DB lanceert termijnrek van 3% voor 6 maand!
TIP
Re: DB lanceert termijnrek van 3% voor 6 maand!
misschien helemaal niks meer want DB is de meest geleveragde bank ter wereld ![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
10.100 natuurlijk
10000 € > 100 € interest aan 4 maanden is toch 3 % netto op jaarbasis ( 300 € gedeeld door 3 want 12 maanden gedeeld door 3 is toch 4 maanden )
Het staat toch ook maar 4 maanden
50000 € > 500 € op 4 maanden ( 1500 € gedeeld door 3 want 12 maanden gedeeld door 3 is toch 4 maanden )
Als je geld moet afhalen dat niet vrij is moet je zeker dit laten staan!
Enkel voordelig als je geld vrij hebt en wil bekijken waar of wat je gaat doe met je geld in die 4 maanden.
10000 € > 100 € interest aan 4 maanden is toch 3 % netto op jaarbasis ( 300 € gedeeld door 3 want 12 maanden gedeeld door 3 is toch 4 maanden )
Het staat toch ook maar 4 maanden
50000 € > 500 € op 4 maanden ( 1500 € gedeeld door 3 want 12 maanden gedeeld door 3 is toch 4 maanden )
Als je geld moet afhalen dat niet vrij is moet je zeker dit laten staan!
Enkel voordelig als je geld vrij hebt en wil bekijken waar of wat je gaat doe met je geld in die 4 maanden.
OK, geen probleem, dan heb je inderdaad begrepen dat het 3% netto op jaarbasis is, en dus 1% op 4 maand.
't Antwoord is dus correct, maar ik snap dan gewoon " de fuss " niet, er zijn andere spaarrekeningen die meer opbrengen. Maar inderdaad niet op die korte termijn.
't Antwoord is dus correct, maar ik snap dan gewoon " de fuss " niet, er zijn andere spaarrekeningen die meer opbrengen. Maar inderdaad niet op die korte termijn.
Ik zou liegen moest ik zeggen dat het mij totaal niet bezighoudt. Heb toch stelselmatig wat geld weggehaald de afgelopen maanden - vandaar dat ik zeker niet meedoe aan zo'n doorzichtige truc om wat geld binnen te halen.susu schreef:misschien helemaal niks meer want DB is de meest geleveragde bank ter wereld
MAAR ik ben blij met iedereen die dat wél doet, hoe meer cash ze kunnen binnenhalen, hoe kleiner de kans dat ze omvallen.
(En als ze ooit vallen, gaat het een ferme domino zijn die op gang komt).
Waarom zouden ze omvallen?
Op het kantoor zeggen ze dat ik de andere actie op 6 maanden waar ik al aan deelgenomen heb niet meer kan storten!
mvg
jempi25
Op het kantoor zeggen ze dat ik de andere actie op 6 maanden waar ik al aan deelgenomen heb niet meer kan storten!
mvg
jempi25
Ik zou me daar niet heel veel zorgen over maken.
Deutsche bank is too big to fall.
En voor wat het waard is, DB is de enige in Belgie opererende bank die jouw spaargelden nagenoeg onbeperkt waarborgt.
Zelf ben ik er al meer dan 5 jaar client. Gratis bankieren, gratis creditcard en nu en dan een mooie opbrengst op korte termijn zijn toch mooi meegenomen!
Deutsche bank is too big to fall.
En voor wat het waard is, DB is de enige in Belgie opererende bank die jouw spaargelden nagenoeg onbeperkt waarborgt.
Zelf ben ik er al meer dan 5 jaar client. Gratis bankieren, gratis creditcard en nu en dan een mooie opbrengst op korte termijn zijn toch mooi meegenomen!
Als ze echt geld nodig hadden dan zouden ze me niet weigeren voor die voorbije actie!jempi25 schreef:Waarom zouden ze omvallen?
mvg
jempi25
Toch wel maar ze proberen aan klantenbinding te doen. Ook al kost het hen mogelijk iets gedurende een paar maanden.
Als ze echt doorhebben dat de klantenbinding niet lukt, weigeren ze je
Als ze echt doorhebben dat de klantenbinding niet lukt, weigeren ze je
Dan vooral voor klanten die verder willen gaan dan het spaarboekje.
Bij de start van de actie gebeld. Ze vroegen of ik kon langskomen. Heb toen gezegd dat ze de formulieren gewoon moesten opsturen wat ze dan ook gingen doen.
Nooit iets ontvangen.
Bij de start van de actie gebeld. Ze vroegen of ik kon langskomen. Heb toen gezegd dat ze de formulieren gewoon moesten opsturen wat ze dan ook gingen doen.
Nooit iets ontvangen.
Is het eigenlijk wel toegelaten dat men klanten weigert?
Zo ja, op elke basis?
In de algemene voorwaarden staat enkel: "Dit aanbod is enkel van toepassing op de inbreng van vers geld"
Zo ja, op elke basis?
In de algemene voorwaarden staat enkel: "Dit aanbod is enkel van toepassing op de inbreng van vers geld"
100€ lijkt me toch veel geld voor iemand die net een huis gaat aankopen. Ik heb het hier over minimum 10k zoals in de voorwaarde omschreven om dit product aan te kopen. Iemand die van 18j gaat werken en gaat samenwonen op zijn 25e kan ook 50k op zijn rekening hebben staan.sintorama schreef:Goed, 10.000 EUR, gedurende 4 maand aan 4%. Maar daar gaat eerst 25% RV van af. Dus netto is dat maar 3%... op jaarbasis uiteraard. Dus om dat in concrete cijfers te gieten: met 10.000 EUR heb je 100 EUR rente. 100 EUR. Honderd dus. Voor de aankoop van een woning. Zo vreselijk schitterend vind ik dat niet. Het is beter dan niet, maar om nu te zeggen dat je daardoor ineens je droomhuis gaat kunnen kopen. Misschien een nieuw drukknopje voor de bel aan de voordeur.psyrox schreef:Schitterende actie voor jongeren die binnen relatief korte termijn( +4 maanden dus ) een woning wensen aan te kopen.
De meeste wonen nog thuis en kunnen vlot aan 10k spaargeld komen op een paar jaar. Om dit dan even te beleggen lijkt me schitterend + het is risicoloos.
Tuurlijk kan je je droomhuis niet kopen met deze opbrengst, ik denk dat enkel een lotto/euromillions toestanden dit kunnen realiseren. Doch lijkt het mij zeker voor deze doelgroep een goed product.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben half geweigerd. Mocht pas meedoen als ik nieuw geld inleg en het bedrag dat ik vorige keer terug weggenomen had, terugzet. Geen probleem.
straks ook langsgeweest met bovenstaande in het achterhoofd.
Allemaal niks over gehoord, hen ook gevraagd om het commercieel gezwets achterwege te laten om m'n middagpauze niet te verneuken. Op welgeteld 17 minuten was alles geregeld, zo hoort het !
Allemaal niks over gehoord, hen ook gevraagd om het commercieel gezwets achterwege te laten om m'n middagpauze niet te verneuken. Op welgeteld 17 minuten was alles geregeld, zo hoort het !
meer nog ik doe zonder probleem mee aan beide acties : 3% op 6 maand en 4% op 4 maand !! (of liggen de percentages verkeerd ?)
geklonken in 5 minuten!!
ben wel al klant
geklonken in 5 minuten!!
ben wel al klant
-
- Hero Member
- Contacteer:
Fwybo: en wat betekent dat, klant zijn. Wellicht verdienen ze al genoeg aan jou