles terug normaal; mercikes
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ben net terug online... kreeg bij het posten een foutmelding...
General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) [2002]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
@spruitekop, kan je nog eens proberen?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Heb intussen al gepost hoor... ik kreeg dat gewoon toen ik wou posten en ik vloog uit het forum (404)
Terug ingelogd en toen was het OK. Ik kan het dus niet reproduceren of bevestigen dat ik het niet meer ga hebben...
Het feit dat ik het in deze draad gepost heb is een bewijs dat ik weer kon posten.
Op dit moment ben ik dus probleem-vrij.
Terug ingelogd en toen was het OK. Ik kan het dus niet reproduceren of bevestigen dat ik het niet meer ga hebben...
Het feit dat ik het in deze draad gepost heb is een bewijs dat ik weer kon posten.

Op dit moment ben ik dus probleem-vrij.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Djtw,djtw schreef:Ik heb al enkele weken hetzelfde probleem als Spruitekop:
1) Ik vink altijd aan dat ik aangemeld wil blijven, vroeger werkte dat ook. Nu dus niet meer.
2) Via "recente berichten" kom ik dan een bericht tegen waar ik op wil reageren.
3) Opeens blijk ik uitgelogd. Ik moet op "aanmelden" klikken.
4) Wanneer ik dit doe, krijg ik een absurd scherm met alleen een knop "AFmelden".
5) Ik doe dat , en vervolgens word ik teruggestuurd naar de pagina spaargids.be/sparen.
Ik heb dit ook een aantal keren gehad.
Je moet dan na je stap4 niet op Afmelden klikken, maar gewoon terug naar een andere pagina (zoals de Recente Berichten of Ongelezen Berichten). Dat werkt meestal.
@webmaster: vanmorgen werkte alles terug perfect hier. Ik moest niet meer inloggen.
Ik moet mij wel telkens opnieuw aanmelden, maar het vervelende 'afmelden' en bijhorende omwegprocedure zijn verdwenen. Al een flinke stap vooruit in de goed richting. De nieuwe software zal toch nog populair worden. Toûchons du bois.
Hier alles terug in orde voorlopig
Hier hetzelfde.Belca2 schreef:Ik moet mij wel telkens opnieuw aanmelden, maar het vervelende 'afmelden' en bijhorende omwegprocedure zijn verdwenen.
Aandelenportefeuille netto met 1154% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -3,5% (tem 28 feb '25)
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
Vandaag een leuke verrassing: het Spaargids forum op mijn Smartphone heeft een compleet nieuwe look (and feel). Op eerste zicht ziet het er modern en aangenaam uit. Wel nog even wennen.
Goed gedaan Spaargids. Als het goed is mag het ook eens gezegd worden.
Goed gedaan Spaargids. Als het goed is mag het ook eens gezegd worden.
Inderdaad. Eindelijk trouwens, want op een telefoon was dit forum een hel! Tapatalk wil ik niet gebruiken.
Goed werk.
Goed werk.
2nd that!
Mooi werk!
Mooi werk!