belasting aandelen
TIP
Re: belasting aandelen
volgens mij is de verborgen agenda, van een eventueele meerwaarde belasting op beursgenoteerde aandelen, om kapitaal richting cooperatieven te doen stromen.
Politiekers die niet begrijpen dat cooperatieven voor een investeerder eigenlijk een financieele gevangenis zijn.
Politiekers die niet begrijpen dat cooperatieven voor een investeerder eigenlijk een financieele gevangenis zijn.
- gpv1
- VIP member
- Contacteer:
Beste antwoorden: 1
Volgens het VTM Nieuws ligt momenteel het volgende op tafel: een hogere btw op sommige producten, een belasting op vervuiling, én een taks op beurswinsten. Het ziet ernaar uit dat we er deze keer niet meer aan gaan ontsnappen. Misschien dat Open VLD zo'n taks nog kan tegenhouden.
Aandelenportefeuille netto met 1154% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -3,5% (tem 28 feb '25)
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
Momenteel: 38% Rapid7, IVU, Illumina, BlackLine, Tenable; 62% cash
Ik denk het wel gpv1, uiteindelijk zal er nog 2/3 van het oorspronkelijke op tafel liggen en elke partij zal dit een overwinning vinden. Heb er al met verschillende bankiers/brokers over gepraat en die zeggen allemaal hetzelfde. Dat een meerwaardetaks op dit moment niet realiseerbaar is.
Ik vrees wel dat het geld jammer genoeg niet zal uitkomen waar het moet uitkomen: lastenvermindering voor arbeid.
Ik vrees wel dat het geld jammer genoeg niet zal uitkomen waar het moet uitkomen: lastenvermindering voor arbeid.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
een belasting op vervuiling : vorig week op tv gezien dat in lier alleen al 30 mensen zich met de strijd tegen sluikstorten bezighouden
(een verborgen camera op sluikstorten , een witse-teame dat als sherlock-holmes de daders wil betrappen. Als die met de fiets zijn - of ervoor zorgen dat ze hun auto niet instappen, dan kunnen ze , indien de tegenpartij niet wil meewerken nog niet aan hun identiteitsgegevens raken.
Want ze mogen ze niet aanhouden of vasthouden, in afwachting dat de flikken komen
Taks op vervuiling zal de sluikstorterij nog wat in de handwerken
Op btw-verhogingen hebben de vakbonden het niet zo begrepen
Het zal nog een hete zomer worden
(een verborgen camera op sluikstorten , een witse-teame dat als sherlock-holmes de daders wil betrappen. Als die met de fiets zijn - of ervoor zorgen dat ze hun auto niet instappen, dan kunnen ze , indien de tegenpartij niet wil meewerken nog niet aan hun identiteitsgegevens raken.
Want ze mogen ze niet aanhouden of vasthouden, in afwachting dat de flikken komen
Taks op vervuiling zal de sluikstorterij nog wat in de handwerken
Op btw-verhogingen hebben de vakbonden het niet zo begrepen
Het zal nog een hete zomer worden
-
- Newbie
Ik zie het zo : de Vlaming moet massaal betalen voor alles en nog wat. De regering heeft een ademhalingsteller besteld en getest. Vanaf 1_4_2000-en zoveel betaal je per inhalering! Men denkt aan 1,5 cent per inademing.
Hoeveel doden zal dat niet tot gevolg hebben, van mensen die besparen op ademen????
Hoeveel doden zal dat niet tot gevolg hebben, van mensen die besparen op ademen????
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dat ziet men nu al... met de verhoging van de vergoedingen zien veel lokale besturen het zwerfvuil en sluikstorten serieus toenemen.paul schreef:Taks op vervuiling zal de sluikstorterij nog wat in de hand werken
Het is de vraag wat het meeste kost. Een team erop af sturen om de boel op te ruimen om 'redelijke' prijzen te vragen voor het dumpen van afval op de daarvoor bestemde plaatsen.
paul schreef:Het zal nog een hete zomer worden

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- kniepstuuver
- Newbie
ik stel voor om met Voka te beginnen, dan Unizo en dan de vakbonden.paul schreef:maw hier op spaargids beslissen "wij" dat er geen extra meerwaardetaks op aandelen daardoor kan/ mag komen , en dat de anderen het eventueel maar moeten betalen ( bv Voka, of Unizo of de vakbonden )
- kniepstuuver
- Newbie
Dan ga ik eerst wat zuurstoftanks in het buitenland bestellen.Depoenmakker schreef:Ik zie het zo : de Vlaming moet massaal betalen voor alles en nog wat. De regering heeft een ademhalingsteller besteld en getest. Vanaf 1_4_2000-en zoveel betaal je per inhalering! Men denkt aan 1,5 cent per inademing.