DB lanceert termijnrek van 3% voor 6 maand!
TIP
Re: DB lanceert termijnrek van 3% voor 6 maand!
Helaas kan ik u daarmee niet verderhelpen; gelijk hebben en gelijk krijgen is helaas niet hetzelfde
Er is op 22 juni '15 trouwens een nieuwe campagne gestart, 4% bruto gedurende 4 maand
Laatst gewijzigd door netwerken op 29 juni 2015, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
heb je een link van deze aanbieding?
Helaas is er geen link te vinden, blijkbaar willen ze het nog meer verborgen houden
Netwerken "weet" veel zaken, maar kan weinig hard maken, heb ik zo de indruk
Ik vind het jammer wat u impliceert. Ik doe nochtans enkel uitspraken op dit forum die ik heel zeker weet en kan onderbouwen. Wanneer ik gegevens gebruik of berekeningen doe, mag u 100% zeker zijn dat ze correct zijn. Van DB weet ik inderdaad dat ze nu een nieuwe actie hebben gestart aan 4% bruto; aangezien ik erop heb ingetekend . Het contract inscannen is mij echter een brug te ver.
Het heet DB Invest Plus, 4% gedurende 4 maand en loopt van 22/6/2015 tot 30/9/2015
Het heet DB Invest Plus, 4% gedurende 4 maand en loopt van 22/6/2015 tot 30/9/2015
Laatst gewijzigd door netwerken op 29 juni 2015, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
De enige actie die ik ken is 3% gedurende 6 maand.netwerken schreef:Er is op 22 juni trouwens een nieuwe campagne gestart, 4% bruto gedurende 3 maand
Bron: https://public.deutschebank.be/campaigns/6x3/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Er is blijkbaar sinds 22 juni 2015 een nieuwe actie voor een termijnrekening op 4 maand aan 4% bij DB. Maar de link is er niet of is nog niet aangepast.
Interessant om te volgen. Ipv onze lening af te korten, gaan we hierop intekenen.
We lenen aan 2,63% dus 4% bruto is iets voordeliger.
We lenen aan 2,63% dus 4% bruto is iets voordeliger.
https://public.deutschebank.be/campaign ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Een termijnrekening van 4% bruto op 4 maanden wat zit daar achter, persoonlijke brief gekregen met daarbij nog een prachtige folder, geld nodig voor ??
-
- VIP member
- Contacteer:
Bij Madoff kreeg je meer !
Het is natuurlijk ook een snoepje naar de klanten gooien om dit bedrag na afloop van deze termijnrekening in een of ander fonds/aandelen te laten investeren waar ze dan wel mooi aan terug/extra verdienen. Wie na afloop dan niet belegt krijgt als een stout kindje geen snoepjes meer!
Stel ik plaats 50k op termijnrekening en ik haal het weg na 4 maanden. Krijg ik dan 500 euro rente? Collega van mij zegt dat er een addertje is. Dat de rente op jaarbasis wordt uitgekeerd en dat het geld 1 jaar moet blijven staan Om rente te krijgen. Klopt dat?
Neen, na 4 maanden komt dat geld ( kapitaal + interest) gewoon vrij en doe je daarmee wat je wil.