Rabobank in België. Hoe lang nog?
Rabobank in België. Hoe lang nog?
Rabobank en Deutsche Bank dubben over Belgische tak?
Is er nog een toekomst voor Rabobank.be in België?
Re: Rabobank in België. Hoe lang nog?
heb je een link naar een nieuwsartikel?bankie schreef:Rabobank en Deutsche Bank dubben over Belgische tak?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Google gebruiken, hé.
Ik had het ook niet gehoord, maar één zoekterm intypen in Google (iets van "Deutsche Bank belgische tak") leverde direct een artikel in De Tijd van vandaag op.
En in het artikel staat dat het kan zijn dat ze met hun Belgische tak stoppen, en dat het kan zijn dat ze er niet mee stoppen. En dat het kan zijn dat je het tegen het einde vh jaar weet, en dat het ook kan zijn dat je het dan nog niet weet.
Weinig verhelderend, zoals wel vaker...
Ik had het ook niet gehoord, maar één zoekterm intypen in Google (iets van "Deutsche Bank belgische tak") leverde direct een artikel in De Tijd van vandaag op.
En in het artikel staat dat het kan zijn dat ze met hun Belgische tak stoppen, en dat het kan zijn dat ze er niet mee stoppen. En dat het kan zijn dat je het tegen het einde vh jaar weet, en dat het ook kan zijn dat je het dan nog niet weet.
Weinig verhelderend, zoals wel vaker...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wat wil je, De Tijd is de Kerk en Leven van de belegger.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Indien ze moesten besluiten om hun Belgische tak te sluiten ... Wat met de vele PSP die de Belgen er hebben aan voordeliger tarief dan onze grootbanken?
Heb wel begrepen dat deze tak eerder een cashkoe zonder risico is voor hen ...dus geen slechte kredieten op hun balans in tegenstelling met de Belgische tak van Deutsche bank.
Heb wel begrepen dat deze tak eerder een cashkoe zonder risico is voor hen ...dus geen slechte kredieten op hun balans in tegenstelling met de Belgische tak van Deutsche bank.
Dat hoeft geen enkel probleem te vormen. Ten eerste kunnen pensioenspaarfondsen eenvoudig worden overgedragen naar een andere instelling, en ten tweede is het PSP van Rabo louter een verpakking rond een PSP van BNP, zodat ik me goed kan voorstellen dat desgevallend iedereen een uitnodiging van BNP krijgt om het bestaande contract op 'eenvoudige wijze, zonder rompslomp en tegen aantrekkelijke voorwaarden' verder te zetten.
Echter, zoals al aangestipt: Rabo België fungeert als risicoloze cashkoe, dus zouden ze eigenlijk wel dom zijn om volledig weg te trekken. Anderzijds heb ik de indruk dat de zichtbaarheid van Rabo in het Belgische spaarlandschap is afgenomen (wat echter nog niets hoeft te zeggen over de grootteorde van de beheerde gelden). Mochten ze in België actief willen blijven, zullen ze toch nog eens een spaaroffensief moeten lanceren, maar of uitgerekend dàt zal lukken in de huidige marktomstandigheden?
Ik laat ze het rustig zelf uitzoeken. We horen het t.z.t. wel.
Echter, zoals al aangestipt: Rabo België fungeert als risicoloze cashkoe, dus zouden ze eigenlijk wel dom zijn om volledig weg te trekken. Anderzijds heb ik de indruk dat de zichtbaarheid van Rabo in het Belgische spaarlandschap is afgenomen (wat echter nog niets hoeft te zeggen over de grootteorde van de beheerde gelden). Mochten ze in België actief willen blijven, zullen ze toch nog eens een spaaroffensief moeten lanceren, maar of uitgerekend dàt zal lukken in de huidige marktomstandigheden?
Ik laat ze het rustig zelf uitzoeken. We horen het t.z.t. wel.
Goh, ik weet niet of het nodig is voor Rabobank om meer spaargeld binnen te halen. Ze zijn qua internetbank veruit de grootste in België en de toelages nemen alleen maar toe (zij het minder snel dan vroeger).johann schreef:Echter, zoals al aangestipt: Rabo België fungeert als risicoloze cashkoe, dus zouden ze eigenlijk wel dom zijn om volledig weg te trekken. Anderzijds heb ik de indruk dat de zichtbaarheid van Rabo in het Belgische spaarlandschap is afgenomen (wat echter nog niets hoeft te zeggen over de grootteorde van de beheerde gelden). Mochten ze in België actief willen blijven, zullen ze toch nog eens een spaaroffensief moeten lanceren, maar of uitgerekend dàt zal lukken in de huidige marktomstandigheden?