Argenta fund plan
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Argenta fund plan
Bonds Higher Yield!
Hier heb ik juni 2007 geld in belegd. Slecht idee als je ziet dat hij sindsdien enkel gezakt is.
Ik ben een leek in deze zaken maar mijn bankdirecteur heeft mij deze aangeraden indertijd.
Ik heb geen idee wat ik op dit moment al kwijt ben.. en of deze crisis invloed heeft hierop. Maar ben al voorbereid op het ergste.
Zijn er kenners of raadgevers die mij kunnen informeren?
Ik ga ook een afspraak maken met mijn bankdirecteur maar ik weet niet in hoeverre hij me de juiste info geeft aangezien ik zijn enthousiasme van toen niet heb zien overvloeien in deze aandelen.
Ik zou graag op voorhand willen weten of ik het resterende bedrag beter terug op een spaarrekening plaats of het maar gewoon moet laten staan in de hoop dat het terug aangroeit.
Alle info is welkom!
Hier heb ik juni 2007 geld in belegd. Slecht idee als je ziet dat hij sindsdien enkel gezakt is.
Ik ben een leek in deze zaken maar mijn bankdirecteur heeft mij deze aangeraden indertijd.
Ik heb geen idee wat ik op dit moment al kwijt ben.. en of deze crisis invloed heeft hierop. Maar ben al voorbereid op het ergste.
Zijn er kenners of raadgevers die mij kunnen informeren?
Ik ga ook een afspraak maken met mijn bankdirecteur maar ik weet niet in hoeverre hij me de juiste info geeft aangezien ik zijn enthousiasme van toen niet heb zien overvloeien in deze aandelen.
Ik zou graag op voorhand willen weten of ik het resterende bedrag beter terug op een spaarrekening plaats of het maar gewoon moet laten staan in de hoop dat het terug aangroeit.
Alle info is welkom!
Re: Argenta fund plan
Staat momenteel op 412,40.
zie http://www.argenta.be/nl/diensten/inven ... aarden.htm
Er zijn heel weinig fondsen die sinds halfweg 2007 nog gestegen zijn. Achteraf is het altijd makkelijk zeggen natuurlijk dat hij het jou niet mocht voorgesteld hebben.