Renault
TIP
Re: Renault
merken als Renault, Daimler en BMW gaan profiteren van het prutsen van VW volgens verschillende analisten
ben aanwezig in twee ervan en dit legt me geen windeieren
ben aanwezig in twee ervan en dit legt me geen windeieren
Dan zijn er nog de elektrische waar ze maandelijks ontvangen in de vorm van batterijhuur (50euro tot 150) , en de twizy is nog altijd het goedkoopste elektrische voertuig die er momenteel loopt . ik kijk nog wat toe .
mooi kwartaal voor Renault!
benieuwd wat het aandeel straks zal doen na een rode beursdag....
benieuwd wat het aandeel straks zal doen na een rode beursdag....
De 2de trap van de 3trapsraket is vanmorgen ontstoken. + 5% na q3 resultaten gisteravond.
ik rij al 25 jaar Renault; echte kwaliteit kun je het niet noemen. Ge moet chance hebben. Waarom zij dan profiteren van de miserie van een ander is me een raadsel.
Hoewel VW heeft gefoefeld ben ik er zeker van dat VW betere auto's heeft dan Renault. Maar ze zijn een patat duurder ook.
Ik vraag me dikwijls af waarom ik nog Renault rijd? Hun garagisten zijn onbekwame bandieten en pokkeduur.
Hoewel VW heeft gefoefeld ben ik er zeker van dat VW betere auto's heeft dan Renault. Maar ze zijn een patat duurder ook.
Ik vraag me dikwijls af waarom ik nog Renault rijd? Hun garagisten zijn onbekwame bandieten en pokkeduur.
mooie cijfers van Renault en Nissan !!
morgen aan BMW ??
hopelijk wel
morgen aan BMW ??
hopelijk wel
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Na VW/Audi nu ook Renault.
Uitstoot Renault Espace stoot tot meer dan 2.000mg/km Nox uit (80mg/km = max. toegelaten) of 25 keer de toegelaten norm. Opel Zafira doet het iets beter met een overschrijding van 17 keer de norm.
Uitstoot Renault Espace stoot tot meer dan 2.000mg/km Nox uit (80mg/km = max. toegelaten) of 25 keer de toegelaten norm. Opel Zafira doet het iets beter met een overschrijding van 17 keer de norm.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Dat is waarschijnlijk zo met iedere auto.
"Europese normen"
Alles waar het woordje Europa is in voor komt is een farce. Een superklucht. Europa wordt gestuurd door multinationals en grootkapitalisten. Corruptie in de meeste erge vorm die er bestaat.
Sorry, maar heel dat gesjoemel met auto's moet al veel langer gekend zijn en getolereerd zijn door Europa.
"Europese normen"
Alles waar het woordje Europa is in voor komt is een farce. Een superklucht. Europa wordt gestuurd door multinationals en grootkapitalisten. Corruptie in de meeste erge vorm die er bestaat.
Sorry, maar heel dat gesjoemel met auto's moet al veel langer gekend zijn en getolereerd zijn door Europa.
Geen idee of je USA dan geen kapitalisten vindt, maar daar zijn de regels en controles duidelijk veel beter georganiseerd.Lukske schreef:Dat is waarschijnlijk zo met iedere auto.
"Europese normen"
Lijkt er vooral op dat zowel Duitsland als Frankrijk het milieu even on hold hebben gezet om hun auto industrie niet benadeeld te zien. En dat lijkt me een overheidsfout.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zoals ik al zei... 40% sjoemelinschrijvingen. Ik zie ze niet in die mate in het straatbeeld...Spruitekop schreef:Volgens dat die Renault-modellen steeds weer toppen op de hitlijsten zie ik ze héél weinig rijden in het verkeer en zie ik ze ook nooit staan op de opritten hier bij ons in de straat. Ik vraag me af hoe betrouwbaar die verkoopcijfers wel zijn, zangers kopen dikwijls ook hun eigen plaatjes op om in de hitlijsten te komen. Natalia betaalt zelfs Chinezen om haar Youtube-filmpjes aan te klikken.Tonijnbelegger schreef:Renault heeft met zijn nieuwe Espace momenteel de meest interessante grote monovolume op de markt en geeft momenteel de Seat Sharan, VW Alhambra (of was het omgekeerd? ;-) ),... het nakijken.
...
Hun Scenic is altijd al een succesnummer geweest, nu ze ook weer potten breken in de grote monovolumes, denk ik dat Renault het binnenkort zéér goed zal doen.
Beleggers zoals fwybo schrijven hier dan: "Mooie cijfers..."
Bovendien is een algemene regel dat jonge occasies gewoon tot schroot worden geperst om de markt niet te verzadigen in het aanbod van degelijke wagens aan een aantrekkelijke prijs.
'Spruitekop is diegene die telkens weer zegt dat cijfers vervalst worden...', bla-bla-bla van hier en bla-bla-bla van daar...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Wel opvallend bij Duitse wagens: geen nepinschrijvingen (max 1%).
Ik moet toegeven dat ik het mechanisme van de nepinschrijving niet goed begrijp. Waar wordt die wagen in- en uitgeschreven (bij Febiac?, DIV?) en wie doet die bewerking (de garagehouder?, de invoerder?)
Ik moet toegeven dat ik het mechanisme van de nepinschrijving niet goed begrijp. Waar wordt die wagen in- en uitgeschreven (bij Febiac?, DIV?) en wie doet die bewerking (de garagehouder?, de invoerder?)
Ook sjoemelsoftware bij Renault?
-20%
https://www.google.com/finance?cid=667356" onclick="window.open(this.href);return false;
-20%
https://www.google.com/finance?cid=667356" onclick="window.open(this.href);return false;
Renault heeft eerder al verklaard geen sjoemelsoftware te gebruiken en de regels te respecteren. Nieuws van vandaag is dan ook een non-event.
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash