Geen TAN code wegens technische problemen..
Geen TAN code wegens technische problemen..
Normaal???
Hoe lang?
Hoe lang?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 22 dec 2011
- Contacteer:
Re: Geen TAN code wegens technische problemen..
Beste Lukske,
wij hadden deze ochtend even een technische storing bij het verzenden van de TAN-codes. Dit probleem is reeds verholpen.
Mocht u toch nog problemen ondervinden, gelieve onze klantendienst te contacteren.
wij hadden deze ochtend even een technische storing bij het verzenden van de TAN-codes. Dit probleem is reeds verholpen.
Mocht u toch nog problemen ondervinden, gelieve onze klantendienst te contacteren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Geen TAN code wegens technische problemen..
Dank voor de reactie.
Jullie klantvriendelijkheid en snelle communicatie blijft mij steeds verbazen....
Jullie klantvriendelijkheid en snelle communicatie blijft mij steeds verbazen....
Re: Geen TAN code wegens technische problemen..
Beste,
Ik merk dat ik reageer op iets die al jaren oud is... doch nog altijd niet is opgelost... de TAN code.
Deze week probeerde ik van de rekening van mezelf en een andere rekening van mijn echtgenote enkele 1000 euro over te plaatsen.
Op mijn rekening kon ik héél vlot, zonder probleem... ook al was het meer dan 1 jaar geleden dat ik er nog op keek.
Bij de rekening van mijn echtgenote was het even anders... net even lang geleden... doch hier moest ik een TAN code krijgen... ik kreeg om 07.00u s'morgens geen sms.... opnieuw... om 09.00u s'morgen geen sms.... Dan maar gebeld naar de klantendienst die ons verzekerde dat er NU wel degelijk een sms was verstuurd.... geen sms ontvangen. Ze legden dan maar uit dat het probleem mogelijk de smartphone van mijn echtgenote was, ik heb nog een gewone, simpele gsm. De code doorsturen naar mijn GSM, na mijn echtgenote aan de telefoon te hebben gehad... neen... dat kon niet. Dus... een formulier moeten afdrukken om de gsm van mijn echtgenote aan te passen naar mijn gsm... want met "smartphones" zijn er altijd problemen mijnheer.....
Na dat de "omzetting" is gebeurd zal ik alles overzetten naar een andere bank, NOOIT meer NIBC voor mij...
(Och ja, we kregen 7u nadien op de smartphone van mijn vrouw een TAN code doorgestuurd... doch die was maar 3 minuten geldig).
Ik merk dat ik reageer op iets die al jaren oud is... doch nog altijd niet is opgelost... de TAN code.
Deze week probeerde ik van de rekening van mezelf en een andere rekening van mijn echtgenote enkele 1000 euro over te plaatsen.
Op mijn rekening kon ik héél vlot, zonder probleem... ook al was het meer dan 1 jaar geleden dat ik er nog op keek.
Bij de rekening van mijn echtgenote was het even anders... net even lang geleden... doch hier moest ik een TAN code krijgen... ik kreeg om 07.00u s'morgens geen sms.... opnieuw... om 09.00u s'morgen geen sms.... Dan maar gebeld naar de klantendienst die ons verzekerde dat er NU wel degelijk een sms was verstuurd.... geen sms ontvangen. Ze legden dan maar uit dat het probleem mogelijk de smartphone van mijn echtgenote was, ik heb nog een gewone, simpele gsm. De code doorsturen naar mijn GSM, na mijn echtgenote aan de telefoon te hebben gehad... neen... dat kon niet. Dus... een formulier moeten afdrukken om de gsm van mijn echtgenote aan te passen naar mijn gsm... want met "smartphones" zijn er altijd problemen mijnheer.....
Na dat de "omzetting" is gebeurd zal ik alles overzetten naar een andere bank, NOOIT meer NIBC voor mij...
(Och ja, we kregen 7u nadien op de smartphone van mijn vrouw een TAN code doorgestuurd... doch die was maar 3 minuten geldig).
Re: Geen TAN code wegens technische problemen..
Zou je eigenlijk niet boos moeten zijn op die GSM??
Dat NIBC niet zomaar codes naar gelijk welke GSM doorstuurt vind ik normaal.
Mogelijks ligt het probleem effectief bij jezelf en niet bij hen.
En dan ga je jezelf straffen door al je geld over te zetten????
Dat NIBC niet zomaar codes naar gelijk welke GSM doorstuurt vind ik normaal.
Mogelijks ligt het probleem effectief bij jezelf en niet bij hen.
En dan ga je jezelf straffen door al je geld over te zetten????
Re: Geen TAN code wegens technische problemen..
@lukske : Maar daar gaat het toch niet over...
