Rabobank.be verdwijnt?
Re: Rabobank.be verdwijnt?
banken hebben ons spaargeld niet meer nodig, geld is tegenwoordig gratis te krijgen,
dus veel spaargeld is voor een bank heden een last
dus veel spaargeld is voor een bank heden een last
-
- Newbie
- Contacteer:
waarom geen relevante info van Rabobank zelf, klanten hebben daar toch recht op, nu is het gissen van Jan en alleman zonder resultaat,
integendeel nog meer verwarring en ongerustheid.
integendeel nog meer verwarring en ongerustheid.
Een paar weken terug heb ik telefonisch contact gehad. En toen beweerden ze dat ze zeker niet van de Belgische markt gingen verdwijnen. Het kon ev. zijn dat hun pakket dat ze aanbieden een beetje wijzigt, maar veel ging dat niet zijn.
-
- VIP member
- Contacteer:
Annetje, bankiers liegen NOOIT !
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het enige probleem is dat de bankiers van destijds vervangen zijn door verkopers.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik heb ook niet gezegd dat ik die uitleg 100% geloof. Het is gewoon wat zij me verteld hebben....Annetje, bankiers liegen NOOIT !
En over bankiers en leugens kan ik alleen al van het laatste half jaar een boek schrijven :-( Maandag nog bij Argenta.
1 keer ben ik erin getrapt, toen ik deze site en mijnkapitaal nog niet kende. Helaas veel geld verloren (momenteel -12%), maar wel een heel goede les geleerd. Hopelijk komt er toch nog een eindejaarsrun, zodat ik alles (hopelijk) zonder verlies kan verkopen....
Ik vermoed dat het management de klantendienst ook heeft moeten geruststellen over hun job, niet verwonderlijk dat ze dit ook echt geloven/geloofden.annetje schreef:Een paar weken terug heb ik telefonisch contact gehad. En toen beweerden ze dat ze zeker niet van de Belgische markt gingen verdwijnen. Het kon ev. zijn dat hun pakket dat ze aanbieden een beetje wijzigt, maar veel ging dat niet zijn.
Nja, Ik heb ook geen goed gevoel meer bij Rabobank.
Ik herinner me nog jaren geleden dat Rabo de eerste (toch voor mij) bekende internetbank was. De reclame op tv met de lichtschakelaars die de kosten uitschakelden.
Een hele tijd hebben ze het interesantste aanbod van de markt gehad qua spaarrekeningen, dan pensioenspaarrekeningen en fondsen. Lange tijd dat ze heel interessant waren door hun laagste instapkosten politiek.
Daarna is het enkel bergaf gegaan. Na het wegvallen van hun mobile app, het niet (echt) aanpassen van de gewone website (buiten wat eye candy). Dan nog eens de spaarrentes die naar beneden doken, door het bijkomen van extra concurrentie op dit vlak (NIBC, MoneYou, PSA, ...) verloren ze ook op dit gebied de leiding. Hetzelfde op de fondsen waar de concurrentie ook opkwam (MeDirect, Binck, DeGiro) en waar Rabobank ook niet meeëvolueerde. Nu ze ook nog eens de leiding op de pensioenspaarfondsen verliezen, is er geen enkele reden meer om bij Rabo klant te blijven.
Jammer maar helaas. Zoals al veel gebeurd is in het verleden: Zelfs al ben je marktleider, het is aanpassen of verdwijnen.
Ik vrees dat ze de Nokia van de bankwereld zijn (Voor diegene die niet kunnen volgen: Ik denk dat er weinigen zijn geweest die nooit een Nokia GSM gehad heben. Maar op een gegeven moment hebben ze de smartphone gemist, en vandaag de dag kent bijna niemand Nokia nog)
Ik herinner me nog jaren geleden dat Rabo de eerste (toch voor mij) bekende internetbank was. De reclame op tv met de lichtschakelaars die de kosten uitschakelden.
Een hele tijd hebben ze het interesantste aanbod van de markt gehad qua spaarrekeningen, dan pensioenspaarrekeningen en fondsen. Lange tijd dat ze heel interessant waren door hun laagste instapkosten politiek.
Daarna is het enkel bergaf gegaan. Na het wegvallen van hun mobile app, het niet (echt) aanpassen van de gewone website (buiten wat eye candy). Dan nog eens de spaarrentes die naar beneden doken, door het bijkomen van extra concurrentie op dit vlak (NIBC, MoneYou, PSA, ...) verloren ze ook op dit gebied de leiding. Hetzelfde op de fondsen waar de concurrentie ook opkwam (MeDirect, Binck, DeGiro) en waar Rabobank ook niet meeëvolueerde. Nu ze ook nog eens de leiding op de pensioenspaarfondsen verliezen, is er geen enkele reden meer om bij Rabo klant te blijven.
Jammer maar helaas. Zoals al veel gebeurd is in het verleden: Zelfs al ben je marktleider, het is aanpassen of verdwijnen.
Ik vrees dat ze de Nokia van de bankwereld zijn (Voor diegene die niet kunnen volgen: Ik denk dat er weinigen zijn geweest die nooit een Nokia GSM gehad heben. Maar op een gegeven moment hebben ze de smartphone gemist, en vandaag de dag kent bijna niemand Nokia nog)
Hoe erg het ook is, ik ga er niet wakker van liggen. Ik ben al jaren klant bij Rabo, maar ze kunnen al lang niet meer volgen. Niet op technologisch vlak, niet met rentevoeten.
Ik ga nu zo goed als alles overdragen naar medirect (zijn voornamelijk aandelen fondsen die ik nog jaaaaren wil bijhouden).
Daar vang ik nog nog een premie op bij medirect en alle onkosten betalen ze terug.
Ik ga nu zo goed als alles overdragen naar medirect (zijn voornamelijk aandelen fondsen die ik nog jaaaaren wil bijhouden).
Daar vang ik nog nog een premie op bij medirect en alle onkosten betalen ze terug.
paul schreef:annetje schreef:@mab, Misschien dat er nu bij Yaris en enkele andere forumleden een belletje gaat branden ? Maar voor mij en andere beginnelingen spreek je Chinees. Misschien is een, voor iedereen verstaanbare, uitleg mogelijk ? Dank u.
Overigens is Yaris, blijkbaar ook al verdwenen
Misschien zijn ze gestopt met hun forum supporters te betalen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Mensen hebben ook het recht om eens enkele weken op reis te gaan of gewoon enkele weken niet te posten.
Dacht ik toch?
Dacht ik toch?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
of een tijdje in de gevangenis te zitten ?
Werkte die niet aan de haven ?
http://www.gva.be/cnt/dmf20151007_01908 ... ider-thuis" onclick="window.open(this.href);return false;
Werkte die niet aan de haven ?
http://www.gva.be/cnt/dmf20151007_01908 ... ider-thuis" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier ook flink aan het overwegen om mijn 30 aandelenfondsen over te dragen, hoog tijd om nieuwe horizonten op te zoeken
eigenlijk is medirect de rabobank van 5 jaar geleden: een jonge challenger, hongerig naar nieuwe klanten, mooi aanbod, voordelige acties, heel responsief op klanten,...
premie van 500 euro door fondsen over te zetten, das al de moeite