Koopjes deze week?
TIP
Re: Koopjes deze week?
Alléhup, het aandelenlijstje van De Belegger gekopieerd, daar is ongetwijfeld veel werk ingekropen.Mark01 schreef:Niet echt koopjes maar eerder suggesties:
- GSK.. Geeft goede dividend en kan nog stijgen. GSK zit wel op Londen dus weet niet of je via Binck daar nog een "stamp duty" bovenop moet betalen of niet.. bij Keytrade in ieder geval wel.
- Adidas.. eerder een langzame groeier voor de lange termijn.
- Gimv zie ik ook nog steeds zitten maar je betaalt die momenteel zeer duur althans op basis afgelopen 5 jaar.. is binnekort ex-dividend dus dat speelt ook mee natuurlijk.. die zou dan wel eens een correctie bovenop kunnen krijgen.. wat denken jullie?
Graag ook jullie meningen hierover want is niet echt motiverend hier te posten als geen reactie op komt natuurlijk.
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Even peilen bij ons, alwetende beursgoeroes, wat ze ervan denken zodat hij aan het kopen kan slaan. Wat wij erover zeggen, zal immers wel waar zijnMaarten schreef: Alléhup, het aandelenlijstje van De Belegger gekopieerd, daar is ongetwijfeld veel werk ingekropen.
Laat de tips maar komen.
Corning Inc. (NYSE:GLW) ziet er weer goedkoop uit. Ze gaan richting $20 terwijl ik ze eerder richting $25 verwacht.Jhn schreef:Laat de tips maar komen.
Minstens 15% onderwaardering.
Zeer stabiele inkomstenstroom, voor het type firma waarover we hier spreken zien we vandaag vaker een overwaardering.
Wil je nog wat euro's inwisselen voor dollars, dan lijkt me dit aandeel een goede keuze.
Minpunt van het management vind ik wel de hoge premies die ze zichzelf cadeau doen, waardoor de vrije cashflow er beter uitziet dan het werkelijk is.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Nog meer koopjes deze week!
Solden
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Solden
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik vrees eerder een potentiële currency war in Azië ja Nu uitstappen en te vroeg zijn of nu uitstappen en u massa's ellende besparen
Ik denk dat we het hoogtepunt van de beurs dit jaar al in april hebben gehad.
dat denk ik ook ...
Deze week zijn er koopjes te doen bij Delhaize en Colruyt.
Zeker weten!
Zeker weten!
Emerging Markets staan bijzonder laag geprijsd (vergeet zeker invloed van olie niet), en o.a. EEM flirt met het dieptepunt uit 2011.
Edit: ook nog even vermelden dat dit misschien geen slecht koopmoment is voor Emerging Bonds, voor de liefhebbers van een mooi dividend.
Carl
Edit: ook nog even vermelden dat dit misschien geen slecht koopmoment is voor Emerging Bonds, voor de liefhebbers van een mooi dividend.
Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Over emerging gesproken :
Kredietbeoordelaar Moody's is negatiever over Brazilië. Moody's verlaagde gisteren de rating van het land naar Baa3, amper één niveau boven de junkstatus.
Kredietbeoordelaar Moody's is negatiever over Brazilië. Moody's verlaagde gisteren de rating van het land naar Baa3, amper één niveau boven de junkstatus.
Absoluut, nickname, maar is tegelijkertijd licht-positief over de outlook van het land.
Carl
Carl
en iemand al een koopje gedaan deze week?