Mastercard verloren, kosten
Mastercard verloren, kosten
Ik ben mijn Mastercard verloren. Als ik bel naar Card Stop, krijg ik dan automatisch een nieuwe Mastercard van Deutsche Bank, of moet ik dat aanvragen? Als die kaart vervangen geld kost, hoef ik geen nieuwe meer
In de tarievenlijst van Deutsche Bank wordt er niets vermeld over de kost bij verlies
In de tarievenlijst van Deutsche Bank wordt er niets vermeld over de kost bij verlies
Re: Mastercard verloren, kosten
Card Stop blokkeert alleen de kaart.
Voor een nieuwe moet je bij je bank zijn.
Voor een nieuwe moet je bij je bank zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Correcte info: Bij het bellen naar CardStop wordt bij DB automatisch een nieuwe kaart aangevraagd.
Tot op heden zijn deze kaarten gratis bij DB (ook in geval van verlies).
Tot op heden zijn deze kaarten gratis bij DB (ook in geval van verlies).
Bedankt om je te registeren voor dit als eerste bericht
Heb gebeld naar Cardstop, DB stuurt automatisch een nieuwe op. Of dit gratis zal zijn kan ik momenteel niet bevestigen
Heb gebeld naar Cardstop, DB stuurt automatisch een nieuwe op. Of dit gratis zal zijn kan ik momenteel niet bevestigen
Is dat enkel db die dat doet of zijn er ook nog andere banken?
In de faq van card stop vind ik er niks over terug, enkel "Gelieve u tot de uitgever van uw kaart (meestal uw bank) te wenden"
https://www.cardstop.be/index/nl_BE/537 ... 00/FAQ.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
In de faq van card stop vind ik er niks over terug, enkel "Gelieve u tot de uitgever van uw kaart (meestal uw bank) te wenden"
https://www.cardstop.be/index/nl_BE/537 ... 00/FAQ.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen idee, ik neem aan dat Cardstop het telefonisch wel telkens vermeldt of je nog de bank moet contacteren
Als je je kaart laat blokkeren bij CardStop krijg je automatisch een nieuwe. Tenzij je met jouw bank iets anders zou zijn overeenkomen, maar dat zou me verbazen.
Ik kan me ten andere niet herinneren ooit kosten aangerekend te hebben gekregen voor een nieuwe kaart na een CardStopinterventie. Dat is me tot nu toe ook nog maar 2 keer overkomen, dus in die zin ben ik natuurlijk geen echte ervaringsdeskundige (gelukkig).
Ik kan me ten andere niet herinneren ooit kosten aangerekend te hebben gekregen voor een nieuwe kaart na een CardStopinterventie. Dat is me tot nu toe ook nog maar 2 keer overkomen, dus in die zin ben ik natuurlijk geen echte ervaringsdeskundige (gelukkig).
-
- Full Member
- Contacteer:
Ooit mijn maestro kaart moeten laten blokkeren, en automatisch nieuwe gekregen bij bnp paribas, met 8 euro kosten dacht ik.
23 augustus gebeld
26 augustus nieuwe pincode in de bus
29 augustus, nog geen nieuwe kaart ontvangen.
26 augustus nieuwe pincode in de bus
29 augustus, nog geen nieuwe kaart ontvangen.
Ik heb ook ooit een kredietkaart van DB laten blokkeren via Cardstop.
Steam was toen gehackt, inclusief kredietkaartgegevens van miljoenen, en voor de zekerheid heb ik toen een nieuwe gevraagd.
Een andere kaart was toen gratis en blijkbaar nu nog, afgaand op post van Filip91.
Steam was toen gehackt, inclusief kredietkaartgegevens van miljoenen, en voor de zekerheid heb ik toen een nieuwe gevraagd.
Een andere kaart was toen gratis en blijkbaar nu nog, afgaand op post van Filip91.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb begin deze maand na een diefstal in Pisa mijn kaarten laten blokkeren, en bij Axa en Keytrade (debetkaarten) zijn er onmiddelijk nieuwe gestuurd (zonder mijn tussenkomst).
Na 3 weken had ik nog geen nieuwe Visa van Beobank ontvangen en na een telefoontje bleek de kaart bij hun nog actief te staan (en dus niet geblokkeerd). Ik had deze nochtans ook laten blokkeren door card stop...
Na dat telefoontje had ik wel binnen de week mijn nieuwe kaart...
Na 3 weken had ik nog geen nieuwe Visa van Beobank ontvangen en na een telefoontje bleek de kaart bij hun nog actief te staan (en dus niet geblokkeerd). Ik had deze nochtans ook laten blokkeren door card stop...
Na dat telefoontje had ik wel binnen de week mijn nieuwe kaart...
Cardstop blokkeert uw kaart en meldt dit aan uw bank. Cardstop vraagt geen nieuwe kaart aan uw bank.
Als Cardstop uw kaart heeft geblokkeerd dan blokkeert dit de de uitwisseling van geldtransacties tussen verkooppunten, ATM's en banksystemen, dus hier in Belgie is dat o.a. bij WL Atos (het vroegere Banksys). Als de kaart niet geblokkeerd staat bij uw bank dan wilt dat niet zeggen dat uw kaart nog bruikbaar is vanuit verkooppunten, maar dat wil wel zeggen dat er iets mis gaat bij uw bank.
Als Cardstop uw kaart heeft geblokkeerd dan blokkeert dit de de uitwisseling van geldtransacties tussen verkooppunten, ATM's en banksystemen, dus hier in Belgie is dat o.a. bij WL Atos (het vroegere Banksys). Als de kaart niet geblokkeerd staat bij uw bank dan wilt dat niet zeggen dat uw kaart nog bruikbaar is vanuit verkooppunten, maar dat wil wel zeggen dat er iets mis gaat bij uw bank.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Klopt, maar als de bank hiervan verwittigd wordt van een geblokkeerde kaart, dan sturen ze automatisch een nieuwe. Was blij toen ik na reis terugkwam (kaar gestolen in Pisa), en dat nieuwe kaarten (Axa en Keytrade) al mooi in de post zaten.iejoor schreef:Cardstop blokkeert uw kaart en meldt dit aan uw bank. Cardstop vraagt geen nieuwe kaart aan uw bank.
Er was hier inderdaad iets mis bij Beoabank, want ben 100% zeker dat Cardstop zei dat de visa geblokkeerd was (was ook de belangrijkste voor mij, want hiermee kun je in principe nog op sommige plaatsen (online) zonder code betalen (ook al is er voor de meeste sites een code via sms nodig). Was voor mij dus serieus verschieten toen beobank zei dat die bij hun nog actief stond....iejoor schreef: Als Cardstop uw kaart heeft geblokkeerd dan blokkeert dit de de uitwisseling van geldtransacties tussen verkooppunten, .... Als de kaart niet geblokkeerd staat bij uw bank dan wilt dat niet zeggen dat uw kaart nog bruikbaar is vanuit verkooppunten, maar dat wil wel zeggen dat er iets mis gaat bij uw bank.
Maar wat ik ook geleerd heb is dat uw elektronische maatlijdcheques ook via Card Stop geblokkeerd moeten worden....
Vele banken doen dit al automatisch, maar nog niet allemaal.WebsterMC schreef: Klopt, maar als de bank hiervan verwittigd wordt van een geblokkeerde kaart, dan sturen ze automatisch een nieuwe. Was blij toen ik na reis terugkwam (kaar gestolen in Pisa), en dat nieuwe kaarten (Axa en Keytrade) al mooi in de post zaten.