keytrade visa te lage maandlimiet
keytrade visa te lage maandlimiet
de maandlimiet bij mijn visa keytradekaart vind ik echt wel veel te laag. slechts € 1250. gisteren een vliegtuigticket tevergeefs via paypal willen betalen. Om de limiet te verhogen moet ik een aangetekend schrijven richten aan de bank om deze te laten verhogen en dan geldt dit zelfs nog maar voor een beperkte periode, kan dus niet permanent verhoogd worden. Vraag: welke banken geven een hoger limiet. een mens zou alles cash beginnen betalen...
Re: keytrade visa te lage maandlimiet
Ik heb dezelfde vraag gesteld aan helpdesk en de limiet kon weldegelijk permanent verhoogd worden, je moet dit wel expliciet vermelden. Maximum limiet is € 2500.
Aangetekend is niet nodig, je mag dit zelfs inscannen en doormailen, als er maar een handtekening onder staat.
Aangetekend is niet nodig, je mag dit zelfs inscannen en doormailen, als er maar een handtekening onder staat.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
DB een DAGlimiet van 10 000, 00 ( maar ze moet wel gedekt zijn )
een tekst via word maken, printen, ondertekenen , scannen en mailen en alles komt in orde?
Ja, heb ik ook zo gedaan. Expliciet vermeld dat ik een permanente verhoging wenste. Kreeg de vraag om ook nog een loonfiche mee te sturen gezien mijn loon niet op mijn Keytrade-rekening wordt gestort.
Dan hebben ze alles zonder problemen in orde gebracht.
Dan hebben ze alles zonder problemen in orde gebracht.
Om concreet te antwoorden op je vraag over hogere limieten :
American Express kaarten hebben vaak geen limiet maar ze zijn wat minder aanvaard in onze landen hier.
KBC, ING, Belfius en Fortis hebben zeker kaarten met een hogere limiet. Maar een hogere limiet op je creditkaart betekent daar ook altijd dat je meer geld per maand op je rekening betaalt. Of vaak staat een hogere limiet gelijk aan dat ze je duwen in de richting van hun 'GOLD' product. Daar heb je dan nog een paar verzekeringen bij.
Keytrade heeft ook een GOLD kaart maar die is betalend.
Bij Beobank heb ik geen last gehad van limieten..
Integendeel : een aantal jaren geleden vroegen ze me telkens of ik de limiet wou verhogen. Dus verre van een probleem erover. Dat zal ondertussen, nu het geen Citibank meer noemt, al wel veranderd zijn ook.
Ik heb een limiet van 3000 op mijn Beobank Mastercard, maar handig is dat ik gelijk wanneer kan bijstorten of al van op voorhand storten.
Twee bankdagen later ongeveer is dan je limiet aangepast met het gestorte bedrag.
Dat heeft ook wel iets te zien met het soort creditkaart die je neemt.
Bij Keytrade is er altijd een afrekening aan het einde ven de maand, dus uitgestelde debetkaart.
Bij de Mastercard van Beobank is er de mogelijkheid om maandelijks terug te betalen, dus ook om te storten wanneer je maar wil. De kaart gaat dan ook gepaard met een kredietopening ten bedrage van de maximumlimiet .
https://www.spaargids.be/sparen/masterc ... Itemid=135" onclick="window.open(this.href);return false;
American Express kaarten hebben vaak geen limiet maar ze zijn wat minder aanvaard in onze landen hier.
KBC, ING, Belfius en Fortis hebben zeker kaarten met een hogere limiet. Maar een hogere limiet op je creditkaart betekent daar ook altijd dat je meer geld per maand op je rekening betaalt. Of vaak staat een hogere limiet gelijk aan dat ze je duwen in de richting van hun 'GOLD' product. Daar heb je dan nog een paar verzekeringen bij.
Keytrade heeft ook een GOLD kaart maar die is betalend.
Bij Beobank heb ik geen last gehad van limieten..
Integendeel : een aantal jaren geleden vroegen ze me telkens of ik de limiet wou verhogen. Dus verre van een probleem erover. Dat zal ondertussen, nu het geen Citibank meer noemt, al wel veranderd zijn ook.
Ik heb een limiet van 3000 op mijn Beobank Mastercard, maar handig is dat ik gelijk wanneer kan bijstorten of al van op voorhand storten.
Twee bankdagen later ongeveer is dan je limiet aangepast met het gestorte bedrag.
Bij Keytrade is er altijd een afrekening aan het einde ven de maand, dus uitgestelde debetkaart.
Bij de Mastercard van Beobank is er de mogelijkheid om maandelijks terug te betalen, dus ook om te storten wanneer je maar wil. De kaart gaat dan ook gepaard met een kredietopening ten bedrage van de maximumlimiet .
https://www.spaargids.be/sparen/masterc ... Itemid=135" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoelang wordt bij Keytrade de historiek van Visa betalingen bijgehouden? Bij Paribas kan je dit na een maand niet meer online terugvinden wat behoorlijk irritant is.molenveld schreef:Ik heb dezelfde vraag gesteld aan helpdesk en de limiet kon weldegelijk permanent verhoogd worden, je moet dit wel expliciet vermelden. Maximum limiet is € 2500.
