Nemea nieuwe prijsbreker op Belgische markt
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Nemea nieuwe prijsbreker op Belgische markt
De Maltese onlinespaarbank Nemea komt naar België. Wie een termijnrekening op 5 jaar afsluit krijgt een rente van 3% netto.
http://www.tijd.be/ondernemen/banken/Ni ... 1-3095.art" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/ondernemen/banken/Ni ... 1-3095.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nemea nieuwe prijsbreker op Belgische markt
Wat is er nieuw aan? Die is er toch al een hele tijd?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wat is hun website?
https://www.nemeabank.com/Yaris schreef:Wat is hun website?
Ha ja, een typisch Belgische website van een bank die hier al een hele tijd is. 

Yaris, Je hebt zelf al over deze bank berichten gepost!
Zie threads:
termijnrekening-nemea-bank-3-netto-t17831.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nemea-bank-wat-vinden-jullie-hiervan-t16873.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Eerste post dateert van mei 2014, dus bijna een jaar geleden!
Toen gaven ze nog 4,35% op 5 jaar
Zie threads:
termijnrekening-nemea-bank-3-netto-t17831.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nemea-bank-wat-vinden-jullie-hiervan-t16873.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Eerste post dateert van mei 2014, dus bijna een jaar geleden!
Toen gaven ze nog 4,35% op 5 jaar
Nemea is uiteraard al jaren actief vanuit Malta. Mijn openingspost ging erover dat ze naar België komt en dat is wel nieuw dacht ik.
credit europe kreeg hier ook indertijd slechte commentaar maar al jaren klant en braaf elke keer hoge rente gekregen, gaan nu weg uit belgie maar termijnrekeningen lopen lekker door tot einde.
Nemea verdient ook een kans, zal eens rekening openen en zien hoe vlot communicatie verloopt, is toch gratis, elke overschrijving binnen SEPA zone lijkt wel 0.90 € te kosten maar dat is toch enkel om rentes over te schrijven, max 1 maal per jaar dus.
geen voorheffing zie ik, zelf aan te geven bij fiscus?
rekeningnummer bestaat uit landcode voor malta, MT24, dan code voor bank, NMEA en dan nog een ongelofelijke 23 cijfers?
Nemea verdient ook een kans, zal eens rekening openen en zien hoe vlot communicatie verloopt, is toch gratis, elke overschrijving binnen SEPA zone lijkt wel 0.90 € te kosten maar dat is toch enkel om rentes over te schrijven, max 1 maal per jaar dus.
rekeningnummer bestaat uit landcode voor malta, MT24, dan code voor bank, NMEA en dan nog een ongelofelijke 23 cijfers?
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
"Beveiligde verbinding mislukt" aldus Firefox...pasterke schreef:https://www.nemeabank.com/Yaris schreef:Wat is hun website?
Interessant artikel over de banken:
http://www.tijd.be/netto/sparen/Malta_l ... lock&ckc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/netto/sparen/Malta_l ... lock&ckc=1" onclick="window.open(this.href);return false;
dus geprobeerd rekening te openen bij nemea, de bank van de toekomst
klein bedrag overgeschreven om rekening te activeren, kopie id en rekening van nutsvoorziening op mijn adres bijgestuurd in bijlage, kreeg direct rekeningnummer bij invullen 1ste aanvraag dus er geld op storten ging, maar dan moest ik wachten op hun ok om klant te worden.
2 dagen later mail met vraag om alles terug door te sturen, hadden niets ontvangen?
1 dag later telefoon van vriendelijk dame uit Malta, in het engels, graag nog eens doorsturen, in ander formaat want pdf formaat is door hen niet te openen blijkbaar? 3e keer dus alles doorsturen!!! Het geld was wel al aangekomen bij hen.
gezegd om alles zo te laten, 1ste storting terug te sturen en rekeningnummer dat ik kreeg te sluiten, lijkt me niet echt bank van de toekomst maar bende amateurs, software om attachmentformaten om te zetten vindt je zelfs gratis op het internet, dat een bank dat niet kan is verbluffend, zeker een online bank die toch moderne pc skills moet hebben?
Moest dit bevestigen via mail en dan kwam het in orde maar ze was zeer verbaasd dat ik zo'n geweldige rentevoeten ging laten schieten door een extra vraag om documenten.
Malta of niet, Kauphtingverleden of niet, gewoon knoeiers.
zal zien wanneer ik mijn geld terugkrijg, veel succes ermee aan wie daar klant wordt
klein bedrag overgeschreven om rekening te activeren, kopie id en rekening van nutsvoorziening op mijn adres bijgestuurd in bijlage, kreeg direct rekeningnummer bij invullen 1ste aanvraag dus er geld op storten ging, maar dan moest ik wachten op hun ok om klant te worden.
2 dagen later mail met vraag om alles terug door te sturen, hadden niets ontvangen?
1 dag later telefoon van vriendelijk dame uit Malta, in het engels, graag nog eens doorsturen, in ander formaat want pdf formaat is door hen niet te openen blijkbaar? 3e keer dus alles doorsturen!!! Het geld was wel al aangekomen bij hen.
gezegd om alles zo te laten, 1ste storting terug te sturen en rekeningnummer dat ik kreeg te sluiten, lijkt me niet echt bank van de toekomst maar bende amateurs, software om attachmentformaten om te zetten vindt je zelfs gratis op het internet, dat een bank dat niet kan is verbluffend, zeker een online bank die toch moderne pc skills moet hebben?
Moest dit bevestigen via mail en dan kwam het in orde maar ze was zeer verbaasd dat ik zo'n geweldige rentevoeten ging laten schieten door een extra vraag om documenten.
Malta of niet, Kauphtingverleden of niet, gewoon knoeiers.
zal zien wanneer ik mijn geld terugkrijg, veel succes ermee aan wie daar klant wordt
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Vind het maar iets louche, vertrouw dat niet.
Trouwens Guido Van Den Bossche van Van Den Bossche Electronics is daar ook vermoord hé op Malta.
Trouwens Guido Van Den Bossche van Van Den Bossche Electronics is daar ook vermoord hé op Malta.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
de klopt , maar ik dacht dat ze de moordenaar na 2 jaar wegens goed gedrag en zeden hebben vrijgelaten, en dat die nadien naar Thailand is verhuisd en daar een internetbedrijf heeft opgericht.
voor de volgers, heb vandaag mijn oorspronkelijke storting teruggehad en de rekening is afgesloten.
afsluiten dus zeer correct en vlot verlopen, beter dan openen van een rekening
met de vriendelijke wens erbij om in de toekomst toch nog klant te worden.
afsluiten dus zeer correct en vlot verlopen, beter dan openen van een rekening
met de vriendelijke wens erbij om in de toekomst toch nog klant te worden.
Credit Europa viel onder Nederlandse garantiestelsel als ik het mij goed herinner, toch wel nogal een verschil.kingsfan schreef:credit europe kreeg hier ook indertijd slechte commentaar maar al jaren klant en braaf elke keer hoge rente gekregen, gaan nu weg uit belgie maar termijnrekeningen lopen lekker door tot einde.