Koopjes deze week?
TIP
Re: Koopjes deze week?
https://www.google.com/finance?q=xle&ei ... bDU5-6kZgB" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeker een koopje als je gelooft dat de olieprijzen binnen 5 jaar hoger zullen staan
Zeker een koopje als je gelooft dat de olieprijzen binnen 5 jaar hoger zullen staan
Rolls Royce op maandag bijgekocht.Jhn schreef:en iemand al een koopje gedaan deze week?
Gisterenavond order op Corning (NYSE) gezet, verplicht om een limiet te geven dus ik zet 16,11 terwijl de koers 16,12 is.
Order niet uitgevoerd en gesloten op 16,52 natuurlijk
Ziet er naar uit dat het vandaag ook niet uitgevoerd zal worden...
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
+1 voor de XLE.Dreamo87 schreef:https://www.google.com/finance?q=xle&ei ... bDU5-6kZgB
Wel altijd in het achterhoofd houden dat de energiesector niet altijd rechtlijnig beweegt met de oliekoers (voor de laatste kan je USO nemen).
Wie nog meer wil focussen, kan screenen op bedrijven die zich de laatste kwartalen geoptimaliseerd hebben om tegen lagere olieprijzen nog concurrentieel te blijven, of MLP's.
Bijkomend koopje, al is het nog maar een naloper van de solden : Homebuilders, bv. XHB-etf. Reden: goed boerende immo-markt in de US.
Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Apple gekocht, toch erg goedkoop op dit moment lijkt me.
Intussen ook al wat procenten erbij.
Wel leuk die koersdoelen van 125 tot 195 USD.
Intussen ook al wat procenten erbij.
Wel leuk die koersdoelen van 125 tot 195 USD.
fagron gekocht enkele dagen geledenJhn schreef:en iemand al een koopje gedaan deze week?