Ik kan helemaal teruggaan tot het begin dat ik mijn VISA had.omega6 schreef:Hoelang wordt bij Keytrade de historiek van Visa betalingen bijgehouden?
Kan je daarbij de details van elke betaling nog terugvinden?alvh schreef:Ik kan helemaal teruggaan tot het begin dat ik mijn VISA had.omega6 schreef:Hoelang wordt bij Keytrade de historiek van Visa betalingen bijgehouden?
Als je daarnaast een permanente hogere limiet van 2500 wil voor visa classic, wat voor info vraagt Keytrade dan van je? Iemand zij hier dat je een loonfiche moet opsturen. Volstaat genoeg op je rekening bij hen hebben niet?

Ik kan gewoon de maandelijkse VISA uittreksels van alle vorige maanden als PDF downloaden, dus ja in principe wel.omega6 schreef:Kan je daarbij de details van elke betaling nog terugvinden?
Dat was ik; had op dat moment ook maar heel laag saldo bij Keytrade staan dus ik zou het niet weten. Probeer het eens uit zou ik zeggen...omega6 schreef:Iemand zij hier dat je een loonfiche moet opsturen. Volstaat genoeg op je rekening bij hen hebben niet?
De historiek wordt dus alleen bijgehouden in pdf's en dus geen lijst van betalingen in de pc banking zelf?alvh schreef:Ik kan gewoon de maandelijkse VISA uittreksels van alle vorige maanden als PDF downloaden, dus ja in principe wel.omega6 schreef:Kan je daarbij de details van elke betaling nog terugvinden?
Kan allebei, ik kan ook gewoon alle transacties zien in een lijstje dat exporteerbaar is naar XLS, XML, CSV of PDF. En dat lijstje is ook 'zoekbaar' zoals de normale transacties.omega6 schreef:De historiek wordt dus alleen bijgehouden in pdf's en dus geen lijst van betalingen in de pc banking zelf?
Dus eigenlijk kan je alles zien zoals jij het wil denk ik.
-
- Full Member
- Contacteer:
Kan dit bij alle echte krediet kaarten of zijn er ook uitgestelde debtkaarten die dit kunnen? Was me deze maand toevallig aan het afvragen of dit kon bij een VISA van BNP. Daar heb je bijvoorbeeld een limiet van €2500 maar die geld wel voor 6 weken aangezien ze pas twee weken na het eind van de maand afreken (het bedrag van je rekening halen). Betalingen met je VISA gedurende de eerste twee weken van de nieuwe maand tellen mee in het limiet van de vorige maand.haelewyn schreef:Bij Beobank heb ik geen last gehad van limieten..
Je kan al eens kijken onderaan op de pagina's van deze website (Spaargids) en daar kiezen voor 'vergelijk betalingen' en dan Visa of Mastercard. Als ik de lijst bekijk zie ik dat je bij Fortis wel optioneel kan kiezen, voor gespreid terugbetalen (uiteraard niet bij de prepaid kredietkaarten). Vaak houdt dat in dat je ook al voordien kan betalen en zo je limiet vergroten.
Bij Fortis noemt dit produkt (kredietkaart met uitgestelde terugbetaling / permanente geldreserve) 'Optiline'.
In de voorwaarden van Fortis vind ik niets terug over dat je je saldo kan optrekken door een storting.
Bij Beobank staat het er ook niet in maar het is wel mogelijk.
Bij een uitgestelde debetkaart kan je, naar mijn eigen ervaring, niet zelf kiezen wat en wanneer je stort en moet je wachten tot de bank je CC-saldo int van je bankrekening of tot je de afrekening ontvangt.
Als ik bij Beobank gewoon mijn afrekening afwacht en dan laat ga storten, gaat de limiet ook pas omhoog nadat het geld is binnengekomen. Maar dat heb je dan met je stortingen zelf in de hand.
Als je echt zeker wil zijn of het bij BNP kan, .. zou ik het aan BNP vragen.
Bij de telefonische helpdesk bijvoorbeeld. Daar zitten vaak meer mensen dan in de kantoren die gewoon zijn om minder alledaagse vragen te beantwoorden.
Bij Fortis noemt dit produkt (kredietkaart met uitgestelde terugbetaling / permanente geldreserve) 'Optiline'.
In de voorwaarden van Fortis vind ik niets terug over dat je je saldo kan optrekken door een storting.
Bij Beobank staat het er ook niet in maar het is wel mogelijk.
Bij een uitgestelde debetkaart kan je, naar mijn eigen ervaring, niet zelf kiezen wat en wanneer je stort en moet je wachten tot de bank je CC-saldo int van je bankrekening of tot je de afrekening ontvangt.
Als ik bij Beobank gewoon mijn afrekening afwacht en dan laat ga storten, gaat de limiet ook pas omhoog nadat het geld is binnengekomen. Maar dat heb je dan met je stortingen zelf in de hand.
Als je echt zeker wil zijn of het bij BNP kan, .. zou ik het aan BNP vragen.
Bij de telefonische helpdesk bijvoorbeeld. Daar zitten vaak meer mensen dan in de kantoren die gewoon zijn om minder alledaagse vragen te beantwoorden.