7 of 8 jaar?
TIP
7 of 8 jaar?
Heeft het zin om een som geld, waar ik zo goed als zeker de komende jaren niet aan moet komen, vast te zetten aan een netto intrest van 1%?
Ik weet dat 1% niet veel is, maar wie zegt dat de rentes nog gaan stijgen? Misschien wordt het wel doodnormaal dat de rentes bijna 0 zijn en we binnenkort betalen om ons geld op te bank te zetten.
Niemand die het weet...
Zijn er onder jullie die nog termijnrekeningen openen aan dergelijke lage rentes?
Ik weet dat 1% niet veel is, maar wie zegt dat de rentes nog gaan stijgen? Misschien wordt het wel doodnormaal dat de rentes bijna 0 zijn en we binnenkort betalen om ons geld op te bank te zetten.
Niemand die het weet...
Zijn er onder jullie die nog termijnrekeningen openen aan dergelijke lage rentes?
Re: 7 of 8 jaar?
Geen goed idee. De langetermijnrente gaat alweer naar omhoog omdat er opnieuw een beetje inflatie in de eurozone is. Bij Rabobank bijvoorbeeld is de rente op tien jaar op een paar dagen tijd van 1,30% naar 1,40% gestegen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
dus beter langs de zijlijn nog wat afwachten?
Niemand kan de toekomst met 100% zekerheid voorspellen, maar de rente gaat hoogstwaarschijnlijk stijgen. Je wacht dus beter nog wat af.