obligatie "erste group bank " AT 4%
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- ericksenior
- Full Member
- Contacteer:
obligatie "erste group bank " AT 4%
Iemand meer info.i.v.m. deze obligatie ? 4 % op 10 jaar ( euro)kan de rating van deze bank niet vinden.
Erste Group Bank AG Obligation 4% Coupon bis 20.05.2025
[Valor: 28230347 / ISIN: AT0000A1E283]
thx
Erick
Erste Group Bank AG Obligation 4% Coupon bis 20.05.2025
[Valor: 28230347 / ISIN: AT0000A1E283]
thx
Erick
Re: obligatie "erste group bank " AT 4%
Rating:
http://www.erstegroup.com/en/Investors/Ratings" onclick="window.open(this.href);return false;
Obligatie:
https://produkte.erstegroup.com/Retail/ ... _NOTATION=" onclick="window.open(this.href);return false;
- subordinated (=achtergesteld)
- 4% eerste jaar, daarna 3-maand euribor+3%
- ISIN begint met AT (Oostenrijk): waarschijnlijk dubbele roerende voorheffing.
http://www.erstegroup.com/en/Investors/Ratings" onclick="window.open(this.href);return false;
Obligatie:
https://produkte.erstegroup.com/Retail/ ... _NOTATION=" onclick="window.open(this.href);return false;
- subordinated (=achtergesteld)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waarom dubbele roerende voorheffing?Werkpaard schreef: - subordinated (=achtergesteld)
Op de bruto coupon moet eerst de Oostenrijkse belasting worden betaald (x,xx%), op wat daarna overblijft moet 25% Belgische roerende voorheffing worden betaald.
Als het gaat om een zogenaamde "eurobond"(ik denk alleen XS-codes) is alleen de Belgische R.V. verschuldigd.Werkpaard schreef:Op de bruto coupon moet eerst de Oostenrijkse belasting worden betaald (x,xx%), op wat daarna overblijft moet 25% Belgische roerende voorheffing worden betaald.
Bij welke landen is dit zo.. kocht zojuist Rabobank AU obligatie en ben zeker dat ik daar alleen 25% Belgische voorheffing ga op betalen.. ik ga er overigens vanuit dat die Rabobank AU een Nederlandse obligatie is maar zelfs al zou dat een Australische afedeling van Rabo geweest zijn heb ik nooit gehoord dat je daar bijkomende voorheffing op betaaltWerkpaard schreef:Op de bruto coupon moet eerst de Oostenrijkse belasting worden betaald (x,xx%), op wat daarna overblijft moet 25% Belgische roerende voorheffing worden betaald.
Uit uw ander topic obligatie-rabobank-aud-4-25-2022-goede- ... ml#p224343" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoals kaohsiung hierboven al heeft opgemerkt is dit een "eurobond" (ook als is de munteenheid AUD) en is er dus inderdaad alleen Belgische roerende voorheffing te betalen.
Fiscaliteit van financiële producten dient altijd geval per geval bekeken te worden, en dit liefst vóór de aankoop ervan ...
ISIN code van deze obligatie: XS1144352108Mark01 schreef:Ik had redelijk som in AUD van vervallen obligatie en heb daarmee eens de RABOBANK NEDERLAND AUD 4.25% 13-01-2022 obligatie gekocht.
Zoals kaohsiung hierboven al heeft opgemerkt is dit een "eurobond" (ook als is de munteenheid AUD) en is er dus inderdaad alleen Belgische roerende voorheffing te betalen.
Fiscaliteit van financiële producten dient altijd geval per geval bekeken te worden, en dit liefst vóór de aankoop ervan ...
Het is dus de "XS" aan het begin die aangeeft dat het een eurobond is, juist?Werkpaard schreef:Uit uw ander topic obligatie-rabobank-aud-4-25-2022-goede- ... ml#p224343" onclick="window.open(this.href);return false;ISIN code van deze obligatie: XS1144352108Mark01 schreef:Ik had redelijk som in AUD van vervallen obligatie en heb daarmee eens de RABOBANK NEDERLAND AUD 4.25% 13-01-2022 obligatie gekocht.
Waarom ik hem reeds kocht zie mijn reply in die andere thread van mij.