DB lanceert termijnrek van 3% voor 6 maand!
TIP
Re: DB lanceert termijnrek van 3% voor 6 maand!
wel ik heb een effectenrekening met wat obligaties en aandelen maar die verhandel ik op eigen houtje
geen fondsen van DB en geen tak21 of tak23
dus dat valt nog mee, niet ?
behalve die twee acties ook geen andere rekening
geen fondsen van DB en geen tak21 of tak23
dus dat valt nog mee, niet ?
behalve die twee acties ook geen andere rekening
Bij mij vertelde men actie 3 procent gedaan was.. Kon alleen intekenen op de 4 procent? Raar.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Tja, nog altijd wel winst ivm de 8 euro per lijn kosten. En dan ook aan- en verkoopkosten voor de aandelen. Enfin, ze hebben al iets. Bij mij hebben ze nog minder, vandaar ook de wellicht schandalige behandeling die ik kreeg. Ik heb namelijk de fout gemaakt om alles gewoon weer weg te halen na de vorige actie. Nu hebben ze me toegelaten tot de nieuwe actie op voorwaarde dat ik het vorige bedrag mee op de rekening zette en intekende met extra geld daarbovenop.
nou dan stort je dan toch gewoon, wacht tot je TR open is en haalt dan het bijgestorte bedrag weer weg
de actie van 3% is idd gedaan maar die actie had ik al lopen
en nu de actie van 4% erbij genomen
en nu de actie van 4% erbij genomen
Je mag meedoen aan elke actie voor telkens minstens 10000 euro inleg.
Er is echter wel een bovengrens namelijk 50000 euro per gezin ongeacht de actie.
Heb je deze bovengrens cumulatief overschreden?
Er is echter wel een bovengrens namelijk 50000 euro per gezin ongeacht de actie.
Heb je deze bovengrens cumulatief overschreden?
Deze week net een groot deel van mijn spaargeld naar een MoneYou Flex rekening overgebracht.
Aangezien het maar om 4 maanden gaat lijkt begint het nu wel te kriebelen om een groot deel naar dit soort termijnrekening over te brengen... al verlies ik dan wel mijn getrouwheidspremie bij MoneYou.
Aangezien het maar om 4 maanden gaat lijkt begint het nu wel te kriebelen om een groot deel naar dit soort termijnrekening over te brengen... al verlies ik dan wel mijn getrouwheidspremie bij MoneYou.
getrouwheidspremie heb je maar na één jaar dus de moeite om nog te veranderen
per actie kon je meedoen met 50000euro dus niet slecht
per actie kon je meedoen met 50000euro dus niet slecht
Net langsgeweest bij DB, zonder problemen goedgekeurd, mogelijks omdat ik aangaf dat ik al met fondsen bezig was.
Ze probeerden wel met andere aanbiedingen om me via DB te laten beleggen (1% bonus bij beleggingen, €100 cash indien ik inschreef op maandelijks automatisch beleggen, etc).
Maar heel vriendelijke kerel.
Ze probeerden wel met andere aanbiedingen om me via DB te laten beleggen (1% bonus bij beleggingen, €100 cash indien ik inschreef op maandelijks automatisch beleggen, etc).
Maar heel vriendelijke kerel.
is bij mij wel al veertien dagen vastgelegd de termijnrekening maar nog niet te zien op mijn netbanking online
iemand ervaring hiermee ?
hebben ze het te druk ?
iemand ervaring hiermee ?
hebben ze het te druk ?
Dat klopt. DB is wat trager. Ik heb mij ook al regelmatig de vraag gesteld of er iets scheelt maar achteraf komt het dan wel in orde en met de correcte valutadatum. Ik heb het dan wel over enkele dagen.14 dagen is wel lang. Misschien even contact opnemen.
Bij mij onmiddellijk in orde.
Overgeschreven, en daags nadien al overgeboekt op de termijn!
dus
greetz
jempi25
Overgeschreven, en daags nadien al overgeboekt op de termijn!
dus
greetz
jempi25
aktie blijkbaar vroegtijdig afgesloten. wilde vrijdag intekenen maar kreeg dit bericht te horen.
zijn er aanwijzingen voor een nieuwe dergelijke actie?
aangezien hun reeting gezakt is....