Fagron
TIP
Re: Fagron
Nu wordt de kans op een overname natuurlijk fors kleiner, een overnemer gaat daar z'n vingers niet aan willen verbranden, tenzij de omzet daaruit verkregen (en dus de mogelijke boete) laag uitvalt. Voor Fagron een weet, voor ons niet
Mijn positie in BMW en Publicis verkocht en ingeruild voor Fagron @ €17,35. Veel heisa maar fundamenteel niks veranderd.
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Poldermol schreef:Nu wordt de kans op een overname natuurlijk fors kleiner, een overnemer gaat daar z'n vingers niet aan willen verbranden, tenzij de omzet daaruit verkregen (en dus de mogelijke boete) laag uitvalt. Voor Fagron een weet, voor ons niet
Iemand een idee van de omvang hier? lijkt me geen grote overname geweest te zijn vermits ik niet direct iets vindt hieromtrent?De analist denkt dat de Fagron-dochter BellevueRX (Fagron Pharmacy Services), die eind vorig jaar werd overgenomen, het meest vatbaar is voor het onderzoek.
Lijkt me eerder een koop dan verkoopmoment btw
Ja het lijkt een kleine overname te zijn, dus de impact zou relatief beperkt kunnen zijn. Echter
1) Dit kan een reden zijn waarom het boekenonderzoek iets langer duurt dan verwacht en er nog geen bod is
2) Ik zie niet meteen hoever men retroactief wil teruggaan. Als ze zo bvb 15 jaar ver gaan terugspitten kan dat nog lelijk tegenvallen.
1) Dit kan een reden zijn waarom het boekenonderzoek iets langer duurt dan verwacht en er nog geen bod is
2) Ik zie niet meteen hoever men retroactief wil teruggaan. Als ze zo bvb 15 jaar ver gaan terugspitten kan dat nog lelijk tegenvallen.
ik gok dat dat maar enkele jaren zal zijn zie hieronder.Poldermol schreef:Ja het lijkt een kleine overname te zijn, dus de impact zou relatief beperkt kunnen zijn. Echter
Door de praktijken ontspoorde het budget van Tricare. Die betaalde 1,75 miljard dollar (1,6 miljard euro) voor apotheekbereidingen, 18 keer meer dan het bedrag dat in 2012 werd betaald. 'Deze stijging is waarschijnlijk volledig te wijten aan fraude', verklaarde A. Lee Bentley III, de openbare aanklager in een gesprek met The Wall Street Journal.
Ja inderdaad, plus Fagron kan 'van den dommen' gebaren dat het gebeurde voor ze het overnamen. DOJ zal er wel niet op inhakken met de hakbijl, dus het risico LIJKT relatief beperkt
BellevueRx valt onder de nieuwe naam Fagron Pharmacy Services?
Meer vind ik er niet over...
Fagron (FAGR.BT) heeft nieuwe aandelen uitgegeven om te voldaan aan de earn-out regeling die werd getroffen bij de overname van het Amerikaanse Pharmacy Services in het eerste kwartaal van 2014.
In totaal komen er 444.033 aandelen bij die in handen komen van het huidige management (de vorige eigenaars) van Pharmacy Services. Zij zullen darmee 1,38% van het aandelenkapitaal van Fagron bezitten.
Meer vind ik er niet over...
Fagron (FAGR.BT) heeft nieuwe aandelen uitgegeven om te voldaan aan de earn-out regeling die werd getroffen bij de overname van het Amerikaanse Pharmacy Services in het eerste kwartaal van 2014.
In totaal komen er 444.033 aandelen bij die in handen komen van het huidige management (de vorige eigenaars) van Pharmacy Services. Zij zullen darmee 1,38% van het aandelenkapitaal van Fagron bezitten.
Ik denk dat iedereeen de beurskoers wel kan raadplegen hoor. is zelfs meer dan 7 ondertussen...Bodde schreef:Toch weer -7% vandaag
Zie de welbekende cartoon hieronder
https://c2.staticflickr.com/4/3043/2867 ... 1a4099.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Of deze:
http://goo.gl/thnNsS" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goo.gl/thnNsS" onclick="window.open(this.href);return false;
Als bijlage bijgevoegd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wat is er met Pietpiraat gebeurd ?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Die zit zijn kas op te fretten, nadat zijn turbo geklapt is.
Wat vinden jullie van het financiële verslag van MorningStar ?
*** Quantitative Fair Value Estimate FAGRON ***
Het Quantitative Equity Report van Morningstar geeft een Quantitative Fair Value Estimate van € 25.28 per aandeel (Release Date: 13 November 2015)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.