Rabobank.be verdwijnt?
- Autodelete
- Newbie
Re: Rabobank.be verdwijnt?
Ben je dan beter dat je nu jouw fondsen van Rabobank.be verkoopt?
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Waarom? Je zal op dat moment je fondsen kunnen transfereren naar de bank van jouw keuze.
Het zal de aankoopdatum zijn die van belang is bij de speculoostaks,transferdatum zal in principe geen nadelig effect hebben.
Wel de nodige documenten hieromtrent goed bijhouden.
Het zal de aankoopdatum zijn die van belang is bij de speculoostaks,transferdatum zal in principe geen nadelig effect hebben.
Wel de nodige documenten hieromtrent goed bijhouden.
inderdaad zo is de theorie : maar in de praktijk zie ik dat allemaal wel goed in de soep lopen. Weer een boel miserie erbij.
zo vrijblijvend is een transfer weg van rabobank.be toch ook weer niet:
dit staat in hun tarieflijst:
7.3
Effectentransfer
Inkomend: gratis
naar een andere bank, per notering: 100 euro
dit staat in hun tarieflijst:
7.3
Effectentransfer
Inkomend: gratis
naar een andere bank, per notering: 100 euro
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Bij afsluiting door hen door voorbeeld overname bank zullen er wel andere tarieven gelden
- Autodelete
- Newbie
Ik hoop dat dit gratis verloopt. Zou maar niet meer dan normaal zijn.
- Autodelete
- Newbie
En hopelijk zonder die taks dat Paul aangeeft.
De woordvoerder van Rabobank zal natuurlijk niet veel mogen zeggen, zonder dat die anders zijn/ haar c4 krijgt.
Misschien heeft rabobank al een crisismanager in dienst, die ze dan later een royale bonus kunnen geven, en de rente daarom wat laten zakken.
Misschien heeft rabobank al een crisismanager in dienst, die ze dan later een royale bonus kunnen geven, en de rente daarom wat laten zakken.
Ik zou denken dat je nu juist beter nog fondsen bijkoopt. Want die andere bank heeft de fondsen die jij aan het verzamelen bent misschien niet in haar aanbod ofwel rekent ze instapkosten aan.
Maar het is nog veel te vroeg voor al die speculaties. Jullie roepen al voordat je geslagen bent. De woordvoerder van Rabobank zal hier niets over schrijven want Rabobank onthoudt zich formeel van alle commentaar.
Maar het is nog veel te vroeg voor al die speculaties. Jullie roepen al voordat je geslagen bent. De woordvoerder van Rabobank zal hier niets over schrijven want Rabobank onthoudt zich formeel van alle commentaar.
Er is ook sprake dat Deutsche Bank Belgie zou verdwijnen. Weet er iemand iets meer?
- Autodelete
- Newbie
Daar zal de rabobank.be-moderator weinig weten over te vertellen.
De moderator van Rabobank is opvallend afwezig de laatste tijd. Zijn laatste bezoek aan het forum was op 20 augustus. Ik vermoed dat dat te maken heeft met het mogelijk vertrek van Rabobank uit België. Misschien heeft hij van zijn superieuren forumverbod gekregen of heeft hij er even geen zin meer in tot er meer duidelijkheid is.
Ik ben zowel bij Keytrade als Rabobank klant en nu worden mijn beide banken verkocht. Eén grote soep ![Sad :(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/sad.gif)
Tenzij die 2 samensmelten!
![Sad :(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/sad.gif)
Tenzij die 2 samensmelten!
Dat is niet helemaal hetzelfde. Keytrade staat te koop, Rabobank.be verdwijnt (misschien). Maar eigenlijk is dat niet abnormaal. Er zijn de laatste jaren veel banken bijgekomen: MoneYou, NIBC, MeDirect, PSA, Van Lanschot. Logisch dat er dan ook banken verdwijnen. De ene bank probeert haar winstmarges te verhogen door uit te breiden, de andere door te rationaliseren.
Die site update is eigenlijk een grote ramp.
Nog minder bruikbaar als vroeger.
Er zit nog minder functionaliteit in en die openvouwende pijltjes zijn omslachtig.
Kennen de it-ters daar geen dubbel klik om ergens in te geraken, nee altijd maar een menuutjes, ...
Ook hun grote baas (Stefaan Vermeiren of zo?) is vertrokken zonder veel info.
De nieuwe is ook al vervangen.
Hoe zit het met de rabo magazine?
Hun seminaries over beleggen zijn ook opgehouden na 2 sessies!
Rentevoeten zijn om te huilen.
Ik ben raboklant van dag 1, en had het liever anders gezien.
Jammer, de fut lijkt er echt uit!
Nog minder bruikbaar als vroeger.
Er zit nog minder functionaliteit in en die openvouwende pijltjes zijn omslachtig.
Kennen de it-ters daar geen dubbel klik om ergens in te geraken, nee altijd maar een menuutjes, ...
Ook hun grote baas (Stefaan Vermeiren of zo?) is vertrokken zonder veel info.
De nieuwe is ook al vervangen.
Hoe zit het met de rabo magazine?
Hun seminaries over beleggen zijn ook opgehouden na 2 sessies!
Rentevoeten zijn om te huilen.
Ik ben raboklant van dag 1, en had het liever anders gezien.
Jammer, de fut lijkt er echt uit!