Fagron
TIP
Re: Fagron
"Edit: Er is hier meer aan de hand dan een ontregelde forumklok. Kan bijv. me niet afmelden, ik meld me voortdurend automatisch aan; zelfs al heb ik me al een paar keren afgemeld, en zit ik dan op een andere site. Mijn bericht verschijnt boven dat van Umi, terwijl ik hem citeer...
@webmaster : waar blijft u?"
Dat is in het verleden nog gebeurd, en geeft behoorlijk wat problemen, maar ik zie dat de klok ondertussen is gelijkgezet.
Een voorlopende klok die het leven op spaargids bepaalt
@webmaster : waar blijft u?"
Dat is in het verleden nog gebeurd, en geeft behoorlijk wat problemen, maar ik zie dat de klok ondertussen is gelijkgezet.
Een voorlopende klok die het leven op spaargids bepaalt
Ja hallo, koers staat al meer dan 2% hoger op monstervolume. Dit kan niet blijven duren denk ik. Wie wil er aan de huidige koers nog kopen ? En waar blijven de winstnemingen ? Misschien short squeeze.
EDIT: ah, winstnemingen ondertussen bezig
EDIT: ah, winstnemingen ondertussen bezig
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Iedereen spreekt hier van een overnamebedrag per aandeel, €26 of daaromtrent.
Als de overnemer zelf beursgenoteerd is, kan er natuurlijk een aandelenruil uit de bus komen, of een combinatie van aandelen en cash.
Bijvoorbeeld: 2 aandelen Fagron voor één aandeel Teva en $30 voor de oneven aantallen.
Ik weet hoegenaamd niet of Teva bij de geïnteresseerde partijen hoort, maar onmogelijk is dat niet.
Als de overnemer zelf beursgenoteerd is, kan er natuurlijk een aandelenruil uit de bus komen, of een combinatie van aandelen en cash.
Bijvoorbeeld: 2 aandelen Fagron voor één aandeel Teva en $30 voor de oneven aantallen.
Ik weet hoegenaamd niet of Teva bij de geïnteresseerde partijen hoort, maar onmogelijk is dat niet.
dat zou nog zo geen slecht idee zijn
@umi: ik dacht dat het wegens copyright niet toegestaan was De Tijd letterlijk te citeren.
-
- Full Member
- Contacteer:
Het gaat hard, 25 met gemak. Zei er iemand hoogtevrees
van extreme fear naar extreme greed in 3 maand tijd
Dat zal denk ik niet gebeuren, de lasten van een Brusselse beursnotering voor Teva zullen vééééél hoger zijn dan de baten. Een aandelenruil zal enkel gebeuren als de overnemer dan ook effectief een listing in Brussel ambieert, ik heb het alleszins nog nooit gewesten dat er bvb aandelen worden aangeboden die enkel op een andere beurs noteren. Dus die kans lijkt me klein. Het kan natuurlijk, maar die kans is miniemZwygymor schreef:Iedereen spreekt hier van een overnamebedrag per aandeel, €26 of daaromtrent.
Klopt, maar volgens de berichtgeving zijn het de private equity groepen Bain, Cinven en Waterland die interesse vertonen.Zwygymor schreef:Iedereen spreekt hier van een overnamebedrag per aandeel, €26 of daaromtrent.
Ook een industriële groep zou interesse hebben, naar verluidt AmerisourceBergen, die onlangs Fagron-concurrent Pharmedium overnam.
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Koers keldert. Handel wordt stilgelegd denk ik.
2de duik naar beneden.
Je zou je toch afvragen wat daar gebeurt. De gewone belegger weet van niets, anderen weten precies meer.
Je zou je toch afvragen wat daar gebeurt. De gewone belegger weet van niets, anderen weten precies meer.
Ben uitgestapt. Winst van 5%. Mijn handen trillen nog.
Schandalig eigenlijk. Sommigen weten duidelijk meer dan anderen.
Amai nooit gezien zoiets, nooit zo blij geweest met een winstname.