RPS group
TIP
Re: RPS group
Aan 233p, een schromelijke vergissing.
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Ik hetzelfde, 233 ... eergister bijgekocht aan 215 ...gpv1 schreef:Aan 233p, een schromelijke vergissing.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Ach bekijk het op wat langere termijn he. Niet alles kan direct een kassucces zijn en ik heb gezien dat het niet veel weegt in je portefeuille. Veel succes.gpv1 schreef:Aan 233p, een schromelijke vergissing.
De jojo zit er weer goed in. Meer dan 10 % verschil tss high en low op een halve dag.
Ik sta al terug op 5% winst intussen. Had niet verwacht dat het zo snel terug omhoog zou gaan
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Och, morgen gaat er misschien weer 4% af. Koers zal nog wel een tijd volatiel zijn, denk ik. Olieprijs is weer wat aan het zakken.
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Ik zie 10% bronbelasting op uitbetaling van dividend van RPS. Dacht dat UK geen bronbelasting afhield ?
Er is wel degelijk bronbelasting van 10% in de UK.
Welk Bruto dividend is in rekening genomen? Normaal zou dat 0.0442GBP moeten zijn, waarbij de 10% reeds afgehouden werd aan de bron.TigerLB schreef:Ik zie 10% bronbelasting op uitbetaling van dividend van RPS...
Overname van Grontmij door Sweco, aan een m.i. belachelijk hoge prijs van €354 mio. Laatste 3 boekjaren omzetdaling; laatste 4 boekjaren geen cash-generatie. Boekwaarde van €122 mio.
0.0489£ bruto. De 10% staat apart vermeld.Belca2 schreef:Welk Bruto dividend is in rekening genomen? Normaal zou dat 0.0442GBP moeten zijn, waarbij de 10% reeds afgehouden werd aan de bron.TigerLB schreef:Ik zie 10% bronbelasting op uitbetaling van dividend van RPS...
@TigerLB: alles is dus correct verlopen.
De meeste UK bedrijven publiceren hun netto dividend (dus de 10% reeds afgehouden), waardoor het bij de Belgische banken/broker overkomt alsof er geen UK bronheffing geweest is.
Misschien dat jouw bankier/broker volledige transparantie nastreeft?
De meeste UK bedrijven publiceren hun netto dividend (dus de 10% reeds afgehouden), waardoor het bij de Belgische banken/broker overkomt alsof er geen UK bronheffing geweest is.
Misschien dat jouw bankier/broker volledige transparantie nastreeft?
@Belca2 : Is gewoon BinckBank. Maar transactie info is idd wel duidelijk. Zo staan ook stamp duty en transactiekosten appart vermeld bij aankoop.
Vandaag de helft van mijn positie in RPS Group uit mijn secundaire portefeuille verkocht.
Zal met het geld kunstwerken aankopen.
Zal met het geld kunstwerken aankopen.
SYRIASly ?
Zonneklop gekregen ? Een ingeving ? Of inside information ?
Hou ons in ieder geval op de hoogte van uw move. Suc6.
Zonneklop gekregen ? Een ingeving ? Of inside information ?
Hou ons in ieder geval op de hoogte van uw move. Suc6.