virtueel goud online kopen en verkopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
virtueel goud online kopen en verkopen
Over een tijdje overwoog ik om fysiek goud te kopen. Had ik dat toen gedaan en nu verkocht, had ik een mooie winst gemaakt.
Maaaar het lijkt me omslachtig om dat steeds te doen met fysiek goud.
Daarom vraag ik me af of het mogelijk is vitueel goud online te kopen en te verkopen, dit meerdere malen per maand?
Indien ja, via welke sites en hoe gaat dat dan in zijn werk?
Alvast bedankt voor de reacties!
Maaaar het lijkt me omslachtig om dat steeds te doen met fysiek goud.
Daarom vraag ik me af of het mogelijk is vitueel goud online te kopen en te verkopen, dit meerdere malen per maand?
Indien ja, via welke sites en hoe gaat dat dan in zijn werk?
Alvast bedankt voor de reacties!
Laatst gewijzigd door varkentje op 18 oktober 2008, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: virtueel goud online kopen en verkopen
Allé, ondertussen heb ik het al gevonden hoe het moet in een ander topic op dit forum. Ik heb blijkbaar eerst niet goed genoeg gezocht. Nu ga ik er effe wat centen doordraaien si ![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Papiergoud is problemen zoeken. Stel je voor dat Lehman Brothers het papiergoud had uitgegeven, je zit met een tegenpartij die U goud 'op papier verkoopt'. Ga voor het FYSIEKE SPUL in eigen (bank)kluis. (Bij falen bank blijft de inhoud van uw kluis uw eigendom.
Er is niks omslagachtig aan en te bestellen bij uw bankier, toch één iets waar ze goed voor zijn. Uw geld is papier, dat je nu kiest voor goud is perfect, maar aub, stoot je geen 2maal aan dezelfde steen. Wat wil je goud in het polletje of een zoveelste papieren bewijsje ?
Er is niks omslagachtig aan en te bestellen bij uw bankier, toch één iets waar ze goed voor zijn. Uw geld is papier, dat je nu kiest voor goud is perfect, maar aub, stoot je geen 2maal aan dezelfde steen. Wat wil je goud in het polletje of een zoveelste papieren bewijsje ?
Het gaat er mij niet om om te beleggen in goud op lange termijn. Die goudreserve heb ik al een (klein) tijdje in mn bezit. Nu gaat het me er om om op korte termijn te kopen en te verkopen en geld te winnen door op de koersschommelingen in te spelen.
Ik wens dus te werken via futures. Het gaat daarbij niet om grote sommen maar om een paar duizend euro.
Ik wens dus te werken via futures. Het gaat daarbij niet om grote sommen maar om een paar duizend euro.