Stel jezelf hier even voor!
Re: Stel jezelf hier even voor!
Dat moet dus niet echt het slimste zijn. Het grappigste volstaat.
Of het domste dat je maar kan bedenken. Dat schept meer mogelijkheden om in je broek te pissen van het lachen dan het meest wetenschappelijke dat je te vertellen hebt.
Of het domste dat je maar kan bedenken. Dat schept meer mogelijkheden om in je broek te pissen van het lachen dan het meest wetenschappelijke dat je te vertellen hebt.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Misschien eens het moment om jou voor te stellen Yaris.Yaris schreef:Van wie zich hier komt voorstellen horen we daarna gewoonlijk niet veel meer.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Hey Spruit, ik heb een vriendin voor jou gevonden:
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Lijkt precies of de rest van het lichaam aan de andere kant van de guillotine ligt. Hoofd in 'n mandje.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Nou dacht ik dat ik je blij ging maken. Een echte kop uit een echte spruit gesneden ...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het is het mandje dat me zo 'n negatieve gedachten geeft in deze lugubere tijden. Sorry hoor.
Om je op andere gedachten te brengen krijg je van mij nog een vis voor in je aquarium:
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Mooi ... Bedankt.
Ga toch niet op jouw avances ingaan hoor.
Ga toch niet op jouw avances ingaan hoor.
Dit zou Spruit zijn nieuwe avatar moeten worden ...
"Stel jezelf hier even voor" gecensureerd
Er is een ferme opkuis gebeurd in dit draadje gisterenavond laat. Dat betreur ik. De berichten gingen niet over politiek en waren niet offensief. En waarom zijn andere off topic berichten dan blijven staan zoals die van Coike en evita hierboven? Er zijn nog veel andere commentaren blijven staan. Een beetje willekeurig. Verwijder dan ineens heel dit draadje en zelfs heel de kroeg, Webmaster.webmaster als toevoeging op zijn openingspost schreef:Laten we dit topic gebruiken om onszelf voor te stellen.
Enkel jezelf voorstellen, eventueel commentaar of iets dergelijks kunnen we best ergens anders plaatsen.
Maar goed, aangezien je zelf schrijft "eventueel commentaar of iets dergelijks kunnen we best ergens anders plaatsen" is mijn vraag: waar moeten we die dan plaatsen?
hallo,
ik had inderdaad misschien iets te enthousiast opgekuist.
heb een groot deel teruggeplaatst
mvg,
Kristof
ik had inderdaad misschien iets te enthousiast opgekuist.
heb een groot deel teruggeplaatst
mvg,
Kristof
Ik geef toe dat de laatste berichten in deze draad off-topic waren. Doch verwijderen van berichten, in de kroeg dan nog, zonder uitleg van de Webmaster vind ik er ook over. Je kan als beheerder niet voor iedereen goed doen, maar een duidelijke lijn trekken dat kan toch niet zo moeilijk zijn ... Nevertheless, we walk on!
Edit: Ik ben precies ook wat te voortvarend geweest ...
Edit: Ik ben precies ook wat te voortvarend geweest ...
OK Kristof, incident gesloten.
Dag iedereen,
mijn naam is David en op mijn 43ste sta ik op het punt om mijn 'oude' leven voor een nieuw in te ruilen;
Na een scheiding, verlies van baan, het beklimmen van de (financiële) schuldenberg etc., kan ik mezelf nu -buiten een leefbare hypothecaire lening- namelijk als schuldenvrij verklaren.
Het voelt trouwens zo een beetje aan als net van een gipsverband ontdaan te worden; verlossend en licht gevoelloos, tintelend (enkel de breipriem tegen de jeuk heb ik nooit nodig gehad ).
Met "oude leven" bedoel ik onder andere dat ik niet weer met financiële complicaties wil te maken hebben want die hebben mij op persoonlijk vlak het hardste getroffen.
Voilà, ik ben dus op zoek naar advies omtrent het opbouwen van een gezonde en duurzame financiële discours en hoop daar op deze site mee van wal te kunnen steken.
P.S.: 'k Moet hier zelf wel nog veel artikels/draden doornemen, maar verwijzingen naar reeds eerder plaatsgevonden discussies zijn altijd welkom. alvast bedankt.
mijn naam is David en op mijn 43ste sta ik op het punt om mijn 'oude' leven voor een nieuw in te ruilen;
Na een scheiding, verlies van baan, het beklimmen van de (financiële) schuldenberg etc., kan ik mezelf nu -buiten een leefbare hypothecaire lening- namelijk als schuldenvrij verklaren.
Het voelt trouwens zo een beetje aan als net van een gipsverband ontdaan te worden; verlossend en licht gevoelloos, tintelend (enkel de breipriem tegen de jeuk heb ik nooit nodig gehad ).
Met "oude leven" bedoel ik onder andere dat ik niet weer met financiële complicaties wil te maken hebben want die hebben mij op persoonlijk vlak het hardste getroffen.
Voilà, ik ben dus op zoek naar advies omtrent het opbouwen van een gezonde en duurzame financiële discours en hoop daar op deze site mee van wal te kunnen steken.
P.S.: 'k Moet hier zelf wel nog veel artikels/draden doornemen, maar verwijzingen naar reeds eerder plaatsgevonden discussies zijn altijd welkom. alvast bedankt.
Ik ben piet niet mijn echte naam he
Zit in middelbaar en mijn hobby is on line rekop. Maar dan omgekeerd. Levert aardig centje oip. Wil ook met beurs centen verdienen maar ga niet gokken. Dus veilige dingen goedkoop kopen en beetje later verkopen met winst. En als het niet stijgt hou ik het gewoon bij. Heb hier paar maanden meegelezen. Zitten best paar knappe koppen die weten winst te maken. Ga ze gewoon volgen. Lijkt me zekerder dan zelf lukraak te kiezen. Holdings heb ik er al twee. Kunt dat blijkbaar met korting kppen en niet mee verliezen. Natiurlijk zijn het nu net die ywee die niet willen stijgen. Maar goed kan daar best tegen. Zijn dagen dat ik ook hgeen goede kaarten krijg en dan moede wachten willen forceren heeft geen zin geduld net zoals met de kaarten. Tot je AA hebt en dan toeslaan. Serieuze tips meer dan welkom. Maar geen biotech of andere louche dingen. En ook geen dingen voor de hele lange termijn moet wel vooruitgaan
Zit in middelbaar en mijn hobby is on line rekop. Maar dan omgekeerd. Levert aardig centje oip. Wil ook met beurs centen verdienen maar ga niet gokken. Dus veilige dingen goedkoop kopen en beetje later verkopen met winst. En als het niet stijgt hou ik het gewoon bij. Heb hier paar maanden meegelezen. Zitten best paar knappe koppen die weten winst te maken. Ga ze gewoon volgen. Lijkt me zekerder dan zelf lukraak te kiezen. Holdings heb ik er al twee. Kunt dat blijkbaar met korting kppen en niet mee verliezen. Natiurlijk zijn het nu net die ywee die niet willen stijgen. Maar goed kan daar best tegen. Zijn dagen dat ik ook hgeen goede kaarten krijg en dan moede wachten willen forceren heeft geen zin geduld net zoals met de kaarten. Tot je AA hebt en dan toeslaan. Serieuze tips meer dan welkom. Maar geen biotech of andere louche dingen. En ook geen dingen voor de hele lange termijn moet wel vooruitgaan