Beobank Q8 World Mastercard
Re: Beobank Q8 World Mastercard
Ze zouden natuurlijk veel beter de reden opgeven waarom ze iemand weigeren. Anders komt het over dat het bij hun meer een vogelpikspel is dan wat anders.Afax65 schreef:
Dit is niet bij iedereen het geval. Ze hebben me ook zonder problemen aanvaard met onmiddellijke maandelijkse domiciliëring en zonder opname krediet. Na 6 maanden heb ik een 2e (internetaankopen) kaart aangevraagd en gekregen. Mijn echtgenote met hetzelfde profiel maar een lager inkomen werd geweigerd. Ik heb dus een derde kaart op mijn naam aangevraagd die zij nu gebruikt.
Maar dat alles neemt niet weg de klanten die van hun krediet daadwerkelijk gebruik maken, voor hun, veel betere klanten zijn dan die dat werken met onmiddellijke maandelijkse domiciliering.
Heb zo nog een paar kredietkaarten, die mij zowat maandelijks, en dan nog wel langs de post, een schrijven sturen dat ik toch wel stom ben, om geen gebruik te maken van het krediet door hun geboden.
Re: Beobank Q8 World Mastercard
Heb toen getelefoneerd omdat ik aankaartte dat we als gehuwde samenwonende partners hetzelfde 'risico' vormen maar er werd toen gezegd dat het loon als deeltijds medewerkster te laag was en dit niet kon geaccepteerd worden. Dit kan natuurlijk ook een uitleg van een call center medewerker zijn die bij hem ook maar gebaseerd is op logica. Die hier dus wel degelijk klopt ;-)