dexia weigert lening
TIP
dexia weigert lening
Heb al mijn geld bij Kaupthing gezet. Ben bij dexia om persoonlijke lening gaan vragen, vorige week al. Vandaag : geweigerd : reden : onvoldoende solvabel. (Eigenlijke reden, door filiaalhouder reeds gezegd : ik had maar beter moeten nadenken, als ik mijn geld afhaalde bij hen, na 30 jaar trouwe klant)
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: dexia weigert lening

zijn we dan zo stom geweest??
is toch een spaarbank...
maar geen grootbank, en daarom worden we niet geholpen...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kan je het hen kwalijk nemen?
En nogmaals, dit hoort hier niet thuis, dit is een forum voor Kaupthing gedupeerden.
En nogmaals, dit hoort hier niet thuis, dit is een forum voor Kaupthing gedupeerden.
Een drogreden is dat van die trouwe klant. Ik ben al sinds mijn geboorte trouwe klant en voor een lening kreeg ik beter op een ander waar ik nooit klant geweest ben.
-
- Sr. Member
- Contacteer:

Ja ok, ik heb mij mss een beetje verkeerd verwoord, maar dat je bij Dexia geen lening krijgt heeft niks met Kaupthing te maken :-).
(Ik ben ook een gedupeerde, en het handige aan dit deel van het forum is dat je vrij overzichtelijk op de hoogte kan blijven. Dingen over Dexia kunnen elders op het forum staan.)
(Ik ben ook een gedupeerde, en het handige aan dit deel van het forum is dat je vrij overzichtelijk op de hoogte kan blijven. Dingen over Dexia kunnen elders op het forum staan.)
Je bent niet de enige. Ik leef sterk met je mee en ik hoop van harte dat je alles terugkrijgt. (net als iedereen hier) Maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen hier een topic gaat aanmaken voor alle problemen die hij/zij heeft doordat het geld vaststaat.
Dan kunnen we toch goed overeenkomen ? Eerst het verhaaltje in de gazet laten zetten en dan het krantenknipsel hier komen plakkenSisse schreef:Ik ben het niet met je eens. Dit is een forum, geen vergadering van ministers.We zijn allen gefrustreerd, en ik vind dat dat mag geuit worden.Of mag je hier alleen krantenknipsels citeren???Incubus schreef: Je bent niet de enige. Ik leef sterk met je mee en ik hoop van harte dat je alles terugkrijgt. (net als iedereen hier) Maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen hier een topic gaat aanmaken voor alle problemen die hij/zij heeft doordat het geld vaststaat.

heb je al het bericht van test aankoop in de media gelezen? Eén lang pleidooi om hun eigen handen wit te wassen, geen enkele formele hulp aan slachtoffers! Als je het leest krijg je de tranen in je ogen. ze hebben ons toch zo gewaarschuwd voor kaupthing!
U bent hier duidelijk nieuw!!Wie bent u u om hier de regels te bepalen??... Dit Dexia-verhaal past volledig in dit kader want:Incubus schreef: Je bent niet de enige. Ik leef sterk met je mee en ik hoop van harte dat je alles terugkrijgt. (net als iedereen hier) Maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen hier een topic gaat aanmaken voor alle problemen die hij/zij heeft doordat het geld vaststaat.
1) lening nodig omwille van blokkering K-rekening
2) lening geweigerd omwille van een geblokkeerde K-rekening na versassen geld bij Dexia
3) het toont aan dat de gevolgen verder gaan dan een (hopelijk) tijdelijke blokkering van spaargeld.
Ik volg dit forum al vrij lang en heb hier véél onzinnigere dingen gelezen dan dit te betreuren voorval!
Ik kan enkel mijn medeleven uiten.Sisse schreef: Heb al mijn geld bij Kaupthing gezet. Ben bij dexia om persoonlijke lening gaan vragen, vorige week al. Vandaag : geweigerd : reden : onvoldoende solvabel. (Eigenlijke reden, door filiaalhouder reeds gezegd : ik had maar beter moeten nadenken, als ik mijn geld afhaalde bij hen, na 30 jaar trouwe klant)
Ik wil je niet verder neerslachtig maken. Ik wens je veel sterkte.
Het mag wel eens in de verf gezet worden hoe onbetrouwbaar dit land is geworden.
Uiteindelijk heb je als de garantie van de regering dat je elke spaarcent zal terugzien. Als je hiermee geen lening kan krijgen bij je bank die je spaarcenten heeft gezien gedurende 30 jaar ....
Als Dexia als semi-overheidsbank geen vertrouwen stelt in de mondelinge garantie van de regering is er iets grondig mis met dit land.
Ik heb geen ervaring met leningen. Ik vermoed wel dat Dexia niet de beste tarieven hanteert.
Heb je al aan www.crediteurope.be gedacht ? Ze hebben ook leningen. De meesten op dit forum kennen deze bank als internetbank met hoge rente op spaar- & termijnrekeningen.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Dat snap ik niet.Boss schreef:Een bank maakt de simpele redening of je ten alle tijden maandelijks kunt afbetalen zonder in de problemen te komen.Stier schreef: Uiteindelijk heb je als de garantie van de regering dat je elke spaarcent zal terugzien. Als je hiermee geen lening kan krijgen bij je bank die je spaarcenten heeft gezien gedurende 30 jaar ....
Dat men geen geblokeerde rekening als onderpand aanneemt is toch niet meer dan normaal.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]