Holdings
TIP
Re: Holdings
Ik heb mij deze morgen terug een pakketje Cie du bois sauvage aangeschaft.
Mij wat Symphony International holdings aangeschaft aan 0.635 USD.
groeten
groeten
Nog een pakket Berkshire Hathaway aangeschaft aan 129.54 USD.
Schitterende resultaten LUXEMPART. Op 15 augustus jongstleden bedroeg de inventariswaarde 53.59 euro!
Wat een joekel van een onderwaardering.
Wat een joekel van een onderwaardering.
Dit heb je goed gezien,is amper 9 punten boven het niveau dat Buffett ze zelf zou opkopen. Ik kon in deze jammer genoeg niet meer bijladen wegens reeds te zware weging in mijn port.Idem met gbl.laeka schreef:Nog een pakket Berkshire Hathaway aangeschaft aan 129.54 USD.
Het vermakelijkheidsniveau van dit forum - inzonderheid aandelen, fondsen en gerelateerde onderwerpen neemt toe:
Mijn geld is op wordt hier verwoord als ' dit weegt te zwaar in mijn portefeuille '.
Kan het nog gekker?
Mijn geld is op wordt hier verwoord als ' dit weegt te zwaar in mijn portefeuille '.
Kan het nog gekker?
GBL had ik enkele weken verkocht aan 76.59 euro en begin deze week terug gekocht aan 66.51 euro zoals reeds eerder vermeld.Carnaygee schreef:Dit heb je goed gezien,is amper 9 punten boven het niveau dat Buffett ze zelf zou opkopen. Ik kon in deze jammer genoeg niet meer bijladen wegens reeds te zware weging in mijn port.Idem met gbl.laeka schreef:Nog een pakket Berkshire Hathaway aangeschaft aan 129.54 USD.
Nieuw pakketje voor Berkshire van $4.5mld phillips 66.De zoveelste 'bet' van Buffett dit keer(opnieuw) in de oliesector.
Carnaygee schreef:Nieuw pakketje voor Berkshire van $4.5mld phillips 66.De zoveelste 'bet' van Buffett dit keer(opnieuw) in de oliesector.
Snap niet dat hier bijna niemand die man volgt. Maar ja ze zullen het allemaal beter kunnen zeker.
laeka schreef:Nog een pakket Berkshire Hathaway aangeschaft aan 129.54 USD.
Laeka, wat is het verschil tussen de A en de B versie ?
De a versie kost meer dan 200000 dollar!evita schreef:laeka schreef:Nog een pakket Berkshire Hathaway aangeschaft aan 129.54 USD.
Laeka, wat is het verschil tussen de A en de B versie ?
De a versie is voor de rijke, de b versie is voor de gewone mens zoals ik.
Ok Leaka, bedankt.
Ik overweeg dan maar om de A versie aan te kopen . ( grapje)
Ik overweeg dan maar om de A versie aan te kopen . ( grapje)
Inderdaad raar dat niet meer mensen Buffett volgen. Natuurlijk blind volgen heeft geen zin want tegen dat wij weten dat hij aandelen heeft gekocht zijn wij al een paar maand verder.laeka schreef:Carnaygee schreef:Nieuw pakketje voor Berkshire van $4.5mld phillips 66.De zoveelste 'bet' van Buffett dit keer(opnieuw) in de oliesector.
Snap niet dat hier bijna niemand die man volgt. Maar ja ze zullen het allemaal beter kunnen zeker.
Is nochtans simpel hoor u koopt zijn holding en geniet rustig mee.Geblin schreef: Inderdaad raar dat niet meer mensen Buffett volgen. Natuurlijk blind volgen heeft geen zin want tegen dat wij weten dat hij aandelen heeft gekocht zijn wij al een paar maand verder.
Aan je activiteiten te zien volg je hem toch ook niet blindelings? Hoeveel Europese aandelen heeft hij?laeka schreef:...Snap niet dat hier bijna niemand die man volgt. Maar ja ze zullen het allemaal beter kunnen zeker.