Gedurende het gesprek met de helpdesk heb ik 3x een sms gestuurd naar de gsm van mijn echtgenote, 3x kwam die toe
binnen de 2 seconden.
Het gaat hem gewoon over het feit als je een bepaalde dag geld nodig hebt (cheque of zo) je op tijd moet kunnen
overzetten... Met NIBC is er nu een aangetekende brief onderweg met een hoop papierwerk om de gsm van mijn
echtgenote over te zetten op mijn gsm.
Heb nooit problemen gehad met NIBC, goeie helpdesk overigens, doch op bepaalde momenten verwacht ik actie van
een bank, en geen hoop papierwerk en gezever op voorhand.
Ik heb alle respect voor de veiligheid hieromtrent, doch als mijn echtgenote zelf aan de telefoon komt, haar paspoort
nummer doorgeeft, haar codewoorden etc... dan vraag ik mij toch af of we voor de vele bankzaken niet beter zijn bij
de ING, KBC of Belfius om de hoek; Dit is bij ons zo tussen haakjes, doch ik wist niet dat "aan mijn centen geraken" een
week of langer zou duren...
Het verhaal dat ze opdisten omtrent de smartphone vind ik pure larie... ze wilden zelfs niks doorgeven op onze vaste lijn...
die op de bankgegevens van mijn echtgenote er wel degelijk opstaat... Uitvluchten... manke service... sorry hoor...
Gedurende het gesprek met de helpdesk heb ik 3x een sms gestuurd naar de gsm van mijn echtgenote, 3x kwam die toe
binnen de 2 seconden.
Het gaat hem gewoon over het feit als je een bepaalde dag geld nodig hebt (cheque of zo) je op tijd moet kunnen
overzetten... Met NIBC is er nu een aangetekende brief onderweg met een hoop papierwerk om de gsm van mijn
echtgenote over te zetten op mijn gsm.
Heb nooit problemen gehad met NIBC, goeie helpdesk overigens, doch op bepaalde momenten verwacht ik actie van
een bank, en geen hoop papierwerk en gezever op voorhand.
Ik heb alle respect voor de veiligheid hieromtrent, doch als mijn echtgenote zelf aan de telefoon komt, haar paspoort
nummer doorgeeft, haar codewoorden etc... dan vraag ik mij toch af of we voor de vele bankzaken niet beter zijn bij
de ING, KBC of Belfius om de hoek; Dit is bij ons zo tussen haakjes, doch ik wist niet dat "aan mijn centen geraken" een
week of langer zou duren...
Het verhaal dat ze opdisten omtrent de smartphone vind ik pure larie... ze wilden zelfs niks doorgeven op onze vaste lijn...
die op de bankgegevens van mijn echtgenote er wel degelijk opstaat... Uitvluchten... manke service... sorry hoor...
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Berichten: 412
- Lid geworden op: 22 dec 2011
- Contacteer:
Re: Geen TAN code wegens technische problemen..
Hallo Luc B.,
spijtig dit te vernemen, dit is nooit leuk.
Via een persoonlijk bericht hebben we jou vriendelijk verzocht contact op te nemen met één van onze medewerkers.
We horen elkaar gauw.
spijtig dit te vernemen, dit is nooit leuk.
Via een persoonlijk bericht hebben we jou vriendelijk verzocht contact op te nemen met één van onze medewerkers.
We horen elkaar gauw.
Re: Geen TAN code wegens technische problemen..
Beste NIBC, dank voor de héél vlugge reactie.
Het bericht privé is toegekomen, doch ondertussen is het aangetekend schrijven onderweg.
Ik werk met enkele banken, jullie helpdesk is gewoonweg super... heb ik voordien hier al geschreven, doch het probleem blijft...
Een sms die niet kan toekomen op een smartphone... Ik dacht eerlijk dat ik nog tot de weinigen behoorde die geen smartphone wilde... ik hou het bij een goeie oude nokia van 55 euro.
Na toekomen van de brief zie ik wel of de sms dan wel toekomt op mijn niet-smartphone... zoniet, zeker een berichtje terug hier.
Dit is mijn eerste "negatieve note" over NIBC, voor de rest... niks dan lof...
Het bericht privé is toegekomen, doch ondertussen is het aangetekend schrijven onderweg.
Ik werk met enkele banken, jullie helpdesk is gewoonweg super... heb ik voordien hier al geschreven, doch het probleem blijft...
Een sms die niet kan toekomen op een smartphone... Ik dacht eerlijk dat ik nog tot de weinigen behoorde die geen smartphone wilde... ik hou het bij een goeie oude nokia van 55 euro.
Na toekomen van de brief zie ik wel of de sms dan wel toekomt op mijn niet-smartphone... zoniet, zeker een berichtje terug hier.
Dit is mijn eerste "negatieve note" over NIBC, voor de rest... niks dan lof...