Renault
TIP
Re: Renault
merken als Renault, Daimler en BMW gaan profiteren van het prutsen van VW volgens verschillende analisten
ben aanwezig in twee ervan en dit legt me geen windeieren
ben aanwezig in twee ervan en dit legt me geen windeieren
Dan zijn er nog de elektrische waar ze maandelijks ontvangen in de vorm van batterijhuur (50euro tot 150) , en de twizy is nog altijd het goedkoopste elektrische voertuig die er momenteel loopt . ik kijk nog wat toe .
mooi kwartaal voor Renault!
benieuwd wat het aandeel straks zal doen na een rode beursdag....
benieuwd wat het aandeel straks zal doen na een rode beursdag....
De 2de trap van de 3trapsraket is vanmorgen ontstoken. + 5% na q3 resultaten gisteravond.
ik rij al 25 jaar Renault; echte kwaliteit kun je het niet noemen. Ge moet chance hebben. Waarom zij dan profiteren van de miserie van een ander is me een raadsel.
Hoewel VW heeft gefoefeld ben ik er zeker van dat VW betere auto's heeft dan Renault. Maar ze zijn een patat duurder ook.
Ik vraag me dikwijls af waarom ik nog Renault rijd? Hun garagisten zijn onbekwame bandieten en pokkeduur.
Hoewel VW heeft gefoefeld ben ik er zeker van dat VW betere auto's heeft dan Renault. Maar ze zijn een patat duurder ook.
Ik vraag me dikwijls af waarom ik nog Renault rijd? Hun garagisten zijn onbekwame bandieten en pokkeduur.
mooie cijfers van Renault en Nissan !!
morgen aan BMW ??
hopelijk wel
morgen aan BMW ??
hopelijk wel
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Na VW/Audi nu ook Renault.
Uitstoot Renault Espace stoot tot meer dan 2.000mg/km Nox uit (80mg/km = max. toegelaten) of 25 keer de toegelaten norm. Opel Zafira doet het iets beter met een overschrijding van 17 keer de norm.
Uitstoot Renault Espace stoot tot meer dan 2.000mg/km Nox uit (80mg/km = max. toegelaten) of 25 keer de toegelaten norm. Opel Zafira doet het iets beter met een overschrijding van 17 keer de norm.