Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
proficiat Vaganzza !
Het is een bevestiging dat reacties op het forum in een genuanceerde, objectieve en constructieve stijl wel degelijk nog steeds door velen erg geapprecieerd worden.
olleke
Het is een bevestiging dat reacties op het forum in een genuanceerde, objectieve en constructieve stijl wel degelijk nog steeds door velen erg geapprecieerd worden.
olleke
Vaganzza doet dat prima , vind ik ! 

Good luck Vaganzza 

Inderdaad met glans geslaagd
Dankuwel
K.
Dankuwel
K.
Ik voel hier precies wat slijm op mijn arm
Nee serieus: bedankt voor de reacties.

Nee serieus: bedankt voor de reacties.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Vandaag is Vaganzza jarig, ons gemotiveerde immer aanwezige moderator. Wat zouden we moeten doen zonder hem? Trollen zouden hier vrij spel hebben.
Meen je dat laatste of is dat ironisch?
edit: het zal eerder sarcastisch zijn gezien het bewijs van het tegendeel net weer geleverd werd.

edit: het zal eerder sarcastisch zijn gezien het bewijs van het tegendeel net weer geleverd werd.

Laatst gewijzigd door Cronos op 22 september 2017, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Rare moderator.
Ik heb vandaag gevraagd om mij te verwijderen van het forum. Na 2 jaar wil ik andere horizonten opzoeken.
Maar ik moet een zeer obscure weg volgen. Ik snap niet waarom. Er zullen er veel zijn die van mij willen af zijn
Ik begrijp ze
Ik heb vandaag gevraagd om mij te verwijderen van het forum. Na 2 jaar wil ik andere horizonten opzoeken.
Maar ik moet een zeer obscure weg volgen. Ik snap niet waarom. Er zullen er veel zijn die van mij willen af zijn

Ik begrijp ze

Waarom je account laten verwijderen? Kom hier gewoon niet meer. Maar waarschijnlijk wil je alle bruggen met Spaargids opblazen en een nieuw leven beginnen?
Ondanks dat je al eens bij de moderator over mij hebt geklaagd omwille van mijn cartoons, heb ik niets tegen je en wil ik niet van je af. Je schrijft in het algemeen interessante dingen dus blijf gerust.
Ondanks dat je al eens bij de moderator over mij hebt geklaagd omwille van mijn cartoons, heb ik niets tegen je en wil ik niet van je af. Je schrijft in het algemeen interessante dingen dus blijf gerust.
-
- Verbannen Gebruiker
Bedankt, echt gemeendYaris schreef: ↑9 april 2024, 17:25 Waarom je account laten verwijderen? Kom hier gewoon niet meer. Maar waarschijnlijk wil je alle bruggen met Spaargids opblazen en een nieuw leven beginnen?

Maar ik ben laeka niet. 20 jaar zeggen dat hij hier nooit meer komt, ...
Het is tijd om verder te gaan. Het was fijn, het was leuk, maar ik heb niets meer te bieden

Geen rancune. Alleen fijne herinneringen

Ik blijf hier maar posten, omdat de moderator, ondanks herhaaldelijke, dringende aanvragen, mij niet wil blokkeren

Jammer, want je hebt veel geboden door je kennis met ons te delen.huisjetuintjefiets schreef: ↑9 april 2024, 17:34Bedankt, echt gemeendYaris schreef: ↑9 april 2024, 17:25 Waarom je account laten verwijderen? Kom hier gewoon niet meer. Maar waarschijnlijk wil je alle bruggen met Spaargids opblazen en een nieuw leven beginnen?
Ondanks dat je al eens bij de moderator over mij hebt geklaagd omwille van mijn cartoons, heb ik niets tegen je en wil ik niet van je af. Je schrijft in het algemeen interessante dingen dus blijf gerust.![]()
Maar ik ben laeka niet. 20 jaar zeggen dat hij hier nooit meer komt, ...
Het is tijd om verder te gaan. Het was fijn, het was leuk, maar ik heb niets meer te bieden![]()
Geen rancune. Alleen fijne herinneringen
Ik blijf hier maar posten, omdat de moderator, ondanks herhaaldelijke, dringende aanvragen, mij niet wil blokkeren![]()
We zullen je (op misschien een enkele na

Bedankt voor alle moeite en tijd, altijd weer welkom.
- voorheenCP1234
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Op zich zou het met de Europese regelgeving aangaande dit onderwerp niet zo moeilijk moeten zijn om je account definitief te laten verwijderen.
Zou eigenlijk ook niets voor een "moderator" moeten zijn, ergens zou die functie gewoon beschikbaar moeten zijn.
Misschien kan VTM eens een nieuwsitem maken over de inbreuken bij DPG ivm deze regelgeving ...
Snap dat je liever volledig breekt, als iets niet langer hoeft kan je beter verder zonder iets achter te laten.
Zou eigenlijk ook niets voor een "moderator" moeten zijn, ergens zou die functie gewoon beschikbaar moeten zijn.
Misschien kan VTM eens een nieuwsitem maken over de inbreuken bij DPG ivm deze regelgeving ...
Snap dat je liever volledig breekt, als iets niet langer hoeft kan je beter verder zonder iets achter te laten.
Make Spaargids " Great Again ! "
Daarentegen... van alle leden die hun account laten afsluiten hebben, zijn er al veel teruggekeerd. Onder een andere naam.
Het afsluiten van een account duurder vroeger ook wel meerdere dagen tot een week, herinner ik me.
Van mij moet je niet weg. Integendeel. Ik denk ook dat ik je nog ken van vroeger trouwens..
Het afsluiten van een account duurder vroeger ook wel meerdere dagen tot een week, herinner ik me.
Van mij moet je niet weg. Integendeel. Ik denk ook dat ik je nog ken van vroeger trouwens..

-
- Verbannen Gebruiker

Ja, men kan zijn ware aard aard niet verbergen

Ik hoor niet thuis op dit forum.
Ik ben al .... keer geband hier.
Men houdt er hier niet van dat men tegengewicht biedt aan m-peeters.
Het ga jullie goed hier

@moderator: is dit genoeg om hier geband te worden? Ik word stilaan wanhopig

M-peeters heeft bewijzen tegen jou over antisemitisme, racisme, ... ? Daarom dat hij hier mag blijven?
Nu genoeg om mij hier te bannen?
Laatst gewijzigd door huisjetuintjefiets op 9 april 2024, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag of de moderator een rubriek "in het klooster" opent. Een rubriek waarin je slechts bij hoge uitzondering wat mag zeggen.