Fagron
TIP
Re: Fagron
De handel na de middag is wel enorm, maar zonder nieuws... Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Zowel met Fagron, als met pietpiraat.
ik zie het nog zo voor me . Hetzelfde van pietpieraat met forex ..anno 2010 , kroop in bed bij vrouwke , schat ..op 10 min 800 euro verdiend . een gevoel van euforie ..echter 1 maand later een margin call en eindresultaat 2500 euro kwijt .
NOOIT nog 1 hefboomprodukt aangeraakt . niets is wat het lijkt , nu enkel met grondig onderzoek wil ik nog aandelen kopen .
NOOIT nog 1 hefboomprodukt aangeraakt . niets is wat het lijkt , nu enkel met grondig onderzoek wil ik nog aandelen kopen .
Maarten verheyen stuurt aan om put opties te schrijven tegen 19 euro in zijn nieuwsbrief .
Hij heeft volgens mij ook wel wat invloed , ik laat me er in ieder geval niet mee in .
Hij heeft volgens mij ook wel wat invloed , ik laat me er in ieder geval niet mee in .
Man man man, dat denk ik er ook van telkens ik jouw post lees. Jouw onbezonnen beleggersgedrag eindigt vroeg of laat in tranen. Nog maar net bezig en al beginnen met turbo's.pietpiraat schreef:Denk dat jullie gelijk hebben. Niet teveel willen. Ga er eens over nadenken tijdens het +kaarten+ vanavond zoveel op 1 dag heb ik bij kaarten nooit. Verdiend. Verrevan Man man man ben er nog niet goed van. Maar nu naar de sportklub. Gaan ze nooit geloven. Man man man.
KBC Securities heeft het in zijn Benelux Morning Note van vandaag over Fagron (titel: MergerMarket: ‘Ideal scenario points to € 33/sh’). Heeft er soms iemand toegang tot die briefing ? (msschn via Bolero ?)
https://www.kbcsecurities.com/research/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.kbcsecurities.com/research/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Heb mij geregistreerd voor een account.gpv1 schreef:KBC Securities heeft het in zijn Benelux Morning Note van vandaag over Fagron (titel: MergerMarket: ‘Ideal scenario points to € 33/sh’). Heeft er soms iemand toegang tot die briefing ? (msschn via Bolero ?)
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ik denk dat je misschien niet aanvaard zal worden als je geen professionele belegger bent.
Heb intussen gezien dat de Benelux Morning Note ook via Bolero verspreid wordt, maar ben geen cliënt. Dus als er iemand cliënt is...
Heb intussen gezien dat de Benelux Morning Note ook via Bolero verspreid wordt, maar ben geen cliënt. Dus als er iemand cliënt is...
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Heb bericht inmiddels ontvangen van iemand per pb.
Voor wie nog geïnteresseerd zou zijn:
Volgens twee top-10 aandeelhouders van Fagron ligt de faire waarde op minstens €33 per aandeel, gebaseerd op 12-13x EV/EBITDA. Een DCF-analyse kan een hogere prijs geven. Gezien recente negatieve resultaten kan een overnamebod lager uitvallen, nl. mid-20's. Volgens DCF-analyse van KBC ligt faire waarde op €26. Management moet ernaar streven om zo snel mogelijk een deal rond te krijgen, gezien de onzekerheid in de VS, zegt een van de aandeelhouders.
Voor wie nog geïnteresseerd zou zijn:
Volgens twee top-10 aandeelhouders van Fagron ligt de faire waarde op minstens €33 per aandeel, gebaseerd op 12-13x EV/EBITDA. Een DCF-analyse kan een hogere prijs geven. Gezien recente negatieve resultaten kan een overnamebod lager uitvallen, nl. mid-20's. Volgens DCF-analyse van KBC ligt faire waarde op €26. Management moet ernaar streven om zo snel mogelijk een deal rond te krijgen, gezien de onzekerheid in de VS, zegt een van de aandeelhouders.
Als het moet om zo snel mogelijk een deal rond te krijgen, gezien de onzekerheid in de VS, en dit wordt dan nog gezegd door een van de aandeelhoudersgpv1 schreef: ... Management moet ernaar streven om zo snel mogelijk een deal rond te krijgen, gezien de onzekerheid in de VS, zegt een van de aandeelhouders.
dan lijkt me dit persoonlijk een slechte uitgangspositie te zijn voor dat management om werkelijk een deal rond te krijgen die goed is voor de aandeelhouders.
But that's just my opinion.
Mischien is het niet slecht om uw inleg al veilig te stellen & met uw winst te blijven zitten?pietpiraat schreef:Turbo + 3000. Holdings + 50.
Ga toch nog eventjes blijven zitten.
Geluk blijft niet duren hé
Speel met die gedachten. Uit wat hoger staat ga ik vanuit dat tegen eind volgende week boekenonderzoek afgerond moet zijn. Denk dat komende week nog wel wat twijfelaars op trein zullen springen.
Dat kan allemaal heel goed aflopen, zorg er gewoon voor dat uwe turbo niet in uw gezicht ontploft, dat is alles!
Laatste nieuws:
- nog 3 à 4 partijen in de running
- allemaal private-equity
- Cinven grootste kanshebber
- enkele grote spelers hebben zich teruggetrokken om een bod uit te brengen vanwege de grote volatiliteit van het aandeel op de beurs
- Fagron wil biedingen op 28 oktober (overmorgen) binnen hebben
http://www.deaandeelhouder.nl/news/2015 ... lijkheden/" onclick="window.open(this.href);return false;
- nog 3 à 4 partijen in de running
- allemaal private-equity
- Cinven grootste kanshebber
- enkele grote spelers hebben zich teruggetrokken om een bod uit te brengen vanwege de grote volatiliteit van het aandeel op de beurs
- Fagron wil biedingen op 28 oktober (overmorgen) binnen hebben
http://www.deaandeelhouder.nl/news/2015 ... lijkheden/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cinven is dat een investeringsgroep?
Maw als zij Fagron kopen, gaat het dan ineens van de beurs?
Maw als zij Fagron kopen, gaat het dan ineens van de beurs?