Huren? Lenen?
TIP
Re: Huren? Lenen?
Ik heb nooit gezegd dat ik 2200 heb gespaard. Dat was de persoon onder mij, en die trok een terechte conclusie dat wij wat meevallers hebben gehad. Wat waar isbertVW schreef:Jullie hadden een gezamenlijk inkomen van +/- 3300€ en sparen maandelijks 2200€?
Dan schiet er nog 1100€ over waarvan de huur nog moet afgetrokken worden.
Energiefactuurtjes betalen + waarschijnlijk belastingen bijbetalen gezien je geen fiscale aftrek geniet van de hyp. lening.
Ik vrees dat ik verkeerd bezig ben...

PS.: er zijn echt wel andere manieren om fiscale voordelen te krijgen buiten een hyp. lening...
Niet veel.. maar bijbetalen heb ik toch niet moeten doen.
mooi. Tof dit verhaal verder te lezen, met een mooie voortgang. Doe zo verder!
Nemi, ook ikzelf gun jullie dit van harte.
Ik heb idd te kort door de bocht gereageerd om het spaarbedrag, ik dacht dat die 'klopt' dààrop "sloeg'
Welke fiscale voordelen heb je dan genoten als ik vrij vragen mag?
Ik heb idd te kort door de bocht gereageerd om het spaarbedrag, ik dacht dat die 'klopt' dààrop "sloeg'

Dat mag u zeker.bertVW schreef:Nemi, ook ikzelf gun jullie dit van harte.
Ik heb idd te kort door de bocht gereageerd om het spaarbedrag, ik dacht dat die 'klopt' dààrop "sloeg'![]()
Dit beperkt zich echter tot pensioensparen.
Ik heb echter nooit moeten bijbetalen. Misschien belast mijn job mij teveel

- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Geen idee of je er gebruik van kan maken (kindje op komst?Nemi schreef:Als ik dan de banken ( wel zonder gesprek ) snel bekijk zit je al snel met maandelijkse lasten van +- 1100 - 1300 €...

http://www.vlaamswoningfonds.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat wil zeggen: stel dat je bij de bank geen rentevoet van 2% of minder kan loskrijgen en/of de andere kosten te hoog oplopen.
-
- Newbie
[/quote]
Ik heb gezegd dat ik 2200 heb gespaard.
PS.: er zijn manieren om te krijgen buiten een hyp. lening...
[/quote]
Ik kan me er in schikken, maar ook niet. Immers, dat is een voegwoord, er is altijd een voorwaarde
Ik heb gezegd dat ik 2200 heb gespaard.

PS.: er zijn manieren om te krijgen buiten een hyp. lening...
[/quote]
Ik kan me er in schikken, maar ook niet. Immers, dat is een voegwoord, er is altijd een voorwaarde